abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74652020
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:52 schreef cYbErTiM het volgende:
doe je dat toch korting is altijd fijn
Daar gaat dit hele topic toch niet over?
  Moderator donderdag 12 november 2009 @ 22:57:06 #77
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74652122
Vergeet overigens niet dat je Norton Antivirus for MAC en Spyware Defender moet kopen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  donderdag 12 november 2009 @ 22:58:03 #78
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_74652156
1. alles wat je op windows deed kan ook op osx (behalve spelletjes)
2. je went er wel aan, maar als je pech heb blijft het irritant of je wordt er blij van zoals sommige in dit topic - maar de ervaring leert dat als je hiervoor al last had met windows osx nog rampzaliger gaat worden DUS leen zo'n ding is een tijdje en probeer er een tijdje achter elkaar op te werken dan weet je het snel genoeg
Je leeft maar één keer...
pi_74652457
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:57 schreef Renesite het volgende:
Vergeet overigens niet dat je Norton Antivirus for MAC en Spyware Defender moet kopen.
?
pi_74652527
quote:
Op donderdag 12 november 2009 23:06 schreef Tonio-mcdo het volgende:

[..]

?
Hence zijn PI
pi_74652839
quote:
Op donderdag 12 november 2009 22:58 schreef cYbErTiM het volgende:

maar de ervaring leert dat als je hiervoor al last had met windows osx nog rampzaliger gaat worden
Sorry gozer, maar dit is echt ff de grootste lulkoek die je hier verkondigt. Het is veel makkelijker om last te hebben met windows dan met osx. Ook is osx veel toegankelijker en gebruiksvriendelijker dan windows.
  donderdag 12 november 2009 @ 23:24:39 #82
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_74652925
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef magnifor het volgende:
Tegenwoordig is windows even geschikt voor grafische werk
Wat, fatsoenlijk kleur- en fontbeheer is je vreemd ofzo?
Ik ga naar huis.
pi_74653168
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:06 schreef magnifor het volgende:
Je zit in de grafische branche? Reden waarom die bedrijven nog mac's gebruiken is omdat bepaalde grafische software (onder andere Adobe pakketten) vroeger alleen beschikbaar was voor de Mac. Het is een soort van traditie geworden om de mac te blijven gebruiken.

Tegenwoordig is windows even geschikt voor grafische werk en bij bepaalde dingen (Flash) presteert het beter dan een mac.
Ja man dat is het ook echt lees je in
pi_74653944
cybertim = troll
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:40:16 #85
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_74656707
nooduitgang = troll

hij onderbouwd niks, hoezo is het ineens 'toegankelijk' het is een debiele bende, probeer maar is wat te installeren op dat osx.
Kreeg laatst zo'n mac-geval voor ogen en die gast ging even ze outlook starten (of hoe dat mislukte programma ook heet op de mac) ging hij eerst dubbel klikken op een ding dat toen verscheen op ze desktop en daar in klikte hij weer op iets en geklooi alleemaal.. want hij snapte niet hoe mensen dat zo 'makkelijk' in die 'taakbalk' kregen.
Tsja dat krijg je als je neit ff een normale 'install wizard' maakt, osx is gewoon nog niet af.
pi_74656762
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 08:40 schreef cYbErTiM het volgende:
nooduitgang = troll

hij onderbouwd niks, hoezo is het ineens 'toegankelijk' het is een debiele bende, probeer maar is wat te installeren op dat osx.
Kreeg laatst zo'n mac-geval voor ogen en die gast ging even ze outlook starten (of hoe dat mislukte programma ook heet op de mac) ging hij eerst dubbel klikken op een ding dat toen verscheen op ze desktop en daar in klikte hij weer op iets en geklooi alleemaal.. want hij snapte niet hoe mensen dat zo 'makkelijk' in die 'taakbalk' kregen.
Tsja dat krijg je als je neit ff een normale 'install wizard' maakt, osx is gewoon nog niet af.
Ja na deze reactie kan ik je niet meer serieus nemen
''hoezo is het ineens toegankelijk''
'''kreeg laatst zo'n mac-geval voor ogen'''

Man je hebt er zelf niet eens mee gewerkt klapjosti, je hebt alleen een andere klapjosti die het niet snapt zien kloten.

Donder. Toch. Op. ( nee maar serieus ! )
  Moderator vrijdag 13 november 2009 @ 08:44:47 #87
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_74656764
quote:
nooduitgang = troll

Hahahhahaha

Ocherm

Je download, installeert het, je schuift het vanuit je 'programma's' er zo in
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  vrijdag 13 november 2009 @ 08:51:44 #88
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_74656852
Jezus wat een droeftoeter. .
Ik ga naar huis.
pi_74657085
quote:
nooduitgang = troll

Als je er zelf geen verstand van hebt, wat probeer je me dan advies te geven?
pi_74657254
Toch nog best vermakelijk topic geworden
pi_74657272
In centrum Rot kun je bij de 'ifactor' trouwens ook de studentenkorting gebruiken en maandelijks afbetalen.
Heb je er een voor 100,- per maand 10x ipv in een keer 1000,- bijv.

niet bij media markt doen, die gooit er 90,- 'administratie ' bovenop.
pi_74657430
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:19 schreef maess het volgende:
In centrum Rot kun je bij de 'ifactor' trouwens ook de studentenkorting gebruiken en maandelijks afbetalen.
Heb je er een voor 100,- per maand 10x ipv in een keer 1000,- bijv.

niet bij media markt doen, die gooit er 90,- 'administratie ' bovenop.
I Know. Online ook.
En waarom zou ik maandelijks gaan betalen.
Je betaald dan sowieso meer.
  vrijdag 13 november 2009 @ 09:31:42 #93
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_74657541
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:08 schreef Tijgertje. het volgende:

[..]

Als je er zelf geen verstand van hebt, wat probeer je me dan advies te geven?
Ik heb die knul toen uitgelegd hoe het wel moest, maar de volgende dag konnie het nog niet.
Dus ik behoed je!
Gewaarschuwd mens telt voor 2.
pi_74657644
quote:
Op vrijdag 13 november 2009 09:31 schreef cYbErTiM het volgende:

[..]

Ik heb die knul toen uitgelegd hoe het wel moest, maar de volgende dag konnie het nog niet.
Dus ik behoed je!
Gewaarschuwd mens telt voor 2.
Jammer genoeg neem ik je waarschuwing niet al te serieus.
pi_74663611
quote:
nooduitgang = troll

Oh ja tuurlijk, ík ben de troll
  zondag 15 november 2009 @ 21:32:45 #97
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_74729006
Ik ben er nog hoor
En heb een hoge successratio, de successverhalen van overtuigde win7 gebruikers grijpt om zich heen!
maar het is dan ook een fantastisch OS waar alles gewoon klopt en het een soort dans is, een flow, een levensstijl!
pi_74729563
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik ben er nog hoor
En heb een hoge successratio, de successverhalen van overtuigde win7 gebruikers grijpt om zich heen!
maar het is dan ook een fantastisch OS waar alles gewoon klopt en het een soort dans is, een flow, een levensstijl!
Windows 7 kan ik sowieso niet installeren op mijn laptop.
pi_74729649
quote:
Op zondag 15 november 2009 21:32 schreef cYbErTiM het volgende:
Ik ben er nog hoor
Zelf ook een uitermate gezellige launchparty gegeven neem ik aan?

Inclusief minimaal één persoon met donkere huidskleur?

zondag 15 november 2009 @ 22:09:38 #100
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_74731150
Hm, die 'gezellig' gekleurde man daar wil je volgens mij geen ruzie mee
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')