Tof nummer is dat inderdaad. De serie is van voor mijn tijdquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef Logician het volgende:
Voor Qebbel![]()
Geen idee, maar wordt er altijd beetje happy/sentimenteel van
Ahwquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:34 schreef lezzer het volgende:
Over sentimenteel gesproken...
Ik heb gisteren de kinderen van mijn zus vernoemd in m'n testament. En ik kreeg er gewoon emo-tranen van.
Daar had ik niet op gerekend
Dat begrijp ik wel.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had laatst het besef dat ik nooit heel zacht woordjes tegen de zwangere buik van mijn levenspartner zou fluisteren, en op dat moment greep me dat best aan
. Terwijl ik niet eens een enorme kinderwens heb
.
quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:26 schreef Logician het volgende:
Voor Qebbel![]()
Geen idee, maar wordt er altijd beetje happy/sentimenteel van
Beetje fatalistisch, van "het is nu eenmaal zo". De modjes mogen best harder ingrijpen bij dat soort dingen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is misschien een dooddoener, maar het blijft FOK! he. En dan ben ik het nog zo hard met je eens, en waarschijnlijk veel meer mensen ook, maar het is en blijft een openbaar forum met een enorm breed publiek.
Dat zeg ik dus ook altijd als mensen zeggen "het zijn maar pixels op een scherm". Ja, maar niet door een of andere bot zonder gevoelens daar neergezet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 17:19 schreef Logician het volgende:
Maar ja je hebt misschien gelijk het is 'maar' fok, maar een/de TS is niet 'maar' een nickname in mijn ogen..
ja nja geef misschien nu iets meer bloot dan ik zou willen maar ach het is "maar" fok. mensen die ik niet ken (paar uitzonderingen na) dus mij ook niet kunnen schadenquote:Op vrijdag 13 november 2009 19:28 schreef lezzer het volgende:
Mooie heldere post in dat topic KnuffelZacht![]()
Fijn dat iemand eens zegt dat "de relatie redden" () helemaal niet altijd zo geweldig is.
nerdquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:09 schreef Seven. het volgende:
Kijk, dit zie ik graag! Star Trek en lesbo's
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |