Ja euh sorryquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:51 schreef Silv het volgende:
Damn die Pavelow is echt ziek
Hij werd alleen wel 2 keer dik snel uit de lucht geknald
Doe t zelf ook altijd, mooi harriers uit de lucht knallen etcquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:02 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Ja euh sorryZal het niet meer doen
![]()
Nouja, met een stinger krijg je de meeste dingen ook al met 1 schot uit de luchtquote:Op zaterdag 14 november 2009 15:26 schreef intraxz het volgende:
Als je een predator missile hebt dan kan je die dingen daar goed mee uit de lucht halen.
15 uur? Hoe heb je dat in godsnaam voor elkaar gekregen? Godskolere he.quote:Op zaterdag 14 november 2009 17:46 schreef ach het volgende:
Ik heb net de SP op veteran uitgespeelt in 15 uur, veels te makkelijkJe kan hele stukken doorsprinten omdat bv de ventjes aan de rechterkant van het level zijn gespawned en je er dan linksom langs kan sprinten, je eigen team die alles voor je doet terwijl jij intel loopt te zoeken knallen hun even 3 checkpoints verder, ventjes waar je gewoon op af kan lopen en doodsteken terwijl ze met een shotgun op je staan te schieten (op veteran!)
Het was meer een soort interactieve filmHet was wel geinig maar CoD4 SP vond ik beter!
Assault + shotgun vind ik ook nog wel een aardige combinatie, maar die komt beter tot zijn recht in Favela of zo, met die smalle steegjes waar je toch weinig last hebt van helikopters en dergelijke.quote:Op zaterdag 14 november 2009 13:02 schreef Silv het volgende:
[..]
Snap ook niet waarom ik de enige ben die altijd een stinger meesleurt. Zoveel heb je toch niet aan die secondary weapons.
Da's wel een vette doublekill.quote:Op zaterdag 14 november 2009 16:17 schreef Zolcon het volgende:
Stinger is baas! Gister waren er 2 enemy harriers in de lucht, boven elkaar, met 1 schot raakte ik de ene die tgen de andere aanvloog en zk crashte ze allebei!
Ik heb het spel nog niet, maar kunnen vijandelijke heli's dan ook op elkaar gaan schieten? Zodat je bijvoorbeeld je team kunt beschermen door een eigen heli op te roepen om de vijand te counteren? Want dat zou wel baas zijnquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:15 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Da's wel een vette doublekill.
Wel grappig dat er nu meerdere heli's en vliegtuigen tegelijk in de lucht kunnen zijn.
Console versie compleet anders van de pc versie? Ik durf niet eens in de buurt te komen van een mob met shotgun... dan ben ik instant dood op hardened en soms zelfs op regular Ooquote:Op zaterdag 14 november 2009 17:46 schreef ach het volgende:
Ik heb net de SP op veteran uitgespeelt in 15 uur, veels te makkelijkJe kan hele stukken doorsprinten omdat bv de ventjes aan de rechterkant van het level zijn gespawned en je er dan linksom langs kan sprinten, je eigen team die alles voor je doet terwijl jij intel loopt te zoeken knallen hun even 3 checkpoints verder, ventjes waar je gewoon op af kan lopen en doodsteken terwijl ze met een shotgun op je staan te schieten (op veteran!)
Het was meer een soort interactieve filmHet was wel geinig maar CoD4 SP vond ik beter!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet er niet aan denken om Rio op Veteran te spelenquote:Op zaterdag 14 november 2009 18:24 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Console versie compleet anders van de pc versie? Ik durf niet eens in de buurt te komen van een mob met shotgun... dan ben ik instant dood op hardened en soms zelfs op regular Oo
Ik nu wel iigquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
Wie heeft dit filmpje gezien van een randmongool![]()
quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
watquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
Tja als ik zo'n lelijke kop zou hebben dan zou ik het ook allemaal niet meer weten volgens mij..quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:35 schreef D-Industries het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |