Ook alleen maar lagere school gehad gotdomme??
Doe dat dan even op een zinnige manier, ik vind het zo'n wirwar.
Kunnen we nog ff lekker meezeuren!
Enne... ik geef graag ongevraagd mijn mening, dus wen er maar aan. Kusje!
"HEB JE SEX GEHAD ??
Enne Aziz, tja wat moet je daar nog van zeggen, zielig zielig zielig
quote:
op 03-08-2000 om 10:05 PM schreef Robinhood het volgende:
Erich is gewoon een ziekelijk gestoorde
dictator die VOORAL met rust gelaten wil worden maar vervolgens zich met alles loopt te bemoeien:"HEB JE SEX GEHAD ??
Enne Erich, tja wat moet je daar nog van zeggen, zielig zielig zielig
Tja, en weet je: je hebt helemaal gelijk !
Je hoeft je echt niet te bewijzen hoor, we weten nu echt wel dat je een 'rustige, welopgevoede jongen bent' dat zie je zo aan je taalgebruik.( geintje)
- Opgedroogde spermavlek.
Wat het was wisten we toendertijd eigenlijk nog niet echt, we hadden wel onze theorieeen.
On topic: Seki heeft een lange staart.
Grtz,
Meerhoerman.
i am as happy as i can be
Laat die gasten maar lekker lullen...
Tijdens het kijken van de uitzending van gisteren had ik ook de behoefte om eens lekker te schelden en te tieren. BAH wat is die Seki een 'vieze vuile pest moeder neuker'
Greetz!
quote:
op 03-08-2000 om 10:17 PM schreef erich het volgende:
seki is en gore klootzak, het ziet er niet uit, het praat als een wildeman volgens mij stinkt het uit alle gaten dat ie heeft, ik zou hem zo een harde klap op zijn bek gegeven dat ie niet meer opstaat, en dat tewijl ik een rustige,welopgevoede man ben!
ik word gewoon doodziek van dat hoerenjong!
Krijg nou de vinkentering, Erich, is dit alles wat je kan ?
Een dat voor een rustige, welopgevoede man...
Hebben ze jou dan nooit uitgelegd dat er geen echte mannetjes in de TV zitten ?
Jij moet wel een godskolere voorraad woede in je eigen donder hebben man, een partij frustratie van heb ik jou daar,
dat je zelfs op die belachelijke toetsjes van je keyboard jezelf nog serieus neemt en sprookjes typt, hoe je iemand die je niet kent
"zo een harde klap op zijn bek gaat geven dat ie niet meer opstaat,"
Wat een fantasie zeg ?
Heb je dit al lang ? En jij noemt dit "rustig" ?
Nou fijn toch - ben je het weer ff kwijt. Zal wel niet veel geweest zijn dan...
En watjes zijn we niet, DENK DAARAAN !
quote:
op 03-09-2000 om 01:44 PM schreef Moor het volgende:
Krijg nou de vinkentering, Erich, is dit alles wat je kan ?
Een dat voor een rustige, welopgevoede man...
Hebben ze jou dan nooit uitgelegd dat er geen echte mannetjes in de TV zitten ?Jij moet wel een godskolere voorraad woede in je eigen donder hebben man, een partij frustratie van heb ik jou daar,
dat je zelfs op die belachelijke toetsjes van je keyboard jezelf nog serieus neemt en sprookjes typt, hoe je iemand die je niet kent"zo een harde klap op zijn bek gaat geven dat ie niet meer opstaat,"
Wat een fantasie zeg ?
Heb je dit al lang ? En jij noemt dit "rustig" ?Nou fijn toch - ben je het weer ff kwijt. Zal wel niet veel geweest zijn dan...
En watjes zijn we niet, DENK DAARAAN !
Way to go, Moor, helemaal mee eens!
carpe diem.
quote:
op 03-08-2000 om 10:17 PM schreef erich het volgende:
seki is en gore klootzak, het ziet er niet uit, het praat als een wildeman volgens mij stinkt het uit alle gaten dat ie heeft, ik zou hem zo een harde klap op zijn bek gegeven dat ie niet meer opstaat, en dat tewijl ik een rustige,welopgevoede man ben!
ik word gewoon doodziek van dat hoerenjong!
Is jij somsch een broetje van Seki ???
quote:
op 03-09-2000 om 10:37 AM schreef erich het volgende:
wat zijn jullie toch een stelletje watjes, boehoehoeee nu ben ik verdrietig hoor door iemand die geen een scheldwoord kent! doe normaal, en doen jullie niet als of jullie ozo slim zijn en beter zijn dan andere mensen ok? laat mij effe lekker tieren! zonder dat jullie gelijk in de verdedging springen.i am as happy as i can be
He Erich, is dat een Duitse naam ??
Iech will mein fahrad zuruck !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |