nee. zo ben ik niet. ik vind het serieus lullig voor die kinderen.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:11 schreef Netsplitter het volgende:
En nu hoop jij dat iemand zulke foto's hier gaat posten ofzo
Was jij daar ook een van?quote:foto Op donderdag 12 november 2009 08:32 schreef tliciouz het volgende:
Op mijn oude school waren er een stuk of 8 a 10 meisjes die bijvoorbeeld hun tieten hadden laten zien voor de webcam, vervolgens werden die weer rondgestuurd door iedereen en durfden ze weer een week niet op school te komen. Leuk was dat altijd
Kinderen? De meeste meisje van 16 doen het al een jaar of 2 op die leeftijd hoor.quote:foto Op donderdag 12 november 2009 08:13 schreef dopy14 het volgende:
[..]
nee. zo ben ik niet. ik vind het serieus lullig voor die kinderen.
En ik topicviewsquote:foto Op donderdag 12 november 2009 08:19 schreef JJH het volgende:
Ik voorspeeld een heel veel topicvieuws voor dit topic.
Bij ons hadden we maar 1 incident. Dat was wel even grappigquote:Op donderdag 12 november 2009 08:32 schreef tliciouz het volgende:
Op mijn oude school waren er een stuk of 8 a 10 meisjes die bijvoorbeeld hun tieten hadden laten zien voor de webcam, vervolgens werden die weer rondgestuurd door iedereen en durfden ze weer een week niet op school te komen. Leuk was dat altijd
Ik ben benieuwd waar jij je informatie vandaan haalt. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 17.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:40 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Kinderen? De meeste meisje van 16 doen het al een jaar of 2 op die leeftijd hoor.
De gemiddelde leeftijd waarop dit voor het eerst gebeurde is voor meisjes 15,7, voor jongens 14,9. (bron, lastig he googlen))quote:foto Op donderdag 12 november 2009 08:43 schreef UncleErnie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd waar jij je informatie vandaan haalt. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 17.
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:52 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
De gemiddelde leeftijd waarop dit voor het eerst gebeurde is voor meisjes 15,7, voor jongens 14,9. (bron, lastig he googlen))
Buiten dat weet ik het uit ervaring. In mijn pubertijd veel ervaring opgedaan op seksueel gebied en veel meisjes (ex-vriendinnen) waren al vanaf hun 13e/14e actief.
Volgens het CBS.quote:De gemiddelde leeftijd waarop jongeren voor het eerst met iemand naar bed gaan is 17 jaar. Ruim 80 procent zegt een voorbehoedsmiddel te hebben gebruikt tijdens deze eerste keer.
We hebben het hier over vrijwillig hé. Niet d.m.v. GHB.quote:foto Op donderdag 12 november 2009 09:16 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Vreemd dat de praktijk anders uitwijst. Of ik heb altijd mazzel gehad vroeger
Ooohw....quote:foto Op donderdag 12 november 2009 09:21 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
We hebben het hier over vrijwillig hé. Niet d.m.v. GHB.
moet je ze waarschuwen!quote:Op donderdag 12 november 2009 08:07 schreef dopy14 het volgende:
steeds vaker hoor ik op het journaal of via internet dat een of ander naief meisje een naaktfoto heeft gestuurd naar haar vriendje. Die die foto's op zijn beurt weer op internet zet.
Vreselijk toch.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop