quote:
Ik van een boner.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Jezelf TS noemen![]()
Overigens krijg je hierdoor wel last van rectale jicht.
Mwoah, hooguit wat blaren en schuurplekkenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:50 schreef zkr600 het volgende:
<knip>
TS vraagt zich af of zijn rukgedrag geen verdere gevolgen voor zijn gezondheid heeft.
Tjah, als je bejaard bent duurt het allemaal wat langer hequote:Op donderdag 12 november 2009 13:50 schreef zkr600 het volgende:
Klacht: TS rukt zich af de laatste tijd drie kwartier tot soms 1,5 uur lang. TS is bang dat dit niet goed is voor zijn gezondheid. Voor een hele jaar ongeveer kwam TS klaar alleen 2 á 3 keer in de week en dat waren ook alleen maar 10 of 15 minuten klusjes. Nu is dat elke keer maar liefst 45 minuten lang, en ook 2 á 3 keer. TS wil niet wakker worden moe en zwaar uitgeput.![]()
![]()
TS vraagt zich af of zijn rukgedrag geen verdere gevolgen voor zijn gezondheid heeft. Ook krijgt TS het gevoel dat hij niets aan kan doen om dit te vermijden. Als TS leuke dames tegenkomt of zelfs hun online foto ziet, heeft TS zich niet meer in de hand en laat zich uiten in de avond op z'n bed.
Ik ben een tijdje op zoek al en nee, niet lelijk. Dat is precies het probleem. Soms flirten de dames met me een beetje en ja dat wordt dus prikkelen.quote:Op donderdag 12 november 2009 13:53 schreef de_boswachter het volgende:
Maar TS;
Waarom zoek je geen vriendin? Of ben je gewoon pleurislelijk.
Stiekem wel, anders post je dit hier niet!quote:Op donderdag 12 november 2009 13:57 schreef DjinN het volgende:
ik wil niet weten wat voor lamme arm jij hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |