Dat heb ik echt nog nooit meegemaakt. Oh nee, wacht, ik heb een autoquote:Op donderdag 12 november 2009 18:21 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
Voor mijn werk reis ik dagelijks met de bus, en ik maak het steeds vaker mee; asociale buschauffeurs! Die niet wachten tot een oud mensje is gaan zitten, maar na het afstempelen er direct vandoor racen. Gevolg? Die oudjes stuiteren vaak nog net niet door de bus heen!
Het kan nog erger, bellende chauffeurs. Dan hoor je opeens van voorin de bus; Wat gezellig dat Henk vanavond komt eten... Ja, ik kom wat later... Nee, ik heb geen tijd om onderweg een zak hondenvoer mee te nemen... Lekker gevaarlijk, al bellend met een bus vol mensen, als het nou nog is ergens over ging.
De leukste chauffeurs zijn vaak nog de gene die opeens, uit het niets, bij een hallte stoppen voor een niet meer te houden nicotine behoefte.... Onverstoorbaar roken ze een peuk, waardoor de hele bus zijn trein mist, te laat op school komt enz....
Klacht: a-sociale chauffeurs die alleen maar aan zichzelf denken!
Je werkt tochquote:Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
Niet iedereen heeft een auto... Of het geld er een te kopen;)
Ga je carpoolenquote:Op donderdag 12 november 2009 18:28 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
Niet iedereen heeft een auto... Of het geld er een te kopen;)
Like me!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:23 schreef Penisbaard het volgende:
Nooit last van, je woont gewoon in een pauperhol waar iedereen asociaal is.
Dit las ikquote:
Moeten ze zich maar vast houden.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:21 schreef rupsje_nooit_genoeg het volgende:
Voor mijn werk reis ik dagelijks met de bus, en ik maak het steeds vaker mee; asociale buschauffeurs! Die niet wachten tot een oud mensje is gaan zitten, maar na het afstempelen er direct vandoor racen. Gevolg? Die oudjes stuiteren vaak nog net niet door de bus heen!
Precies, daarom mishandel ik busschauffeurs altijd al bij het instappen. Gewoon voor de zekerheid.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:17 schreef tliciouz het volgende:
Eens met je klacht, maar ook als oudere uit willen stappen de chauffeur gaat er vanuit dat iedereen binnen 5 seconden uitgestapt is, vervolgens rijd de bus gewoon door en staat het oude vrouwtje te schreeuwen dat ze er graag uit wil, ook was een chauffeur laatst zijn fruit aan het schillen en aan het klungelen. Ook dat bellen komt me bekend voor. En dan nog zeuren dat ze mishandeld worden, leer eerst maar eens fatsoenlijk rijden.
Dit dus, TS klaagt erover dat chauffeurs direct wegrijden voordat mensen zijn gaan zitten, Maar vervolgens gaat de TS er ook over lopen kagen dat die kankerbus weer eens te laat is. Dus TS, bek houden en anders een auto kopen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 19:07 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien werken die chauffeurs op tijd???Lekker egocentrisch om te zeggen dat ze voor iedereen maar rustig moeten wachten als ze op tijd moeten rijden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |