Whaa! TS heeft gay pics.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:18 schreef RickoKun het volgende:
Klacht: Gay pic uploadsites die maar een beetje bandwith voor je over hebben
TS is een belgquote:Op donderdag 12 november 2009 17:20 schreef 3keernix het volgende:
Godmiljaarhet nieuwe woord van 2009?
voorderest terechte klacht!
TS is een belgquote:Op donderdag 12 november 2009 17:20 schreef 3keernix het volgende:
Godmiljaarhet nieuwe woord van 2009?
voorderest terechte klacht!
winrar is yuoquote:Op donderdag 12 november 2009 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Photobucket.
Ten eerste is het een kankernaam, ten tweede is het fucking irritant dat je altijd zo'n preview-ding hebt als je vanaf Google Images komt en ten derde, mijn Miranda zegt dat ook altijd. "Pa" zegt ze, zoals jij plaatjes host.. Ja, zo host ik plaatjes hè.
Mot ik die 1000den plaatjes uut mien foboske allemaal zeker transformerenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Photobucket.
Ten eerste is het een kankernaam, ten tweede is het fucking irritant dat je altijd zo'n preview-ding hebt als je vanaf Google Images komt en ten derde, mijn Miranda zegt dat ook altijd. "Pa" zegt ze, zoals jij plaatjes host.. Ja, zo host ik plaatjes hè.
Je fobo zou in krantvorm gedrukt moeten wordenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Mot ik die 1000den plaatjes uut mien foboske allemaal zeker transformeren
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |