Dan betaal je toch de helft o.i.d.?quote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef kitkat007 het volgende:
hij heeft sindsdien niet meer gereageerd en ik heb het geld terug gekregen....maar ik weet niet het voelt alsof ik nu een oplichter ben![]()
Paypal is actief met fraudepreventie. Niets mis mee, bewijs opsturen en je kan verder.quote:PS: mijn account is opeens ook dezelfde dag beperkt ?moet bewijs van adres opsturen
Aangezien hij niet meer gereageerd heeft, heeft hij denk ik zn kansen verspeeld, en denk ik dat je hem gerust kan vergeten. kijk maar of je nog wat van dat wantoestel kan maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 12:50 schreef kitkat007 het volgende:
hij heeft sindsdien niet meer gereageerd en ik heb het geld terug gekregen....maar ik weet niet het voelt alsof ik nu een oplichter ben![]()
Nee nee niet doen, waarom zou je?quote:Op donderdag 12 november 2009 14:19 schreef kitkat007 het volgende:
hey
ja idd wel raar dat hij nooit reageerde,maar uiteindelijk deed het toestel het wel nadat ik iemand 25 euro had betaald om van alles ermee te doen want push en weet ik veel allemaal werkte niet en ja helaas kan ik de frontje niet veranderen...maar ja zit nog steeds met de vraag moet ik het geld toch gewoon geven of
Verkoper is wel verplicht om aan het geschil op paypal mee te werken, als blijkt dat het product beschadigd is of niet aan de beschrijving voldoet kan TS zijn geld terug eisen. Met producten zoals software, CDs', DVD's en geopende mobiele telefoon pakketten willen ze nogal een moeilijk doen.quote:Op donderdag 12 november 2009 15:05 schreef Sanderrrr het volgende:
Waarschijnlijk heeft de verkoper het geld ook nog. Paypal heeft jou het geld terugbetaald en vraagt nu vervolgens aan de verkoper om het geld, wat hij misschien niet van plan is te geven...
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:57 schreef kitkat007 het volgende:
wat ik nu niet begrijp is moet ik de telefoon terug sturen of wat ?
had de verkoper dan goede waarderingen of ook veel slechte?quote:
Dan klopt het toch, dat Paypal een bevestiging wil van je creditcard?quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:20 schreef kitkat007 het volgende:
plus alle nummers bestaan niet meer![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |