Allweer bezig in dequote:Op donderdag 12 november 2009 20:55 schreef maess het volgende:
[..]
______..... _______
|..........|....................
|___..1.|......|..............
..................|.............
..................|.............
.......__.......|.............
......|.2.|.......|.............
......|...|.......|.............
1 ben jij, probeer in de hoek van de deur in die kamer te zitten.
2 is de MPS of hoe het heet, bij die tafel dat laptop ding.
Als de vijand naar dat ding rent kun jij ze in de rug knallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Alle perks:quote:Op donderdag 12 november 2009 20:57 schreef Chokeme het volgende:
Weet iemand of er nog iets van een overkill-perk in zit ? Of is one man army de vervanger daarvoor ?
En weet iemand of er later nog meer game mode's bij komen ? Bijv de cage match of games in hardcore mode ?
Die zit er toch echt in !quote:Op donderdag 12 november 2009 22:13 schreef Retarded het volgende:
ik mis een soort van Shipment level
Meh, wen je uiteindelijk wel redelijk aan hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef KintoUn het volgende:
Ik mis skills..
![]()
Na jaren online met muis en keyboard te hebben gespeeld ga ik dit echt nooit goed onder de knie krijgen met zo'n pad...
Ik zuig enorm!
Wel een ruige game dit.
Herkenbaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 22:31 schreef KintoUn het volgende:
Ik mis skills..
![]()
Na jaren online met muis en keyboard te hebben gespeeld ga ik dit echt nooit goed onder de knie krijgen met zo'n pad...
Ik zuig enorm!
Wel een ruige game dit.
oefenen,..zelfde probleem..en opeens was ik net 4 van 7 free for allquote:Op donderdag 12 november 2009 22:46 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Herkenbaar.De game raadde mij de simpelste moeilijkheidsgraad aan voor de SP en in MP loop ik over het algemeen 1 op 2 wat betreft kill/death ratio.
Ik mis ook echt de meest simpele doelwitten. Zo is het voor mij een koud kunstje om mis te schieten met een shotgun op twee meter afstand van mijn target.
Maar hey, ik ben al iets beter dan in het begin. En het is leuk dat je constant beloond wordt voor wat je doet, ook al is het misschien niet veel.
In elk geval een zeer vette game. Ik had niet verwacht dat ik het zo tof zou vinden, zeker online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |