Sukkeltjes die in Fok-GeenStijl verhoudingen denkenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:46 schreef Nikmans het volgende:
Post anders eens opnieuw zonder dat geenstijl jargon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Ga je ook uit Rickoquote:Op donderdag 12 november 2009 18:47 schreef RickoKun het volgende:
vanavond ga ík die chicks opgeilen in de stad der steden.
Ook omdat het een leuk spel is om uit te halen bij bepaalde types.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:45 schreef 3keernix het volgende:
Omdat je weet dat je ze toch niet kunt krijgen![]()
Kan me er echt aan ergeren. Dan zijn ze al bezet en dan nog gaan ze door met hun gemene spelletjes. Vrouwen die je met opzet opgeylen zou je moeten mogen spanken als straf![]()
Klacht: Vrouwen die je willens en wetens opgeylen omdat ze bezet zijn maar toch even willen laten zien dat ze het ( nog ) kunnen
Dat interesseert me geen ruk, maar GS jargon dient op GS te blijven.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:47 schreef SimpelZat het volgende:
[..]
Sukkeltjes die in Fok-GeenStijl verhoudingen denken
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Ga je ook uit RickoIk ga eerst naar den bios, en dan de stad in. Misschien komen we elkaar tegen
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:51 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat interesseert me geen ruk, maar GS jargon dient op GS te blijven.
Ga je nog aan de drugs vanavond Ricko?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:59 schreef RickoKun het volgende:
Hey wat luisteren jullie ik luister nu naar radiohead Paranoid Android!!!!!!!
Mag gewoon dus. Wat is je klacht?quote:Eén maand opzegtermijn bekrachtigd door eerste kamer
De eerste kamer heeft gisteren een wet aangenomen waardoor consumenten een opzegtermijn krijgen van een maand. Voorheen was dit altijd drie maanden echter is met de nieuwe wet het verboden om een opzegtermijn langer dan een maand aan te houden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |