ut ging in het vorige topic over Epo .quote:
Geeft niet J. geeft nietquote:Op donderdag 12 november 2009 08:58 schreef Joene het volgende:
[..]
ut ging in het vorige topic over Epo .
Jij laat je neuken door 2 paarden?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:07 schreef Tally het volgende:
Ik kreeg net een heel groot compliment
Ik ben de ranzige versie van Erodome
Ik zei paarden, whehehehequote:Op donderdag 12 november 2009 09:17 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij laat je neuken door 2 paarden?
Nou nee hoor. Ik heb niets met paardenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:17 schreef Houzer het volgende:
[..]
Jij laat je neuken door 2 paarden?
Hier ook. En onwijs nat. Dit keer niet eens in mijn broekquote:Op donderdag 12 november 2009 09:35 schreef Adelante het volgende:
Is het eigenlijk al dag, het is gewoon donker hierbuiten
quote:
Mag ik het dan in je broek nat maken?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ook. En onwijs nat. Dit keer niet eens in mijn broek
[..]
Ja lijkt me lekker!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:40 schreef Houzer het volgende:
[..]
Mag ik het dan in je broek nat maken?
De Tyfus !quote:
Nog even in bed Spice Platinum liggen kijken zeker!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:54 schreef mijsje het volgende:
goeie morgen![]()
(nee J, ben niet nu pas op...)
Amateur. Heb hem al twee weken.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:48 schreef Houzer het volgende:
Jeuij nog 15 uur en dan heb ik COD: Modern Warfare 2 binnen.
De demo, ja..quote:Op donderdag 12 november 2009 10:08 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Amateur. Heb hem al twee weken.
alsof je er naast ligt !quote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 11:23 schreef Joene het volgende:
Als jij met J in een bed wil liggen moet jij dat weten
Ja doe maar ff wat tips via de mail ofzo. Dan maak ik ff aantekeningen!quote:Op donderdag 12 november 2009 11:25 schreef Joene het volgende:
Je moet er wel een beetje kriebelen hoor J.
ik heb de handleiding nog wel ergensquote:Op donderdag 12 november 2009 11:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja doe maar ff wat tips via de mail ofzo. Dan maak ik ff aantekeningen!
Ach knul toch.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet nog naar het postkantoor!
Het is droog hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik moet nog naar het postkantoor!
je hebt toch geen COBRA he als salaris systeemquote:Op donderdag 12 november 2009 14:13 schreef Jarno het volgende:
Ik ga vanavond de laatste bak doen, ons salarissysteem, redelijk kritisch dus.
ik ga overigens zaterdagavond voorlopig voor de laatste keer virtualiserenquote:Op donderdag 12 november 2009 14:13 schreef Jarno het volgende:
Ik ga vanavond de laatste bak doen, ons salarissysteem, redelijk kritisch dus.
Nee, Beaufort. Zorg he.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:18 schreef Joene het volgende:
[..]
je hebt toch geen COBRA he als salaris systeem
Dat lijkt er behoorlijk op ja.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:07 schreef Jarno het volgende:
Zit die homo nou je L337-d0wnload-hax0rz sk1llz te dissen A?!
Heb even de ombouw winkel gebeld en ze schijnen druk doende te zijn met een nieuwe firmware hack zodat MS dat weer niet kan zien. Het blijft een leuk spelletje.quote:Op donderdag 12 november 2009 14:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dan hebben ze vast wel een manier gevonden om dat permanent te kunnen zien en kun je dus nooit meer online..
Never Heard of it maar het zal wel een bekend systeem zijnquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Vraag over iMac
[ afbeelding ].
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:38 schreef mijsje het volgende:
Vraag over iMac
nieuwe vraag, nieuw (simpel) antwoord?
Pijn in dr oor is niet minder gewordenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:43 schreef mijsje het volgende:dat is eng, ik hoop dat er niks ergs van over blijft!
arm kind... heeft ze er nog pijn van in haar oor?
Krijg je oorpijn bij het luisteren naar zijn cd's?quote:Op donderdag 12 november 2009 17:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Is dat die Jantje Smit-ziekte?
met m'n TS gaat het wel goed hoor...quote:
Heb je zelf een leuke reeks ?quote:Op maandag 16 november 2009 12:25 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij kunnen we deze reeks wel begraven.
Optieven met dat interetgesex.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:37 schreef Tally het volgende:
[..]
Hier ook. En onwijs nat. Dit keer niet eens in mijn broek
[..]
quote:
Ik zie dat ik dat volgende week weer heb dus ik doe ff weinig changes doorvoeren deze week denk ikquote:
Hoi. Koekje?quote:
JK!quote:
Geil dus. Cool.quote:
Er zijn "mannetjes" aan het "graven" in de "tuin" voor "funderingsonderzoek".quote:
In jouw tuin dus? Wat is er met je fundering dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn "mannetjes" aan het "graven" in de "tuin" voor "funderingsonderzoek".
En die waren er al om 7u36. En die moesten koggie.
Dure hobby voor een Koos.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Lang verhaal, maar volgens de gemeente is de fundering slecht.
Volgens een constructeur die wij al hebben laten kijken niet.
En nu laten we dus onderzoek doen om zekerheid te krijgen.
Mwah ik had geen changes maar een "klant" die via via ons ict storingsnummer had, en even begon te zeiken over afstemmingsoverzichten ofzo.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik zie dat ik dat volgende week weer heb dus ik doe ff weinig changes doorvoeren deze week denk ik.
was je ook nog vrij?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Er zijn "mannetjes" aan het "graven" in de "tuin" voor "funderingsonderzoek".
En die waren er al om 7u36. En die moesten koggie.
Ik heb al sinds augustus grote vakantie, mb.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:04 schreef motorbloempje het volgende:
was je ook nog vrij?
We hebben maar een 300Mbit internet verbinding JK.quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet jij dan niet een Oldbie-servert opzetten in plaats van zo een HD rond te sturen, J?
Dat levert kpn niet hier J.quote:
Neenquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moet jij dan niet een Oldbie-servert opzetten in plaats van zo een HD rond te sturen, J?
Als ik nou een hoop storage had , had het wat mij betreft gekennequote:
Garpje zeker Jquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:33 schreef Jarno het volgende:
[..]
We hebben maar een 300Mbit internet verbinding JK.
Nope. 300Mbit gegarandeerd, maar het kan pieken naar Gbit.quote:
JEMIG! DAN HANG JE TOCH DIE EXTERNE RONDSTUUR HD AAN DIE SERVERT?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:43 schreef Joene het volgende:
Als ik nou een hoop storage had , had het wat mij betreft gekenne
Server Exterior Designerquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik bedoel maar.
Misschien moet ik gewoon gaan solliciteren als "network-architect" of iets dergelijks.
Woei , maar als je nou zegmaar speedtest doet hoeveel hou je nou over met al je gebruikerts ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nope. 300Mbit gegarandeerd, maar het kan pieken naar Gbit.
Ik weet het niet J, is die wel redundant uitgevoerd met een offsite locatie ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:44 schreef Jarno het volgende:
Is een EVA 6400 met 20TB voldoende denk je J?
een paar stekkers eruit is vaak wel de oplossing ja JK.quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:19 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik bedoel, net lag het internet er hier uit.
Even de router gereset en ik had weer verbinding.
Veel moeilijker kan dat ICT gebeuren niet zijn toch?
Tijd geleden, maar iets van 80 - 90 Mbit dacht ik.quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Woei , maar als je nou zegmaar speedtest doet hoeveel hou je nou over met al je gebruikerts ?
Nog niet, maar de EVA4000 staat al uit en gaat daar binnenkort voor ingezet worden!quote:Op dinsdag 17 november 2009 11:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik weet het niet J, is die wel redundant uitgevoerd met een offsite locatie ?
Nicequote:Op dinsdag 17 november 2009 11:29 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nog niet, maar de EVA4000 staat al uit en gaat daar binnenkort voor ingezet worden!
Das goed om te horen!quote:Op dinsdag 17 november 2009 12:54 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nou, de mannetjes zijn weer op pad.
Fundering lijkt er goed uit te zien.
Kopje tomatensoep en 2 bruine bammen. Gezond doen sucks.quote:
Kipcorn is voor een snack ook relatief gezond doen toch J.quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kopje tomatensoep en 2 bruine bammen. Gezond doen sucks.
Omdat ik wat bijwerkingen heb van de griepprikquote:Op dinsdag 17 november 2009 13:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Wromnie?
Wat voor geile schoenen eigenlijk?.
Ik mag de laatste tijd niet klagen J.quote:Op donderdag 19 november 2009 07:47 schreef Joene het volgende:
Hebben jullie soms ook wel is van die dagen dat je WEL zin hebt om te werken ?
quote:Op donderdag 19 november 2009 08:33 schreef Joene het volgende:
http://www.fiveup.nl/ProductDetailsNew.aspx?ProductId=MB991N-A
wou je deze nou J?
Zal ik eens vertellen wat hier op het bureau staatquote:
Zeg dat het een lelijke oude afgeragde Dell is. Please.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Zal ik eens vertellen wat hier op het bureau staat
Die staat aan de overkant. Op het bureau van mijn ex collegaquote:Op donderdag 19 november 2009 08:52 schreef Jarno het volgende:
[..]
Zeg dat het een lelijke oude afgeragde Dell is. Please.
Ja vies bah. IEUWquote:
Hej kroelipoeliewoeliequote:
Nee! Ik heb mijn macjequote:
Mexicaans of ga je gewoon dood ?quote:Op donderdag 19 november 2009 14:03 schreef 3MinuteHero het volgende:
Ik een afspraak met de huisarts !
quote:
Ik welquote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef Jarno het volgende:
I wouldn't know.
Ik weet alleen dat ik voorlopig geen mega-overleggen van 2,5 uur meer plan die om 12 uur beginnen..
Gaat je fucking lunsj pauze J.quote:Op donderdag 19 november 2009 14:37 schreef Jarno het volgende:
I wouldn't know.
Ik weet alleen dat ik voorlopig geen mega-overleggen van 2,5 uur meer plan die om 12 uur beginnen..
Dat, dus.quote:
Mwah IAS installeren kostte me ook mn lunchpauze maar hey! ik kan nu wel via de asa en de cisco client vpnen en communiceren met de AD woei !quote:
Jij nerd jij!quote:Op donderdag 19 november 2009 15:05 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah IAS installeren kostte me ook mn lunchpauze maar hey! ik kan nu wel via de asa en de cisco client vpnen en communiceren met de AD woei !![]()
ik was er best trots op J.quote:Op donderdag 19 november 2009 15:06 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij nerd jij!
Ter compensatie heb ik maar even een lekkere Latte gepakt uit de Dolce Gusto.
niet !quote:
Ik heb bij die huillie alleen een smiley weg gehaaldquote:Op vrijdag 20 november 2009 14:47 schreef Adelante het volgende:
Tally in KPD
Je bent nodig in FB, Tally
Geneukt enzo?quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Mja, en de vriendin was heute ook vrij, dus hebben we samen dingen gedaan.
Enzo.
Kijk daar neem je nou vrij voor!quote:Op vrijdag 20 november 2009 17:31 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook.
Mjaquote:Op vrijdag 20 november 2009 18:26 schreef Adelante het volgende:
Je hebt je hoofd toch ook niet nodig om te neuken!?!
Hmmm , dus eigenlijk ben je gewoon nog steeds heel erg koos , en huisman enzoquote:Op maandag 23 november 2009 12:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, dat was misschien een beetje te voorbarig van me toen.
quote:De gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd of de gevraagde pagina kon niet worden getoond door het optreden van een systeemfout. Ga terug en probeer het opnieuw, of waarschuw een beheerder.<br /><br />Aanvullende foutinformatie: [list_my_activetopics::fopen::2] [24-Nov-2009 07:32:11]
Ik denk dat -ie beter een slaapzak daar neer kan leggen ofzo.quote:Op dinsdag 24 november 2009 07:47 schreef Joene het volgende:
Misschien is die net weg bij roodbus of europees netwerk !
TEH HORRORZ!!!11111quote:
Die heb ik gewoon thuisquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:35 schreef Jarno het volgende:
Daarom hebben wij maar een eigen Dolce Gusto neergezet op de afdeling.
Thuis drink ik juist geen koffie.quote:
Geen Koffie is dodelijk ook thuis.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thuis drink ik juist geen koffie..
Nee, als ik thuis koffie ga drinken slaap ik niet. Doe sowieso maar 2 of 3 bakkies per dag. Maar dan wel lekkere.quote:
ik ook niet, alleen op werk en soms op de uni.. thuis alleen maar thee eigenlijkquote:Op dinsdag 24 november 2009 08:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thuis drink ik juist geen koffie..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |