abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74642202
Voor mijn werk reis ik dagelijks met de bus, en ik maak het steeds vaker mee; asociale buschauffeurs! Die niet wachten tot een oud mensje is gaan zitten, maar na het afstempelen er direct vandoor racen. Gevolg? Die oudjes stuiteren vaak nog net niet door de bus heen!

Het kan nog erger, bellende chauffeurs. Dan hoor je opeens van voorin de bus; Wat gezellig dat Henk vanavond komt eten... Ja, ik kom wat later... Nee, ik heb geen tijd om onderweg een zak hondenvoer mee te nemen... Lekker gevaarlijk, al bellend met een bus vol mensen, als het nou nog is ergens over ging .

De leukste chauffeurs zijn vaak nog de gene die opeens, uit het niets, bij een hallte stoppen voor een niet meer te houden nicotine behoefte.... Onverstoorbaar roken ze een peuk, waardoor de hele bus zijn trein mist, te laat op school komt enz....

Klacht: a-sociale chauffeurs die alleen maar aan zichzelf denken!
pi_74642258
Nooit last van, je woont gewoon in een pauperhol waar iedereen asociaal is.
pi_74642260
Ik zou ook asociaal worden als ik buschauffeur zou zijn.
pi_74642273
Koop je een auto, of ben je soms een linkse openbaar vervoer rukker ?
U MAD?
pi_74642309
Ja het is een beetje dubbel...

Buschauffeurs klagen over mishandelingen, maar sommige zijn gewoon zo onbeschoft en kennen het begrip klantvriendelijkheid niet. Natuurlijk geen reden om ze in elkaar te slaan, maar er zijn vast mensen met een kort lontje die dat wel denken.
  donderdag 12 november 2009 @ 18:26:05 #6
245691 missU
Same shit, different day?
pi_74642322
als je het zo verschrikkelijk vindt ga je toch niet met de bus...
WcPot is my bottom bitch!
pi_74642342
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:21 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
Voor mijn werk reis ik dagelijks met de bus, en ik maak het steeds vaker mee; asociale buschauffeurs! Die niet wachten tot een oud mensje is gaan zitten, maar na het afstempelen er direct vandoor racen. Gevolg? Die oudjes stuiteren vaak nog net niet door de bus heen!

Het kan nog erger, bellende chauffeurs. Dan hoor je opeens van voorin de bus; Wat gezellig dat Henk vanavond komt eten... Ja, ik kom wat later... Nee, ik heb geen tijd om onderweg een zak hondenvoer mee te nemen... Lekker gevaarlijk, al bellend met een bus vol mensen, als het nou nog is ergens over ging .

De leukste chauffeurs zijn vaak nog de gene die opeens, uit het niets, bij een hallte stoppen voor een niet meer te houden nicotine behoefte.... Onverstoorbaar roken ze een peuk, waardoor de hele bus zijn trein mist, te laat op school komt enz....

Klacht: a-sociale chauffeurs die alleen maar aan zichzelf denken!
Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Oh nee, wacht, ik heb een auto
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_74642356
dat vind ik nou ook Sapstengel, het is heel dubbel. Vandaar mijn topic ook. Natuurlijk heb niemand het recht om ze te mishandelen, of ze met een mes op de strot buskaarten/geld af te troggelen... Maar ze kunnen er zelf ook wat van!
pi_74642376
Neem dan de auto
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_74642398
Niet iedereen heeft een auto... Of het geld er een te kopen;)
pi_74642543
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
Je werkt toch
U MAD?
  donderdag 12 november 2009 @ 18:34:15 #12
245691 missU
Same shit, different day?
pi_74642562
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
Ga je carpoolen
WcPot is my bottom bitch!
pi_74642577
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef Penisbaard het volgende:
Nooit last van, je woont gewoon in een pauperhol waar iedereen asociaal is.
Like me!
  donderdag 12 november 2009 @ 18:58:59 #14
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_74643348
Je broertje vroeg wanneer je terugkwam om aan zn pikkie te trekken....
/-=]
|o-0
~~~`
pi_74643406
Als ze ergens stoppen zijn ze neem ik aan te vroeg, anders zou het wel heel triest zijn en moet je gewoon een klacht indienen.
pi_74643878
Eens met je klacht, maar ook als oudere uit willen stappen de chauffeur gaat er vanuit dat iedereen binnen 5 seconden uitgestapt is, vervolgens rijd de bus gewoon door en staat het oude vrouwtje te schreeuwen dat ze er graag uit wil, ook was een chauffeur laatst zijn fruit aan het schillen en aan het klungelen. Ook dat bellen komt me bekend voor. En dan nog zeuren dat ze mishandeld worden, leer eerst maar eens fatsoenlijk rijden.
All good things are wild and free.
pi_74644268
Voor de tramhalte hier staat een Bram Ladage (snackbar) en daar stonden gewoon al die gasten lekker een patatje te eten terwijl heel de tram vol zat. Vond ik ook wel beetje asociaal.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:17:44 #18
174659 Billy_Talent
stiekem mag alles
pi_74669722
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:34 schreef Mr_Dyslector het volgende:

[..]

Lik me!
Dit las ik
I can't come to the phone right now, I'm eating corn chips and masturbating. Please leave a message.
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:22:13 #19
230749 Olle.
It's OK you fool!
pi_74669857
buschauffeurs NAAIE NAAIE NAAIE de hele dag door
A man's got to do what a man's got to do
  vrijdag 13 november 2009 @ 16:27:16 #20
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_74669969
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:21 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
Moeten ze zich maar vast houden.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_74670474
quote:
Op donderdag 12 november 2009 19:17 schreef tliciouz het volgende:
Eens met je klacht, maar ook als oudere uit willen stappen de chauffeur gaat er vanuit dat iedereen binnen 5 seconden uitgestapt is, vervolgens rijd de bus gewoon door en staat het oude vrouwtje te schreeuwen dat ze er graag uit wil, ook was een chauffeur laatst zijn fruit aan het schillen en aan het klungelen. Ook dat bellen komt me bekend voor. En dan nog zeuren dat ze mishandeld worden, leer eerst maar eens fatsoenlijk rijden.
Precies, daarom mishandel ik busschauffeurs altijd al bij het instappen. Gewoon voor de zekerheid.
pi_74670556
quote:
Op donderdag 12 november 2009 18:33 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Je werkt toch
Nee, hij weet.
Oh really?
pi_74673662
Boeiend, oudere zijn ook asociaal.
Roken is lekker
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:07:55 #24
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_74674358
Misschien werken die chauffeurs op tijd??? Lekker egocentrisch om te zeggen dat ze voor iedereen maar rustig moeten wachten als ze op tijd moeten rijden.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
  vrijdag 13 november 2009 @ 19:16:58 #25
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_74674690
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien werken die chauffeurs op tijd??? Lekker egocentrisch om te zeggen dat ze voor iedereen maar rustig moeten wachten als ze op tijd moeten rijden.
Dit dus, TS klaagt erover dat chauffeurs direct wegrijden voordat mensen zijn gaan zitten, Maar vervolgens gaat de TS er ook over lopen kagen dat die kankerbus weer eens te laat is. Dus TS, bek houden en anders een auto kopen.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')