Mjaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:26 schreef Adelante het volgende:
Je hebt je hoofd toch ook niet nodig om te neuken!?!
Hmmm , dus eigenlijk ben je gewoon nog steeds heel erg koos , en huisman enzoquote:Op maandag 23 november 2009 12:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat was misschien een beetje te voorbarig van me toen.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.<br /><br />Aanvullende foutinformatie: [list_my_activetopics::fopen::2] [24-Nov-2009 07:32:11]
Ik denk dat -ie beter een slaapzak daar neer kan leggen ofzo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:47 schreef Joene het volgende:
Misschien is die net weg bij roodbus of europees netwerk !
TEH HORRORZ!!!11111quote:
Die heb ik gewoon thuisquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:35 schreef Jarno het volgende:
Daarom hebben wij maar een eigen Dolce Gusto neergezet op de afdeling.
Thuis drink ik juist geen koffie.quote:
Geen Koffie is dodelijk ook thuis.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thuis drink ik juist geen koffie..
Nee, als ik thuis koffie ga drinken slaap ik niet. Doe sowieso maar 2 of 3 bakkies per dag. Maar dan wel lekkere.quote:
ik ook niet, alleen op werk en soms op de uni.. thuis alleen maar thee eigenlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thuis drink ik juist geen koffie..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |