quote:
Ik zie dat ik dat volgende week weer heb dus ik doe ff weinig changes doorvoeren deze week denk ikquote:
Hoi. Koekje?quote:
JK!quote:
Geil dus. Cool.quote:
Er zijn "mannetjes" aan het "graven" in de "tuin" voor "funderingsonderzoek".quote:
In jouw tuin dus? Wat is er met je fundering dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn "mannetjes" aan het "graven" in de "tuin" voor "funderingsonderzoek".
En die waren er al om 7u36. En die moesten koggie.
Dure hobby voor een Koos.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lang verhaal, maar volgens de gemeente is de fundering slecht.
Volgens een constructeur die wij al hebben laten kijken niet.
En nu laten we dus onderzoek doen om zekerheid te krijgen.
Mwah ik had geen changes maar een "klant" die via via ons ict storingsnummer had, en even begon te zeiken over afstemmingsoverzichten ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zie dat ik dat volgende week weer heb dus ik doe ff weinig changes doorvoeren deze week denk ik.
was je ook nog vrij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn "mannetjes" aan het "graven" in de "tuin" voor "funderingsonderzoek".
En die waren er al om 7u36. En die moesten koggie.
Ik heb al sinds augustus grote vakantie, mb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
was je ook nog vrij?
We hebben maar een 300Mbit internet verbinding JK.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet jij dan niet een Oldbie-servert opzetten in plaats van zo een HD rond te sturen, J?
Dat levert kpn niet hier J.quote:
Neenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet jij dan niet een Oldbie-servert opzetten in plaats van zo een HD rond te sturen, J?
Als ik nou een hoop storage had , had het wat mij betreft gekennequote:
Garpje zeker Jquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
We hebben maar een 300Mbit internet verbinding JK.
Nope. 300Mbit gegarandeerd, maar het kan pieken naar Gbit.quote:
JEMIG! DAN HANG JE TOCH DIE EXTERNE RONDSTUUR HD AAN DIE SERVERT?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:43 schreef Joene het volgende:
Als ik nou een hoop storage had , had het wat mij betreft gekenne
Server Exterior Designerquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik bedoel maar.
Misschien moet ik gewoon gaan solliciteren als "network-architect" of iets dergelijks.
Woei , maar als je nou zegmaar speedtest doet hoeveel hou je nou over met al je gebruikerts ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nope. 300Mbit gegarandeerd, maar het kan pieken naar Gbit.
Ik weet het niet J, is die wel redundant uitgevoerd met een offsite locatie ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
Is een EVA 6400 met 20TB voldoende denk je J?
een paar stekkers eruit is vaak wel de oplossing ja JK.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik bedoel, net lag het internet er hier uit.
Even de router gereset en ik had weer verbinding.
Veel moeilijker kan dat ICT gebeuren niet zijn toch?
Tijd geleden, maar iets van 80 - 90 Mbit dacht ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Woei , maar als je nou zegmaar speedtest doet hoeveel hou je nou over met al je gebruikerts ?
Nog niet, maar de EVA4000 staat al uit en gaat daar binnenkort voor ingezet worden!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik weet het niet J, is die wel redundant uitgevoerd met een offsite locatie ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |