Post ik maar eens verder onder mijn eigen usernaam. Ik heb het ook van me afgeschreven op mijn blog, dus onze bekenden zijn toch al op de hoogte. Bovendien had ik op mijn werk al van de zwangerschap verteld (en koek uitgedeeld

) omdat ik zo dik werd dat iedereen het toch al doorhad en ik constant vragen kreeg. Dus.
Nouja, hoi dus

Ik heb eergisteren onze vierde miskraam gehad, de derde op rij nadat we Stef kregen. Ik ben er flink stuk van en heb direct al gezegd "dit wil ik niet meer". Maar nouja, het is dus best heftig om een dergelijke wens zómaar in de wilgen te hangen, dus we denken erover om in elk geval eens met een gyn te gaan praten. Uitsluiten dat je een behandelbare reden voor deze miskramen hebt kan geen kwaad, denken we nu. Als we dit niet doen zullen we misschien altijd wel twijfelen of het niet 'simpel' op te lossen zou zijn geweest, dat je dan altijd een soort van zweem spijt zou kunnen hebben dat je het niet eens onderzocht hebt. Ofzo.
De link die jij hebt gepost, Happy, is wel erg interessant, maar ook confronterend. Daaruit blijkt wel weer dat een 'simpele' oplossing eigenlijk niet van toepassing is, als er meer aan de hand is dan ben je eigenlijk sowieso niet blij..
Fluugs, jij gaat binnenkort ook weer beginnen toch? Hoe ga jij het dit keer aanpakken? Met asperine en extra foliumzuur weer?