Ik wilde online reserveren bij pathé bioscopen voor een film voor komende zaterdag, maar daarvoor moet je eerst een "mijn pathé" account aanmaken. Nu ben ik de beroerdste niet dus ik dacht dat moet dan maar. Nadat ik het twee keer geprobeerd had (de eerste keer onverklaarbare foutmelding) kreeg ik een bevestigingsmailtje. Mooi dacht ik inloggen met die hap. Vervolgens krijg ik bij het inloggen doodleuk de melding in de trant van: Dit e-mail account komt niet in ons bestand voor. Dit terwijl ik dus net een bevestigingsmailtje gehad had met inlognaam en wachtwoord.
Ik dacht misschien werkt het om even opnieuw te proberen. Alle browers afgesloten en weer opnieuw geprobeerd na 2 keer lukte het idd om bij mijn account te komen, alleen daar kon je verder niks mee

alleen je gegevens wijzigen en je bioscoopbezoeken tot dan toe bekijken.
Ik dacht maakt niet uit ik heb een account dus ik kan reserveren. Ik ga weer naar de homepage van pathé en wil reserveren. Klik je op de film die je wilt, kun je alleen online kaartjes kopen. Dat wil ik niet ik wil reserveren!!! Na een kijkje bij de hulpfunctie genomen te hebben (maak de keuze uit reserveren of online kopen) kom ik tot de conclusie dat er geen reserveerkeuze is. Als je op de betreffende button klikt wordt je gelijk naar online kopen geleid en is er helemaal geen keuze reserveren/kopen.
Klacht: Pathé (Groningen) heeft zijn website niet op orde en nu kan ik niet online reserveren

deel hier je ervaringen of lach TS uit