Al gedaan en nu heb ik een herinnering. Ze vermelden er ook niet bij of het moet of niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:39 schreef t1m0k het volgende:
boeie, in de versnipperaar ermee en kijk maar wat er gebeurd.
pardon? moeten betalen om radio te luisteren? je betaalt toch al kijk- en luistergeld?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:50 schreef Labtech het volgende:
ja, moet helaas, is zo'n auteursrechtenclubje dat erg goed is in geld innen, maar niet zo goed is in het uitkeren van het geld.
Bovendien is het ook nog eens zo dat als je dat formulier niet invult, je bijdrage met 10 euro verhoogt wordt omdat je niet zelf gemeld hebt dat je op de kantoor de mogelijkheid hebt om naar de radio te luistern.
Kijk- en luistergeld? Hoe lang is het wel niet geleden dat dat is afgeschaft?!quote:Op donderdag 12 november 2009 20:52 schreef Misan het volgende:
[..]
pardon? moeten betalen om radio te luisteren? je betaalt toch al kijk- en luistergeld?
onder welke steen heb jij gezeten? Kijk- en luistergeld is al jaren geleden afgeschaftquote:Op donderdag 12 november 2009 20:52 schreef Misan het volgende:
[..]
pardon? moeten betalen om radio te luisteren? je betaalt toch al kijk- en luistergeld?
oh dacht dat zoiets in je radio/tv-abonnement zat verwerktquote:Op donderdag 12 november 2009 20:54 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten? Kijk- en luistergeld is al jaren geleden afgeschaft
alsof ze een deurwaarder gaan sturen voor zoiets. ze kunnen volgens mij weinig beginnen en alsnog, ik dnek niet dat ze het al het papierwerk en rompslomp de moeite waard vinden.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:40 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Al gedaan en nu heb ik een herinnering. Ze vermelden er ook niet bij of het moet of niet.
ik hou me misschien met nuttiger zaken bezig iddquote:Op donderdag 12 november 2009 20:54 schreef Ex-Lekkerlander het volgende:
[..]
onder welke steen heb jij gezeten? Kijk- en luistergeld is al jaren geleden afgeschaft
Denk je dat serieus?quote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef t1m0k het volgende:
[..]
alsof ze een deurwaarder gaan sturen voor zoiets. ze kunnen volgens mij weinig beginnen en alsnog, ik dnek niet dat ze het al het papierwerk en rompslomp de moeite waard vinden.
Misschien is het nuttig om dergelijke beweringen dan eerst even te checken op feitelijkheid.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:56 schreef Misan het volgende:
[..]
ik hou me misschien met nuttiger zaken bezig idd
Zucht. Elke keer weer het kijk- en luistergeld verhaal.Met "kijk en luistergeld" (wat eigenlijk niet eens meer bestaat) wordt de publieke omroep gefinancierd.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:52 schreef Misan het volgende:
[..]
Het maakt tegenwoordig niet meer uit hoe die muziek ten gehore wordt gebracht. Radio, Internetstream, draaiorgel, maakt geen zak uit, betalen moet je.quote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vraag me af wat er gebeurt als je inderdaad geen radio neerzet, maar elke pc van een koptelefoon voorziet en ze daar lekker naar inernettations ( die al aan sena betalen ) laat luisteren
edit: of gewoon een pc met speakers aanzet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |