Al speel ik Wasteland 100 keer,quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:52 schreef Rikketik het volgende:
Wasteland doet me erg aan Brecourt uit CoD2 denken. Niet gelijk een fan favorite, maar eentje die je vaker moet spelen om de charme ervan te ontdekken.
Klopt, sterker nog: Wasteland ís Brecourt, met minimale aanpassingen. Vind het zelf een leuke map, maar weet niet of het komt omdat het nu zo'n goeie map is of door de nostalgische herinneringen eraan. Was trouwens CoD 1.quote:Op zaterdag 14 november 2009 02:52 schreef Rikketik het volgende:
Wasteland doet me erg aan Brecourt uit CoD2 denken. Niet gelijk een fan favorite, maar eentje die je vaker moet spelen om de charme ervan te ontdekken.
holy shit indeed, zotste kill die ik ooit zag in een FPSquote:
In CoD2 zat-ie ook hoor, de PC-versie althans. Op zich wel tof dat hij er nu weer in zit (al had ik liever Carentan gehad). De loopgraven zijn leuk voor intense vuurgevechten, maar de echte charme is natuurlijk om achter in de map te zitten en iedereen snipen. Ik weet nog wel dat je in de oude versie altijd zo'n schuurtje had, met her en der wat obstakels er voor. Een auto geloof ik, en een aantal opgestapelde dozen als ik me niet vergis. Bij die dozen had je dan altijd net een gaatje er tussen waardoor je perfect zicht had over de ene kant van het veld, maar waarbij je zelf bijna niet te raken was.quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:10 schreef Gauner het volgende:
[..]
Klopt, sterker nog: Wasteland ís Brecourt, met minimale aanpassingen. Vind het zelf een leuke map, maar weet niet of het komt omdat het nu zo'n goeie map is of door de nostalgische herinneringen eraan. Was trouwens CoD 1.
Dat zei ik toch.quote:Op zaterdag 14 november 2009 08:18 schreef Biefstuk het volgende:
Jongens, is er dan niemand die call of duty 1 en uo heeft gespeeld?
Wasteland is hetzelfde als Brecourt. Alleen wat moderner
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |