yeah rightquote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef Uro het volgende:
Zojuist op Hart van Nederland was er zo'n reportage over een pedo-opa ofzo... aan het einde lieten ze die dochter ofzo aan het woord. JEZUS, dat mens was me toch een partij zwakbegaafd! Zo type dat je preventief moet ruimen zeg maar.
Klacht: Rare mensen bij Hart van Nederland
Voorspelbare reactie: TS kijkt Hart van Nederland!
Ik kijk overigens geen Hart van Nederland. Iemand anders zit het hier te kijken.
Mensen die zich schamen voor hun persoonlijke voorkeurquote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef Uro het volgende:
Ik kijk overigens geen Hart van Nederland. Iemand anders zit het hier te kijken.
quote:Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef opgebaarde het volgende:
dat er een zwakbegaafd mens aan het woord is bij Hart van Nederland is toch volkomen normaal![]()
Precies; SBS6, voor en door zwakbegaafden.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
HvN is dan ook alleen voor de zwakbegaafde medemens bedoeld.
zelfs die mensen zouden de laagstaande kwaliteit van HvN erkennen. Dat programma is zo inferieur aan de hedendaagse eisen van de kijkers, om als voorbeeld te noemen dat ze camping bos gaan bekijken omdat het daar happy hour was voor ijsjes.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:47 schreef wikwakka2 het volgende:
HvN is dan ook alleen voor de zwakbegaafde medemens bedoeld.
Mijn vriendin wordt dan altijd boos als ik hartelijk zit te lachen om die figuren.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:56 schreef GODMILJAAR het volgende:
Ik kijk HvN om te lachen om die "zielige" mensen
tijd voor een nieuwe, imo.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:59 schreef Uro het volgende:
[..]
Mijn vriendin wordt dan altijd boos als ik hartelijk zit te lachen om die figuren.
Is je vriendin tokkie of zo?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:59 schreef Uro het volgende:
[..]
Mijn vriendin wordt dan altijd boos als ik hartelijk zit te lachen om die figuren.
Right. Ik las laatst de prive...ja, bij de kapper hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef Uro het volgende:
Ik weet het.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:00 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
tijd voor een nieuwe, imo.
Ik denk dat ze aardig kwalificeert. "Het heeft een gat" denk ik maar.quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 23:04 schreef Uro het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Ik denk dat ze aardig kwalificeert. "Het heeft een gat" denk ik maar.
Ga er direct naast staan en schreeuw: "Turbo turbo!"quote:Op donderdag 12 november 2009 22:44 schreef Uro het volgende:
Wat is daar nou precies het praktisch nut van?quote:Op donderdag 12 november 2009 23:57 schreef Sj0rs het volgende:
[..]
Ga er direct naast staan en schreeuw: "Turbo turbo!"
Dat vraag ik me ook af.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat is daar nou precies het praktisch nut van?
Gast.quote:Op donderdag 12 november 2009 23:04 schreef Uro het volgende:
[..]
Ik weet het.
[..]
Ik denk dat ze aardig kwalificeert. "Het heeft een gat" denk ik maar.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:00 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat is daar nou precies het praktisch nut van?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |