zonder afzender danquote:Op donderdag 12 november 2009 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik ben een echte fokker, ik heb alleen maar hier een grote bek, irl ben ik heel beleeft en schuchter
Nou, post een Foto en der adres.quote:
wat... NU?!quote:
Die maffe toekan van de EO deed eens een interview met Paul de Leeuw, die zei toen, maar jij bent toch ook in de heere (heren) hoorde ik.quote:
ja, maar je zit toch niet te internetten terwijl je in de heere bent?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die maffe toekan van de EO deed eens een interview met Paul de Leeuw, die zei toen, maar jij bent toch ook in de heere (heren) hoorde ik.
[ afbeelding ]
Ja en dan een beetje aanhoren horen een lekker wijf klaarkomt zonder jouquote:Op donderdag 12 november 2009 00:30 schreef n0ir het volgende:
Mits het geen appetijtelijk buurvrouwtje is kan ik me niet voorstellen wat hier storend aan is.
LET OP FOK HIER IS EEN DAME DIE ER VERSTAND VAN HEEFT.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:44 schreef griekjeee het volgende:
Hoe dun zijn die muurtjes bij jou dat hoor je toch nooit?
Ik ben altijd in de veronderstelling dat je dat niet hoort, maar wie weet gaat dit bericht wel over mij...quote:Op donderdag 12 november 2009 01:10 schreef Biels het volgende:
[..]
LET OP FOK HIER IS EEN DAME DIE ER VERSTAND VAN HEEFT.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |