gewoon kleintje!, 1 cm bij 2 cm ofzo.. daarom! zaten ze me gewoon bang te maken?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:34 schreef APK het volgende:
Hoe groot was die envelop als ze dachten dat jij een dealer was?
Ja maar, ja maar... ze proberen je toch alleen maar te helpen?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:35 schreef Jordy-B het volgende:
Als er gevraagd wordt of je een advocaat wil, wil je een advocaat.
En totdat je een advocaat hebt, kan je je over het algemeen beter gedeisd houden tegen de politie.
Denk het wel. Officieel mag je ene halve gram voor eigen gebruik bij je hebben dacht ik, dus als er bv 1 a 2 gram in zit heb je wel meer. En als iemand anders alles voor je vasthoudt, en je zelf die hoeveelheid doorgeeft in de wc kan je zeggen dat je alleen iets vasthield en terug gaf want je hebt toch niks extra op zak.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:35 schreef Evox het volgende:
[..]
gewoon kleintje!, 1 cm bij 2 cm ofzo.. daarom! zaten ze me gewoon bang te maken?
Ah bedankt man, ja daar kan ik me iets vaag van herinneren, volgens mij had ik 0.75 bijquote:Op donderdag 12 november 2009 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Denk het wel. Officieel mag je ene halve gram voor eigen gebruik bij je hebben dacht ik, dus als er bv 1 a 2 gram in zit heb je wel meer. En als iemand anders alles voor je vasthoudt, en je zelf die hoeveelheid doorgeeft in de wc kan je zeggen dat je alleen iets vasthield en terug gaf want je hebt toch niks extra op zak.
Er wordt gezien dat je een pack geeft aan iemand, dat lijkt op dealen..
haha ja sorry man, wil gewoon iets meer weten! zal de politie bellen hahaquote:Op donderdag 12 november 2009 00:41 schreef L-IS het volgende:
Lijkt wel een slechte candid camera grap, maar dan zonder humorBel anders de politie even op? Net of wij antwoord kunnen geven. Of de politie moet toevallig een fulltime fokker in dienst hebben.
Ga daar maar van uitquote:Op donderdag 12 november 2009 00:41 schreef L-IS het volgende:
Of de politie moet toevallig een fulltime fokker in dienst hebben.
Ik denk dat je alleen een boete krijgt, waarin staat "in bezit van verboden middelen".quote:Op donderdag 12 november 2009 01:23 schreef Cinch het volgende:
Wat is iedereen op fok toch altijd aan het huilen over spelfoutenWat maakt het nou uit hoe hij typt, zolang je maar begrijpt wat hij zegt...
True!![]()
Ja, want alle hakkende vlbo-kaalkopjes hebben het nummer van hun advocaat in hun telefoon geprogrammeerd.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:23 schreef olmjanus het volgende:
Voortaan als je ergens van wordt verdacht, gewoon zwijgen en je advocaat bellen.
Ik weet het niet hoor, maar ik zou m'n geld inzetten op dat de politie het netjes voor je weegt en dat ze daarom dus ook konden zeggen dat hij te veel bij zich had en hem dus ook vertelt hebben hoe veel dat dat is.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:23 schreef olmjanus het volgende:
Hahahahhaha je hebt nog nooit zoiets gebruikt, maar je denkt wel dat je 0.75 bij je had?!
Zeker weten dat het niet van jou was?
Voortaan als je ergens van wordt verdacht, gewoon zwijgen en je een advocaat bellen.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:50 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, want alle hakkende vlbo-kaalkopjes hebben het nummer van hun advocaat in hun telefoon geprogrammeerd.
Nee weet het zeker!, de politie vertelde me dit, maar ik weet niets van die hoeveelheden af.quote:Hahahahhaha je hebt nog nooit zoiets gebruikt, maar je denkt wel dat je 0.75 bij je had?!
Zeker weten dat het niet van jou was?
Is niet zo simpel midden in de nacht/buiten kantoor uren. In die gevallen betekent dat gewoon dat je wordt ingesloten (in de gevallen dat dat mag) totdat je contact heb gehad met je advocaat. Daarna wordt je pas verhoord en eventueel vrijgelaten...quote:Op donderdag 12 november 2009 01:57 schreef waht het volgende:
[..]
Voortaan als je ergens van wordt verdacht, gewoon zwijgen en je een advocaat bellen.
Was dat nou zo moeilijk?
De beste jongen kan amper normaal Nederlands typen, zie jij hem al een college van een klein uurtje in het Engels bekijken?quote:Op donderdag 12 november 2009 02:01 schreef WammesWaggel het volgende:
Check de link in mijn sig even, voor de volgende keer.
Deels waar, maar er zijn mensen bij die zo waardeloos schrijven dat het lezen daardoor zelfs moeilijk wordt. En dan mag daar best iets van gezegd worden. Als dat niet meer zou mogen, dan vraag ik me af hoe de Nederlandse taal er over 10 jaar uitziet. Ik denk dat de reeds bestaande dialecten dan alleen nog te volgen zijn...quote:Op donderdag 12 november 2009 01:23 schreef Cinch het volgende:
Wat is iedereen op fok toch altijd aan het huilen over spelfoutenWat maakt het nou uit hoe hij typt, zolang je maar begrijpt wat hij zegt...
Bewijs dit alleen nog maar achteraf. Als de politie zich beroept op de ondertekende papieren heeft TS een zware om ze ongeldig te laten verklaren.quote:Op donderdag 12 november 2009 03:56 schreef TheThirdMark het volgende:
Je was in kennelijke staat. Dus ze hebben je nooit een verhoor mogen afdwingen. Alle papieren die jij getekend hebt zijn derhalve ook niet rechtsgeldig.
Niet echtquote:Op donderdag 12 november 2009 08:08 schreef Luc_Nilis_PSV het volgende:
[..]
Bewijs dit alleen nog maar achteraf. Als de politie zich beroept op de ondertekende papieren heeft TS een zware om ze ongeldig te laten verklaren.
Sinds wanneer mag je officieel hard drugs in je bezit hebben?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:40 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Denk het wel. Officieel mag je ene halve gram voor eigen gebruik bij je hebben dacht ik, dus als er bv 1 a 2 gram in zit heb je wel meer. En als iemand anders alles voor je vasthoudt, en je zelf die hoeveelheid doorgeeft in de wc kan je zeggen dat je alleen iets vasthield en terug gaf want je hebt toch niks extra op zak.
Er wordt gezien dat je een pack geeft aan iemand, dat lijkt op dealen..
Ja bezit is altijd verboden.tot 0.5 gram wordt echter standaard gedoogd, hoogstens wordt het afgepakt een boete krijg je niet.quote:Op donderdag 12 november 2009 21:15 schreef knep het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je officieel hard drugs in je bezit hebben?
Je zult er niet zo snel voor opgepakt worden maar het is nog steeds bij wet verboden.
Dan zal ik het eenduidig samenvatten: praat nooit met de politie. Zwijgrecht is er om een reden, maak daar gebruik van. Het ligt wellicht wat anders als je straalbezopen bent, maar misschien moet je dan wat minder drinken.quote:Op donderdag 12 november 2009 02:25 schreef Bananenman het volgende:
[..]
De beste jongen kan amper normaal Nederlands typen, zie jij hem al een college van een klein uurtje in het Engels bekijken?
Goh, hoeveel FOKkers hebben een eigen advocaat die ze even kunnen bellen?quote:Op donderdag 12 november 2009 01:23 schreef olmjanus het volgende:
Voortaan als je ergens van wordt verdacht, gewoon zwijgen en je advocaat bellen.
Je kan altijd een advocaat aanvragen, de politie moet je dan ook daarmee helpen. En je hoeft gelukkig niet aan je eigen veroordeling mee te werken in Nederland, dus zolang je niks toegeeft ben je onschuldig tot ze bewijs hebben. Alleen praten als het in je voordeel kan werken, en dan natuurlijk nooit niet op de snitch manierquote:Op vrijdag 13 november 2009 12:16 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Goh, hoeveel FOKkers hebben een eigen advocaat die ze even kunnen bellen?
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:23 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Alleen praten als het in je voordeel kan werken, en dan natuurlijk nooit niet op de snitch manier
Dit geld zeer zeker overal. Alles wat je zegt kan tegen je gebruikt worden, ookal spreek je de totale waarheid. Schuldig of onschuldig, niet met de politie praten, want ze proberen je op je woorden te pakken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zou dit ook gelden in Nederland? Is er een Nederlandse versie ergens?
Echt slim ben je niet he ?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:30 schreef Evox het volgende:toen heb ik uiteindelijk toch maar getekend omdat ik weg wilde daar.. "(paniek)" ik had maar half het blaadje gelezen!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze staan al vol verlangen op je paarse ster te wachten
[ afbeelding ]
Paars? Is de ster al zo kapot gebeukt dat het paars is?quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:37 schreef Pietverdriet het volgende:
Ze staan al vol verlangen op je paarse ster te wachten
[ afbeelding ]
die van TS is paarsquote:Op zaterdag 14 november 2009 14:17 schreef Suzanne84 het volgende:
[..]
Paars? Is de ster al zo kapot gebeukt dat het paars is?
Meeste sterren zijn bruin. Tenzij je kleurenblind bent...
Mits je gedwongen wordt en in beschonken toestand? Je hebt een punt, niet als je het verhaal van TS hebt gelezen.quote:Op vrijdag 13 november 2009 16:32 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Echt slim ben je niet he ?
Je handtekening zetten onder dingen die je niet gelezen hebt is het domste wat je kunt doen, ik snap echt niet dat er mensen zijn die zo ontzettend dom zijn.
jaja de politie sloeg een voor een zijn vingers aan gort tot ie tekende...quote:
Ligt eraan toch, je wordt toch niet standaard overal gecheckt ?quote:Op zondag 15 november 2009 00:28 schreef Pietverdriet het volgende:
Als TS een sisser met een strafblad krijgt kan ie verder een behoorlijke baan vergeten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |