abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_251402
DEZE MENSEN HEBBEN VAST EN ZEKER, ALEEN DE BASSISCHOOL GEHAD EN .....VAMOS!
-SEKI IS GEBOREN IN EEN GROT MET EEN BOT IN ZIJN KONT. WOORDEN SCHIETEN TE KORT! ALS IK ME ECHT ZOU UITEN WORD IK ZEKERS DOOR DE EO-REDAKTIE D'R AF GEFLIKKERD DUS IK HOU ME MAAR IN.
-JOP, VUILE LEUGENAAR DAT IE ANOINETTE HAD GEPAKT LUL! VOELT ZICH TOF MAAR ADOREERD,IMPOTENTE SEKI, ALS EN KLEINE JONGEN.
-AZIZ ZO GROOT MAAR SCHIJT BAGGER VOOR KLOJO SEKI (HIJ ZOU OP HEM MOETEN GAAN ZITTEN EN EEN VETTE PUF LATEN)
-ESMERALDA MEISJE VAN 10.
-WILLEKE WEL LIEF, WEL IRRITANT.
-IWAN NOG NEUTRALER DAN DAT KAN NIET.
-ANTOINETTE IS TOF.
-BULLENT MOET SEKI OP ZIJN GORE GROTE BEK SLAAN! BIJDEHANDE KLOOTZAK!
-TESSA CHAGERIJNIG MAAR ZEGT TENMINSTE WAT, ALS SEKI WEER ZO STOER DOET MET ZIJN BEK!
  woensdag 8 maart 2000 @ 21:32:00 #2
2180 Avia
FOK-Member
pi_251403
Erich,

Ook alleen maar lagere school gehad gotdomme??

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_251404
avia excuse me hoor honey! mag ik me even uiten a.u.b ik vraag jouw niet om je mening lieve schat!
put a lock on it, and throw the key it in the sea.
pi_251405
Zou je niet zo hard willen gillen a.u.b.. Je lijkt Seki wel
Van alles is weer waardeloos

woensdag 8 maart 2000 @ 22:02:00 #5
2180 Avia
FOK-Member
pi_251406
Erich love,

Doe dat dan even op een zinnige manier, ik vind het zo'n wirwar.
Kunnen we nog ff lekker meezeuren!
Enne... ik geef graag ongevraagd mijn mening, dus wen er maar aan. Kusje!

Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_251407
Seki is gewoon een ziekelijk gestoorde
dictator die VOORAL met rust gelaten wil worden maar vervolgens zich met alles loopt te bemoeien:

"HEB JE SEX GEHAD ??

Enne Aziz, tja wat moet je daar nog van zeggen, zielig zielig zielig

pi_251408
seki is en gore klootzak, het ziet er niet uit, het praat als een wildeman volgens mij stinkt het uit alle gaten dat ie heeft, ik zou hem zo een harde klap op zijn bek gegeven dat ie niet meer opstaat, en dat tewijl ik een rustige,welopgevoede man ben!
ik word gewoon doodziek van dat hoerenjong!
  woensdag 8 maart 2000 @ 22:18:00 #8
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251409
quote:
op 03-08-2000 om 10:05 PM schreef Robinhood het volgende:
Erich is gewoon een ziekelijk gestoorde
dictator die VOORAL met rust gelaten wil worden maar vervolgens zich met alles loopt te bemoeien:

"HEB JE SEX GEHAD ??

Enne Erich, tja wat moet je daar nog van zeggen, zielig zielig zielig

Tja, en weet je: je hebt helemaal gelijk !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  woensdag 8 maart 2000 @ 22:26:00 #9
2180 Avia
FOK-Member
pi_251410
Dear Erich,

Je hoeft je echt niet te bewijzen hoor, we weten nu echt wel dat je een 'rustige, welopgevoede jongen bent' dat zie je zo aan je taalgebruik.( geintje)

pi_251411
Tjonge, ik heb sinds mn pubertijd iemand niet meer zo horen praten, toen kon ik het destijds alles wel volgen. Ik ken nog 1 scheldwoord uit mn pubertijd die toendertijd wel erg populair was:

- Opgedroogde spermavlek.

Wat het was wisten we toendertijd eigenlijk nog niet echt, we hadden wel onze theorieeen.

On topic: Seki heeft een lange staart.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_251412
wat zijn jullie toch een stelletje watjes, boehoehoeee nu ben ik verdrietig hoor door iemand die geen een scheldwoord kent! doe normaal, en doen jullie niet als of jullie ozo slim zijn en beter zijn dan andere mensen ok? laat mij effe lekker tieren! zonder dat jullie gelijk in de verdedging springen.

i am as happy as i can be

donderdag 9 maart 2000 @ 11:07:00 #12
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_251413
1-0 voor Erich!!!!!!!!!

Laat die gasten maar lekker lullen...
Tijdens het kijken van de uitzending van gisteren had ik ook de behoefte om eens lekker te schelden en te tieren. BAH wat is die Seki een 'vieze vuile pest moeder neuker'

Greetz!

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
pi_251414
quote:
op 03-08-2000 om 10:17 PM schreef erich het volgende:
seki is en gore klootzak, het ziet er niet uit, het praat als een wildeman volgens mij stinkt het uit alle gaten dat ie heeft, ik zou hem zo een harde klap op zijn bek gegeven dat ie niet meer opstaat, en dat tewijl ik een rustige,welopgevoede man ben!

Krijg nou de vinkentering, Erich, is dit alles wat je kan ?
Een dat voor een rustige, welopgevoede man...
Hebben ze jou dan nooit uitgelegd dat er geen echte mannetjes in de TV zitten ?

Jij moet wel een godskolere voorraad woede in je eigen donder hebben man, een partij frustratie van heb ik jou daar,
dat je zelfs op die belachelijke toetsjes van je keyboard jezelf nog serieus neemt en sprookjes typt, hoe je iemand die je niet kent

"zo een harde klap op zijn bek gaat geven dat ie niet meer opstaat,"

Wat een fantasie zeg ?
Heb je dit al lang ? En jij noemt dit "rustig" ?

Nou fijn toch - ben je het weer ff kwijt. Zal wel niet veel geweest zijn dan...

En watjes zijn we niet, DENK DAARAAN !

donderdag 9 maart 2000 @ 13:55:00 #14
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_251415
quote:
op 03-09-2000 om 01:44 PM schreef Moor het volgende:
Krijg nou de vinkentering, Erich, is dit alles wat je kan ?
Een dat voor een rustige, welopgevoede man...
Hebben ze jou dan nooit uitgelegd dat er geen echte mannetjes in de TV zitten ?

Jij moet wel een godskolere voorraad woede in je eigen donder hebben man, een partij frustratie van heb ik jou daar,
dat je zelfs op die belachelijke toetsjes van je keyboard jezelf nog serieus neemt en sprookjes typt, hoe je iemand die je niet kent

"zo een harde klap op zijn bek gaat geven dat ie niet meer opstaat,"

Wat een fantasie zeg ?
Heb je dit al lang ? En jij noemt dit "rustig" ?

Nou fijn toch - ben je het weer ff kwijt. Zal wel niet veel geweest zijn dan...

En watjes zijn we niet, DENK DAARAAN !

Way to go, Moor, helemaal mee eens!

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_251416
moor mooor moor!!!! ohhhhhohohohoho zat jijmaar in de bus had ik je kunnen zien wegrennen, als seki ok maar een keer jou kant op zou kijken hihihi, zo een ben je er vast!
moor is trying to score, keep trying little boy. ha!

carpe diem.

donderdag 9 maart 2000 @ 20:32:00 #16
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251417
Moor!
Ik ben het niet altijd met je eens maar het is wel ÓK. De reactie van Erich is niet ÓK !

donderdag 9 maart 2000 @ 21:17:00 #17
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_251418
quote:
op 03-08-2000 om 10:17 PM schreef erich het volgende:

Is jij somsch een broetje van Seki ???

donderdag 9 maart 2000 @ 21:19:00 #18
2737 DiFONTAINE
randdebiel/junk
pi_251419
quote:
op 03-09-2000 om 10:37 AM schreef erich het volgende:
wat zijn jullie toch een stelletje watjes, boehoehoeee nu ben ik verdrietig hoor door iemand die geen een scheldwoord kent! doe normaal, en doen jullie niet als of jullie ozo slim zijn en beter zijn dan andere mensen ok? laat mij effe lekker tieren! zonder dat jullie gelijk in de verdedging springen.

i am as happy as i can be

He Erich, is dat een Duitse naam ??
Iech will mein fahrad zuruck !!!!!

donderdag 9 maart 2000 @ 21:30:00 #19
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_251420
*zucht*
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  Admin donderdag 9 maart 2000 @ 21:37:00 #20
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_251421
Van Erich hebben we geen last meer hoor.
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')