hij was niet kapot ik kreeg een fout bij de rabobank atmquote:
Het komt door je spelling dat de Rabo je afwijst. Ze zijn klanten als jij liever kwijt dan rijk.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef cherrycoke het volgende:
godverdekankertfus rabobank dit was echt de laatste druppel
me pas dee het weer is niet pas wordt niet herkent fout bij de rabobank ATM
dus ik met me paspoort naar de rabobank om zo geld op te nemen (er zit een scheurtje in het id gedeelde nog geeneens 1 centimeter)
nee dat kunnen we zo niet accepteren zecht dat wijf achter de balie
ik
WAAAT
vieze kut kanker rabobank dit is al die zoveelste keer dat die kut pas het niet doet ik heb gewoon me paspoort bij me maar nee die accepteert u niet gooit pasje naar vrouw der hoofd
kwam de manager ''wilt u rustig het pand verlaten aub'' ik gvd dit was de laatste druppel ik ben helemaal klaar met die kut rabobank ik zal alles overzetten naar me ABN rekening
klacht kanker rabobank
klacht 2 kanker hoer achter de balie
hop hop op naar de abn
doei rabobanktot nooit meer ziens
gewoon altijd netjes in me portemonnee (is van leer)quote:Op donderdag 12 november 2009 15:52 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Paupers die hun pinpas los in de broekzak doen en dan gaan klagen dat ie het niet doet
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef cherrycoke het volgende:
godverdekankertfus rabobank dit was echt de laatste druppel
dus ik met me paspoort naar de rabobank om zo geld op te nemen (er zit een scheurtje in het id gedeelde nog geeneens 1 centimeter)
nee dat kunnen we zo niet accepteren zecht dat wijf achter de balie
ik
WAAAT
vieze kut kanker rabobank dit is al die zoveelste keer dat die kut pas het niet doet ik heb gewoon me paspoort bij me maar nee die accepteert u niet gooit pasje naar vrouw der hoofd
kwam de manager ''wilt u rustig het pand verlaten aub'' ik gvd dit was de laatste druppel ik ben helemaal klaar met die kut rabobank ik zal alles overzetten naar me ABN rekening
klacht kanker rabobank
klacht 2 kanker hoer achter de balie
hop hop op naar de abn
doei rabobanktot nooit meer ziens
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze zijn klanten als jij liever kwijt dan rijk.
Dat is het enige waar je moeite mee hebt?quote:
Oh, de ironie. Algemeen beschaafd Nederlands is onze TS vreemd als ik dit zo lees.quote:
ABN (algemeen beschaafd nederlands) bestaat niet meer het is standaard nederlandsquote:Op maandag 12 november 2009 16:01 schreef Toempf het volgende:
[..]
Oh, de ironie. Algemeen beschaafd Nederlands is onze TS vreemd als ik dit zo lees.
Dan moet ie praten met vreemde mensen! Teh horror!quote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan zeg je: "Ik wil graag een nieuw pasje aanvragen."
ik dacht eerst dat het frans was, en toen ik het daarna 4x in het nederlands probeerde te lezen heb ik het toch weten te ontcijferen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:50 schreef cherrycoke het volgende:
dat gaat toch niet met dat scheurtje in me paspoort ik kan geeneens geld opnemen nuquote:Op donderdag 12 november 2009 16:07 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan zeg je: "Ik wil graag een nieuw pasje aanvragen."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |