Ik huil niet knuppel, ik zeg toch niet dat ik het irritant vind.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:49 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
niet zo janken godverdomme. OF mee rellen OF muten.
Als jij tegen een maat zit te lullen in het nederlands dan vinden die gasten het ook irritant. dus niet zo huilen pino.
famas is de 'nieuwe' M16.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:01 schreef Scarface2004 het volgende:
Mis mn m16
Twijfel of ik wel in prestige mode ga.
En tering jantje die Echo special ops missies...
M16 wordt vanzelf unlockedquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:01 schreef Scarface2004 het volgende:
Mis mn m16
Twijfel of ik wel in prestige mode ga.
En tering jantje die Echo special ops missies...
Als de Famas de nieuwe M16 is dan mag ik toch hopen van nietquote:Op vrijdag 13 november 2009 13:06 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
famas is de 'nieuwe' M16.
Kan je trouwens ook de famas gebruiken zonder burst? dus gewoon automatisch?
Die Famas is hierbij burst.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:07 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als de Famas de nieuwe M16 is dan mag ik toch hopen van nietEen automatische M16 is namelijk nogal dodelijk
Split screen kan met zn vieren als je tegen elkaar gaat, net als bij COD4.quote:Op vrijdag 13 november 2009 13:20 schreef RemCOW het volgende:
Begrijp ik het goed dat je het spel maximaal met 2 man in splitscreen kan spelen op een PS3? En hoe zit dat met COD4, kan je daar wel met 4 man splitscreen?? Ik zoek een goede shooter om met meerdere personen op de Ps3 te spelen
Lame snipersquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nog maar 20 kills met me sniper en dan heb ik helemaal compleet
Terminal scope en heartbeat sensor zijn echt geweldig
ik helaas niet. dat level is vollop vet.quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:08 schreef mash_ het volgende:
ik heb geloof ik nog steeds niet alle levels gespeeld terwijl ik anderen echt te vaag krijg :S die favela ofzo ietsdie kom ik echt tevaak tegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |