Je bedoeld; "ik zapte laatst héél toevallig langs Dr. Phil en het kleine beetje wat ik gezien had vond ik wel leuk."quote:
Hah, mooi voorbeeld. Ik was vroeger fan van de Spicegirls, de muren van mijn slaapkamer waren haast behangen met posters van de Spicegirls. Care...quote:Op donderdag 12 november 2009 17:24 schreef IkBenOzan het volgende:
Net als mensen die niet durven te zeggen dat ze naar Spice Girls luisteren
HAHAHAHAHAHAHAHAHA OMFG!!! WHAHAHAHAHA HOE DE FUCK VERZIN JE ZOIETS?! FUCKING GENIAALquote:
dat dusquote:Op donderdag 12 november 2009 17:40 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
Terechte klacht. Ik betrap mezelf er ook wel eens op. Dan zeg ik bijvoorbeeld "Ik zag laatst een documentaire op RTL4 - niet dat ik normaliter naar RTL kijk hoor, maar dit was toevallig wel interessant - en..."
Alsof mijn gespreksgenoot anders opeens zou zeggen: "luister man, ik weet dat we samen gestudeerd hebben, en we hadden altijd heel intelligente discussies, maar nu je zegt dat je naar RTL kijkt blijkt dat je eigenlijk gewoon een ordinaire tokkie bent. Tot nooit meer ziens."
Dr.Phil is een smerige populistische patriotische nep-psycholoog. Maarja, zou ik ook doen als ik hem was.quote:
Ik ook. Maar soms blijf ik iets langer hangen, om me even lekker keihard te kunnen ergerenquote:Op donderdag 12 november 2009 17:48 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik kijk dat soort dingen ook alleen maar als ik er toevallig even langs zap. En dan kan het me meestal niet langer dan vijf minuten boeien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |