Ja graag! Het is ook nog eens geen gezellige buurt. En ik ben moe. Heb hard gewerkt.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Wil je een dekentje en een warme choco lein
En je diensten passen niet met het OV dus?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja graag! Het is ook nog eens geen gezellige buurt. En ik ben moe. Heb hard gewerkt.
Nouja, passen... Ik moet eerst half den haag door met de randstadrail. En dan moet ik de trein hebben. Ik reis naar het station waar de stoptreinen (die vanuit Centraal en HS komen) allebei stoppen. Alleen in de avonddienst is het niet altijd handig kennelijk. En van een half uur in de kou zitten is nog nooit iemand dood gegaan. Nu ff bijlezen, ik zit inmiddels veilig op mijn bedje thuisquote:Op donderdag 12 november 2009 00:13 schreef Bluezz het volgende:
En je diensten passen niet met het OV dus?
Je krijgt van mij een hele dikke welgemeende knuffelquote:Op donderdag 12 november 2009 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me de laatste dagen zo waardeloos, kan me niet concentreren doe echt uren over een hoofdstukje, mn lijf staat stijf van de stress, alles zit vast en doet pijn en elke dag weer koppijn, ik zou het liefst de hele dag in mn nest blijven liggen en heb ontzettend zin om keihard te janken maar dat lukt dan weer niet, which sucks want dat zou vast opluchten ofzo en t meest stomme van alles is dat ik geen idee heb waardoor ik me zo voel
Je bent de ware avond/nachtzuster zoals ik hem herken.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:
*hik* vergeef mijn typots, rum in choco is killing![]()
Nouja, passen... Ik moet eerst half den haag door met de randstadrail. En dan moet ik de trein hebben. Ik reis naar het station waar de stoptreinen (die vanuit Centraal en HS komen) allebei stoppen. Alleen in de avonddienst is het niet altijd handig kennelijk. En van een half uur in de kou zitten is nog nooit iemand dood gegaan.
lief!quote:Op donderdag 12 november 2009 01:30 schreef golfer het volgende:
Oh en M-M: geef gewoon een paar dagen toe aan je bui.
Ga gewoon urenlang in bed liggen en laat de boel de boel.
Net zolang totdat je weer wat lekkerder in je velletje zit.
Mag ik beginnen met een paar daagjes?quote:Op donderdag 12 november 2009 01:33 schreef SeaOfLove het volgende:
een week milou doet iedereen goed lolz
Is die Telepata van jou nou nog steeds niet zindelijk?quote:
net zo zindelijk als jou, golfer.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Is die Telepata van jou nou nog steeds niet zindelijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |