abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 november 2009 @ 10:12:18 #1
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74626827
Game verschillend on!
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_74626852
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
Serieus, homofiele elfjes? Nee, dat speel ik niet. Ik ga wel Ratchet spelen dan.
Het hoeft niet. Maar op zich wel goed dat BioWare dit erin stopt. Er zijn immers ook homofiele gamers. Ik ga zelf voor Morrigan en Leliana.

quote:
Release is 20 nov Gijs
Ow
Wat game je nu dan? Ratched & Clank? TLATD?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_74626911
Na het zien van The Hangover ga ik die documentaire over Mike Tyson ook eens bekijken!

http://www.imdb.com/title/tt1032821/
  donderdag 12 november 2009 @ 10:17:18 #4
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74626913
Wil niet teveel over mijn origin in gaan i.v.m. spoilers Strol, maar het gaat hier om de City Elf die in een soort Braveheart situatie terecht komt,... komt prima nocte je bekend voor? Afijn,.... na een geweldig feest dus een hoop bloed en verdriet.

Het dorpje is echt schitterend,... plasjes water hier en daar,... heerlijk zonnetje (ik zweer je dat die onderging overigens), een grote boom in het midden van een pleintje,... heerlijk. Elven leven in een sloppenwijk van een stad. Setting is echt geweldig,...

De gameplay,... ohhh Gijs! Al die opties en moves die je kan doen. Het is echt net een scheiding tussen KOTOR en FFXII. Helemaal mijn terrein,... KOTOR is een van de beste games ooit gemaakt naar mijn mening. Ook de conversaties zijn weer van topniveau,... tevens de keuzes en antwoorden die je kan geven. Ik gebruik nu voornamelijk mijn boog als Rogue en switch direct naar mijn secondaire CQC wapens als de vijand te dichtbij komt. Echter,... ik gebruik de Rogue skill leg injure zodat hij traag naar mij toe loopt door de eerste pijl.

Heerlijk om te looten,... ook zo fucking heerlijk dat je niet direct vol zit als met bv Demon's Souls, maar ja,... dat is wel een totaal ander spel. Toch genoeg ruimte voor inventory en equipment. Verken uiteraard elk hoekje weer en trek mijn kaarten compleet. Het is echt geweldig allemaal. Nog niks van het echte verhaal is bekend uiteraard, maar dit schreeuwt episch! Ik concentreer me op strength en dexterity. Ga me vanavond wat meer in traps en poison verdiepen. Ben net voor de grote slag met de Dark Spawn voor zover ik kan zien. De joypad roept echt Gijs,.... dit is mijn grote winter RPG. Ruik zeker 80 uur gameplay voor de 1e playthrough alleen al! Super,... echt super Gijs!

Ik moet denk ik nu inderdaad de toren in,... Grey Wardens opdracht neem ik aan? Moet me melden bij Alistair maar verloor mezelf in het uitzicht vanaf de brug Die architectuur Heb daar maar gesaved,... teveel indrukken in 5 uur tijd! Bioware,... mijn complimenten! Dit is de Lord of the Rings van de medieval RPG games!

pi_74626945
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:13 schreef Strolie75 het volgende:

Ow
Wat game je nu dan? Ratched & Clank? TLATD?
TLAD nét uitgespeeld gisteravond. Erg tof hoor! Vandaag begin ik aan Ratchet.

Mijn Wii haal ik 20 nov op, en New Mario komt ws woensdag erna binnen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_74627016
Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family
  donderdag 12 november 2009 @ 10:23:07 #7
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74627033
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:22 schreef Quinny het volgende:
[ afbeelding ]
Geniaal !
pi_74627064
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:22 schreef Quinny het volgende:
[ afbeelding ]
Ik snap 'm niet.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  donderdag 12 november 2009 @ 10:26:10 #9
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74627110
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik snap 'm niet.
Iemand laat een foto van Gerard zijn hoofd zien i.v.m. zijn implantaten operatie, maar vergeet zijn persoonlijke tab te verwijderen. Is de rode pijl met WTF niet zichtbaar bij jou?
  Redactie Games donderdag 12 november 2009 @ 10:26:24 #10
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74627116
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:08 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,... ik las dat iemand op Neogaf het spel in 3.5 uur uitspeelde,... maar ja de kracht zal wel in de MP liggen. Ik hoef het spel niet in ieder geval.
Ik zit nu op 5,5 uur gespeeld en ben net over de helft.
.....Kennedy
  donderdag 12 november 2009 @ 10:27:58 #11
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74627145
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:26 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Ik zit nu op 5,5 uur gespeeld en ben net over de helft.
Ja, ik neem dat jij de persoon op Neogaf niet was nee
  Redactie Games donderdag 12 november 2009 @ 10:28:50 #12
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_74627166
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:27 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja, ik neem dat jij de persoon op Neogaf niet was nee
.....Kennedy
pi_74627172
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:26 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Iemand laat een foto van Gerard zijn hoofd zien i.v.m. zijn implantaten operatie, maar vergeet zijn persoonlijke tab te verwijderen. Is de rode pijl met WTF niet zichtbaar bij jou?
Oh, ik dacht dat iemand zocht op miesjespiemel en Gerard te voorschijn kwam. Maar dat gebeurde bij mij niet, en nu ben ik getraumatiseerd
  donderdag 12 november 2009 @ 10:30:47 #14
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74627227
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:29 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat iemand zocht op miesjespiemel en Gerard te voorschijn kwam. Maar dat gebeurde bij mij niet, en nu ben ik getraumatiseerd
Telegraaf linkt niet door dus iemand screendumped,... meisjespiemel ook Nog nooit op gezocht!
pi_74627279
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:30 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Telegraaf linkt niet door dus iemand screendumped,... meisjespiemel ook Nog nooit op gezocht!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_74627492
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:17 schreef Chocobo het volgende:
Wil niet teveel over mijn origin in gaan i.v.m. spoilers Strol, maar het gaat hier om de City Elf die in een soort Braveheart situatie terecht komt,... komt prima nocte je bekend voor? Afijn,.... na een geweldig feest dus een hoop bloed en verdriet.

Het dorpje is echt schitterend,... plasjes water hier en daar,... heerlijk zonnetje (ik zweer je dat die onderging overigens), een grote boom in het midden van een pleintje,... heerlijk. Elven leven in een sloppenwijk van een stad. Setting is echt geweldig,...

De gameplay,... ohhh Gijs! Al die opties en moves die je kan doen. Het is echt net een scheiding tussen KOTOR en FFXII. Helemaal mijn terrein,... KOTOR is een van de beste games ooit gemaakt naar mijn mening. Ook de conversaties zijn weer van topniveau,... tevens de keuzes en antwoorden die je kan geven. Ik gebruik nu voornamelijk mijn boog als Rogue en switch direct naar mijn secondaire CQC wapens als de vijand te dichtbij komt. Echter,... ik gebruik de Rogue skill leg injure zodat hij traag naar mij toe loopt door de eerste pijl.

Heerlijk om te looten,... ook zo fucking heerlijk dat je niet direct vol zit als met bv Demon's Souls, maar ja,... dat is wel een totaal ander spel. Toch genoeg ruimte voor inventory en equipment. Verken uiteraard elk hoekje weer en trek mijn kaarten compleet. Het is echt geweldig allemaal. Nog niks van het echte verhaal is bekend uiteraard, maar dit schreeuwt episch! Ik concentreer me op strength en dexterity. Ga me vanavond wat meer in traps en poison verdiepen. Ben net voor de grote slag met de Dark Spawn voor zover ik kan zien. De joypad roept echt Gijs,.... dit is mijn grote winter RPG. Ruik zeker 80 uur gameplay voor de 1e playthrough alleen al! Super,... echt super Gijs!

Ik moet denk ik nu inderdaad de toren in,... Grey Wardens opdracht neem ik aan? Moet me melden bij Alistair maar verloor mezelf in het uitzicht vanaf de brug Die architectuur Heb daar maar gesaved,... teveel indrukken in 5 uur tijd! Bioware,... mijn complimenten! Dit is de Lord of the Rings van de medieval RPG games!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heerlijk Gijs! Ik ben ook een rogue, ook lange afstand. Ik heb de tactics zo ingesteld dat mijn teammates die vijand aanvallen waar ik een pijl naar schiet. Als ik zelf gemept wordt switch ik automatisch naar melee wapens. Dual wield! Ik heb nog niet met traps geexperimenteerd, wel met poison! Ik smeer mijn pijlen nu altijd in met gif! Dexterity is volgens mij het belangrijkste voor rogues.

Ik ben ietsje verder dan jij. Hierna opent het spel zich pas echt!
  Redactie Games donderdag 12 november 2009 @ 10:41:02 #17
140137 Wessiej
A.F.C.A.
  donderdag 12 november 2009 @ 10:46:23 #18
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74627665
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is GIS! ?
  donderdag 12 november 2009 @ 10:47:32 #19
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74627695
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:40 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heerlijk Gijs! Ik ben ook een rogue, ook lange afstand. Ik heb de tactics zo ingesteld dat mijn teammates die vijand aanvallen waar ik een pijl naar schiet. Als ik zelf gemept wordt switch ik automatisch naar melee wapens. Dual wield! Ik heb nog niet met traps geexperimenteerd, wel met poison! Ik smeer mijn pijlen nu altijd in met gif! Dexterity is volgens mij het belangrijkste voor rogues.

Ik ben ietsje verder dan jij. Hierna opent het spel zich pas echt!
Serieus,... heb jij 'on impact switch secondaire' als tactic,.... ?
pi_74627764
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:47 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Serieus,... heb jij 'on impact switch secondaire' als tactic,.... ?
Ik weet niet precies hoe die heet. Maar het werkt! Ik moet wel handmatig nog terugschakelen naar pijl en boog. Moet nog eens uitzoeken hoe ik dat automatisch kan laten gebeuren. Ik kwam er gister trouwens achter dat je 6 talents als shortcut kunt instellen! Geweldig systeem!
pi_74627842
quote:
Wat een onzin zeg, dat overleef je toch niet. Normaal gesproken zie je die Zeppelins enzo dus nooit
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Wat is GIS! ?
Google Image Search...
  donderdag 12 november 2009 @ 10:53:42 #22
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74627900
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:51 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Google Image Search...
Oh,... wat ENO dan!
  donderdag 12 november 2009 @ 10:54:38 #23
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_74627924
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:50 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik weet niet precies hoe die heet. Maar het werkt! Ik moet wel handmatig nog terugschakelen naar pijl en boog. Moet nog eens uitzoeken hoe ik dat automatisch kan laten gebeuren. Ik kwam er gister trouwens achter dat je 6 talents als shortcut kunt instellen! Geweldig systeem!
Als shorcut via Y naar X, A, en B bedoel je,... achterliggende drie met R inhoudend?
pi_74628034
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:53 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oh,... wat ENO dan!
Ja sorry. Ik zal proberen rekening te houden met jullie okay?
pi_74628082
quote:
Op donderdag 12 november 2009 10:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Als shorcut via Y naar X, A, en B bedoel je,... achterliggende drie met R inhoudend?
Dat achterliggend had ik nog niet door!
Ik heb nu shortcuts voor pijl/boog en voor melee!

Klik klik. Zo intuitief!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')