7 november naar houseqlassics geweest in de HMH! Top feestje, todat ik naar de wc ging met een kerel die ik kon om te pisse, die kerel had 3 pillen en een envelopje coke bij. Hij wilde snuiven, ik ben er helemaal niet voor.. IK zuip me liever helemaal lam!
hij zei hier hou even vast, normaal doe ik dit niet, alleen ik was super lam van t bier.. ik houd even dat envelopje vast (1cm bij 2 cm ongveer), hij pakt zijn sleutel.. ik geef het envelopje terug en precies op dat moment komt security binnen.. Ik wordt meegenomen, gecontroleerd of ik nix meer bij had.. en die kerel wordt mee zn politie wagentje in genomen.. en komt daarna binne 3 min weer uit.. ik denk oh als hij met die pille al zo snel vrij komt.. moet dat voor mij geen probleem zijn ik had nix bij..
Toen moest ik dat wagentje in, zat een chagerijnig politie wijf dat weet ik nog.. die om mijn adres vroeg.. toen zei ze in eens: Je bent aan t deale he! ikke was fakking gaar van t bier, en omdat ik nog nooit in aanraking ben gekomen met de politie (20 jaar).. raakte ik paniek omdat ik het niet verwacht had!.. Ik weet vanaf dat moment maar half wat ze aan me vroege.. (zat).. dinge die ik nog weet zijn:
Je hebt te veel bij 0.75gr ! Weet je hoeveel je bij mag hebben!,
en ze hebben wel 10x gevraagd wil je een advocaat! weet je zeker dat je geen advocaat wil!
Op deze vragen heb ik allemaal gezegt! "waarvoor moet ik een advocaat!? waarvoor moet ik een advocaat!!? snap er nix van" en ik zei dat ik niet wist wat het was omdat het niet van mij was.
Ik moest toen tekenen dat ik geen advocaat wilden.. maar ik wilde in eerste instantie niet, toen heb ik uiteindelijk toch maar getekend omdat ik weg wilde daar.. "(paniek)" ik had maar half het blaadje gelezen!
Nadat ik het tekende mocht ik gaan, ik vroeg nog krijg ik nu een boete !? ofwat is er nu? daar zeiden ze nix op! , en ze hebben me nix mee gegeven..
Weet iemand nu wat ik kan verwachten!? Ik snap er nix meer van.. heb wel 1 ding geleerd.. hou het zelfs niet even vast, als je het toch niet zelf gebruikt!
Ik ben bang dat ze me nu als drugsgebruiker zien, vooral voor het thuisfront! en nog erger als dealer!
Dat laatste valt wel mee denk ik, maar nu is de vraag weet iemand me hier iets meer over te vertellen!?
Zitten ze me nu gewoon te FOK-ke die politie,, of krijg ik een boete waar het klaar mee is.. (het heeft toch nix te maken met snelrecht?)
IIG alvast bedankt!
[ Bericht 1% gewijzigd door Evox op 12-11-2009 00:49:21 ]