Thanks, zie dat je level 10 moet zijn om wat anders te kiezen. Nog even spelen, ben pas 4.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:11 schreef mrPanerai het volgende:
Ik kom wel steeds op dezelfde mappen terecht in de MP, ben al wel 20 keer in favella's en op de highrise
beland...
[..]
Kijken waar de vijand zit, ik denk dat je beter bij je killstreak rewards wat anders aanklikt, aan die uav heb je geen fuck.
Ja dan krijg je je heartbeatsensor (lcd schermpje aan de zijkant van je wapen)quote:Op donderdag 12 november 2009 15:51 schreef _GdR_ het volgende:
Modern Warfare 2 #4
![]()
[..]
15kills met silencer??? Is dat zo?
ga ik vanavond maar is doen dan. Dacht dat je marksman1000 moest zijn ofzo.quote:Op donderdag 12 november 2009 17:35 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja dan krijg je je heartbeatsensor (lcd schermpje aan de zijkant van je wapen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
Favela vind ik juist topquote:Op donderdag 12 november 2009 18:11 schreef Gauner het volgende:
Wat is jullie favoriete mp map?
Wat ik tot nu toe gezien heb vind ik erg leuk: Afghan en nog zo'n ander level met kapotte vliegtuigen.
Minste vind ik Favela.
quote:Op donderdag 12 november 2009 18:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wow die beelden van Modern Warfare 3 zijn hard!
Dus die komt over een maandje uit...nice. Eindelijk realistische shit, zoals op en neer rijden voor ladingen ammo etc.
De Videoquote:Op donderdag 12 november 2009 18:19 schreef HL_Dog43 het volgende:
Wow die beelden van Modern Warfare 3 zijn hard!
Dus die komt over een maandje uit...nice. Eindelijk realistische shit, zoals op en neer rijden voor ladingen ammo etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |