Ja graag! Het is ook nog eens geen gezellige buurt. En ik ben moe. Heb hard gewerkt.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:04 schreef Bluezz het volgende:
Wil je een dekentje en een warme choco lein
En je diensten passen niet met het OV dus?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:08 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja graag! Het is ook nog eens geen gezellige buurt. En ik ben moe. Heb hard gewerkt.
Nouja, passen... Ik moet eerst half den haag door met de randstadrail. En dan moet ik de trein hebben. Ik reis naar het station waar de stoptreinen (die vanuit Centraal en HS komen) allebei stoppen. Alleen in de avonddienst is het niet altijd handig kennelijk. En van een half uur in de kou zitten is nog nooit iemand dood gegaan. Nu ff bijlezen, ik zit inmiddels veilig op mijn bedje thuisquote:Op donderdag 12 november 2009 00:13 schreef Bluezz het volgende:
En je diensten passen niet met het OV dus?
Je krijgt van mij een hele dikke welgemeende knuffelquote:Op donderdag 12 november 2009 00:33 schreef Memento-Mori het volgende:
ik voel me de laatste dagen zo waardeloos, kan me niet concentreren doe echt uren over een hoofdstukje, mn lijf staat stijf van de stress, alles zit vast en doet pijn en elke dag weer koppijn, ik zou het liefst de hele dag in mn nest blijven liggen en heb ontzettend zin om keihard te janken maar dat lukt dan weer niet, which sucks want dat zou vast opluchten ofzo en t meest stomme van alles is dat ik geen idee heb waardoor ik me zo voel
Je bent de ware avond/nachtzuster zoals ik hem herken.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:
*hik* vergeef mijn typots, rum in choco is killing![]()
Nouja, passen... Ik moet eerst half den haag door met de randstadrail. En dan moet ik de trein hebben. Ik reis naar het station waar de stoptreinen (die vanuit Centraal en HS komen) allebei stoppen. Alleen in de avonddienst is het niet altijd handig kennelijk. En van een half uur in de kou zitten is nog nooit iemand dood gegaan.
lief!quote:Op donderdag 12 november 2009 01:30 schreef golfer het volgende:
Oh en M-M: geef gewoon een paar dagen toe aan je bui.
Ga gewoon urenlang in bed liggen en laat de boel de boel.
Net zolang totdat je weer wat lekkerder in je velletje zit.
Mag ik beginnen met een paar daagjes?quote:Op donderdag 12 november 2009 01:33 schreef SeaOfLove het volgende:
een week milou doet iedereen goed lolz
Is die Telepata van jou nou nog steeds niet zindelijk?quote:
net zo zindelijk als jou, golfer.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Is die Telepata van jou nou nog steeds niet zindelijk?
ja, gaan we zeker eens doenquote:Op donderdag 12 november 2009 01:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ook van jou! heb je al vaak genoeg uitgenodigd mutsje
ik kom wel naar jullie toe met milouquote:Op donderdag 12 november 2009 01:37 schreef golfer het volgende:
[..]
Mag ik beginnen met een paar daagjes?
Milou is een schatjequote:Op donderdag 12 november 2009 01:33 schreef SeaOfLove het volgende:
een week milou doet iedereen goed lolz
ach, soms is het stiekem best lekker om even flink te zwelgen in je misère, als je er daarna ook maar weer uit kunt komen.quote:Op donderdag 12 november 2009 01:53 schreef Memento-Mori het volgende:
mja golfer ik wil dus helemaal niet toegeven want ik heb er niet echt een reden voor dat ik me zo voel, maarja de bui waait vanzelf wel over en dan is het misschien idd t beste.
* Den_Haag mompelt iets over toelatingsexamens, motivatie-testen en een veel strenger schema waarbij je slechts 1 vak per jaar niet mag halen of anders exitquote:Op woensdag 11 november 2009 23:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Daar kom je wel hoor. Als je baas (of papa) genoeg geld heeft lol
ik maak overal soep van!quote:
Thx babequote:Op donderdag 12 november 2009 11:09 schreef Bloes het volgende:
Ik ben er ook
ff
Memo, dikkeen Lein is een bickel.
Mir, jij ook. Hoe is het met de Tens?
]wisselend, niet zaligmakend helaas (al was dat geen verrassing)quote:Op donderdag 12 november 2009 11:09 schreef Bloes het volgende:
Mir, jij ook. Hoe is het met de Tens?
lees af en toe mee in je topic maar jeetje jij hebt het goed te verduren gehad (en nog blijkbaar) ..quote:Op donderdag 12 november 2009 11:59 schreef Mirjam het volgende:
[..]
]wisselend, niet zaligmakend helaas (al was dat geen verrassing)
morgen tens-spreekuur
een pijn-bestrijdingsapparaat, dat d.m.v. stroompjes de zenuwen beïnvloedtquote:Op donderdag 12 november 2009 12:13 schreef SeaOfLove het volgende:
wat is een tens? ergens vaag herinner ik me dat dit een apparaat is die zwangere vrouwen gebruiken?
jah...quote:Op donderdag 12 november 2009 12:16 schreef DarkElf het volgende:
[..]
lees af en toe mee in je topic maar jeetje jij hebt het goed te verduren gehad (en nog blijkbaar) ..
Hoop dat ze je kunnen helpen op de een of andere manier
quote:Op donderdag 12 november 2009 15:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Zo ook weer in het land der levenden en schone huizen
Ik heb (sinds gisteren) 2 paar laarzen, 1 paar wandelschoenen en een paar birckenstocksquote:Op donderdag 12 november 2009 16:06 schreef Mirjam het volgende:
ik heb 1 paar schoenen
en als ze stuk gaan ben ik altijd maanden op zoek naar nieuwe die goed zitten
Wel eens die wondersponsjes geprobeerd? Scheelt echt boenen en het is meteenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:05 schreef SeaOfLove het volgende:
dude ik heb nu nog steeds zo'n 20paar schoenenoh en çillit bang powercleaner is my new best friend,lolz
yeah voor wondersponsjes iddquote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef Bloes het volgende:
[..]
Wel eens die wondersponsjes geprobeerd? Scheelt echt boenen en het is meteen
Wat klinkt dit eeehhhh PM'erig. WIJ WILLEN HET OOK WETENquote:Op donderdag 12 november 2009 16:44 schreef Pietverdriet het volgende:
SOL, als je zin hebt in meer? PM me ff
Nee, eigenlijk kook ik zelf nog maar weinig latelyquote:Op donderdag 12 november 2009 17:34 schreef DarkElf het volgende:
lekker 3 dagen vrij he Bluezz? nog wilde kookplannen?
mmm lekker venkel...quote:Op donderdag 12 november 2009 18:24 schreef Duderella het volgende:
We eten een venkel-pasta van Jamie. Ben benieuwd!
Het kleine zusje van valium, zeg maar.quote:
Valdispert is toch voor aambeien?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:45 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het kleine zusje van valium, zeg maar.
De tandarts zei valdispert, maar ik had deze nog liggen.
Ik heb het in onze cocon van ongebreideld hedonisme allemaal niet gevolgd boroisz, vertel eens?quote:Op donderdag 12 november 2009 18:46 schreef borisz het volgende:
Het AOW-debat is ook weer een mooi toneelstuk vandaag.
Oh!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:50 schreef Bluezz het volgende:
Dat is sperti, dude![]()
Venkel
Oh en ik word 77 jaarwww.sterfdatum.nl
Ouwe taaie!quote:Op donderdag 12 november 2009 18:53 schreef golfer het volgende:
Ik schijn nog even te moeten doorgaan want wordt volgens die site 79.
quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Zoek de verschillen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is maar goed dat ik het niet nodig heb.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:01 schreef Bluezz het volgende:
Zoek de verschillen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sperti is in agressief geel/zwart
Valdispert is in zachte pasteltinten
![]()
Zelfs golfer houdt van bloemen.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:02 schreef krakkemieke het volgende:
Ik word 75![]()
Maar hoe weten ze of ik van bloemen houd?
Fractievoorzitters blijven volhouden dat de plannen goed zijn. Oppositie gaat lekker hakken. Wilders is ziek dus mocht Teun van Dijck het woord doen. PVV man van financiën en sociale zaken. Daar kwamen de bekende PVV kreten uit. Hele PVV zit vol met rare vogels. Daarnaast Tante Rita riep veel over alles en nog wat maar over de AOW ho maar. Wat ik knap vond dat Marianne Thieme niets over dieren etc riep, maar inhoudelijk iets had voorbereid.quote:Op donderdag 12 november 2009 18:50 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ik heb het in onze cocon van ongebreideld hedonisme allemaal niet gevolgd boroisz, vertel eens?
Hoezo zelfs Golfer?quote:Op donderdag 12 november 2009 19:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zelfs golfer houdt van bloemen.
En dan die gedichtjes
Huh? De SER was toch klaar? Die konden geen bevredigend voorstel maken.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Fractievoorzitters blijven volhouden dat de plannen goed zijn. Oppositie gaat lekker hakken. Wilders is ziek dus mocht Teun van Dijck het woord doen. PVV man van financiën en sociale zaken. Daar kwamen de bekende PVV kreten uit. Hele PVV zit vol met rare vogels. Daarnaast Tante Rita riep veel over alles en nog wat maar over de AOW ho maar. Wat ik knap vond dat Marianne Thieme niets over dieren etc riep, maar inhoudelijk iets had voorbereid.
Maar inhoudelijk zijn we weinig opgeschoten. Hoop herhaling van zetten. Het is wachten totdat de SER met het advies komt.
Foutje SER moet Raad van State zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 19:15 schreef Duderella het volgende:
[..]
Huh? De SER was toch klaar? Die konden geen bevredigend voorstel maken.
Volgens mij houdt Golfer wel van bloemen. Mits goed bereid.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:14 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die houdt niet van bloemen
Boris hoe voorspelbaar toch weer....
Ah oké, ik snapte het al niet!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Foutje SER moet Raad van State zijn.
Maar zo'n debat blijft toch wel weer grappig met al z'n retoriek af en toe.
Politiek24 kijk ik denk ik het meeste naar als je de sport niet meerekentquote:Op donderdag 12 november 2009 19:23 schreef Duderella het volgende:
[..]
Ah oké, ik snapte het al niet!
Ja leuk hoor, debatten, ik kijk er altijd wel graag naar.
Venkelquote:Op donderdag 12 november 2009 20:44 schreef Duderella het volgende:
Borisz en andere pasta-liefhebbers hier: echt een keer doen, de venkel-salami-pasta van Jamie O.Het lijkt een wat rare combi, maar het is echt za-líg!
Jum!
Precies. Als ze mooi en eetbaar boven op een ander gerechtje liggen eet ik ze wel hoor.quote:Op donderdag 12 november 2009 19:23 schreef krakkemieke het volgende:
Volgens mij houdt Golfer wel van bloemen. Mits goed bereid.
Het was mijn eerste B&J ervaring voor noppesquote:Op donderdag 12 november 2009 22:48 schreef Duderella het volgende:
Ik heb nog nooit B&J op borisz! Ben geen ijs-mens. Ze hebben we altijd grappige namen voor hun smaken vind ik.
Misschien nu gewoon om de paar dagen even bijhouden, zodat je niet weer over een jaar 2 dagen lang moet bikken en schrobben?quote:Op donderdag 12 november 2009 22:54 schreef SeaOfLove het volgende:
ik ben klaar! ik heb de schoonste keuken van allemaal! op mijn blote knietjes heb ik geboend en geschrobt, en t resultaat mag er wezen. ik ben zo blij!
dat is idd de bedoeling. en ik ga een frituurpan kopen die ik uitsluitend buiten ga gebruiken! morgen ook naar wijkbeheerder ik dacht toen ik bezig was dat ik ook wel ventilatie-ding kon schoonmaken maar ik rukte heel dat ding kapot.quote:Op vrijdag 13 november 2009 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Misschien nu gewoon om de paar dagen even bijhouden, zodat je niet weer over een jaar 2 dagen lang moet bikken en schrobben?
interessante dromen SOLquote:Op vrijdag 13 november 2009 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
damz wat n nachtmerrie! ik was de keuken aan t schoonmaken en toen werd DE heel boos op me maar het was eik de keuken van dudewtf doen jullie in mijn dromen!
Whehequote:Op vrijdag 13 november 2009 02:33 schreef SeaOfLove het volgende:
damz wat n nachtmerrie! ik was de keuken aan t schoonmaken en toen werd DE heel boos op me maar het was eik de keuken van dudewtf doen jullie in mijn dromen!
quote:Op vrijdag 13 november 2009 12:01 schreef golfer het volgende:
Lekker uitgeslapen en ik kan jullie vertellen dat ik over niemand van jullie gedroomd heb.
Ja hè? Sneutje!quote:Op vrijdag 13 november 2009 14:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
FC wat is L. zielig(kinderfototopic OUD)
Aaaaah, nonnienonnie kiwi!quote:Op vrijdag 13 november 2009 15:09 schreef freecell het volgende:
[..]
Yay!
Bumba heeft een vogel die kan praten!
- kiwi!
Ik had ooit 2 kleine jongetjes tegelijk met de waterpokken. Nog een foto van gemaakt naast elkaar in hun blote nixie zo uit bad, maar ze willen die foto nog steeds absoluut niet zienquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:00 schreef DarkElf het volgende:
das idd sneu zeg voor L.
gelukkig weet je er later niets meer van , dat scheelt
Bedankt, ik ga eens zoeken.quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:01 schreef SeaOfLove het volgende:
ik heb laatst wel kwee-appelcompote gemaakt. er bestaat een kweepeer topic krakje volgens mij geopend door clumsy clown.
moeders zijn zo wreedquote:Op vrijdag 13 november 2009 16:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik had ooit 2 kleine jongetjes tegelijk met de waterpokken. Nog een foto van gemaakt naast elkaar in hun blote nixie zo uit bad, maar ze willen die foto nog steeds absoluut niet zien![]()
Ah, fijn!quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef SeaOfLove het volgende:
mijn schatje is er en gelukkig niet zo ziek meer
Daar hebben we natuurlijk niets aanquote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef borisz het volgende:
Pasta recept Uit Jamies Italië pagina 114 was erg lekker
Welke is dat borisz?quote:Op vrijdag 13 november 2009 18:38 schreef borisz het volgende:
Pasta recept Uit Jamies Italië pagina 114 was erg lekker
Pasta al forno con pomodori e mozzarella ofwel pasta met tomaten en mozzarella uit de oven.quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:07 schreef Duderella het volgende:
[..]
Welke is dat borisz?
Te lui om naar de kookboeken te lopen.
O ja! Die ken ik wel, lekker!quote:Op vrijdag 13 november 2009 20:10 schreef borisz het volgende:
[..]
Pasta al forno con pomodori e mozzarella ofwel pasta met tomaten en mozzarella uit de oven.
Zal hem noterenquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:12 schreef Duderella het volgende:
[..]
O ja! Die ken ik wel, lekker!
Je moet die venkel-salami ook eens doen!![]()
Daar zijn we vanavond 2X langsgereden en onze meetapassers raadden het ons ook al aanquote:Op vrijdag 13 november 2009 20:19 schreef borisz het volgende:
Zal hem noteren.
Tafeltje voor morgen bij La Belle gereserveerd. Het is een grand cafe, en het zit er bijna altijd vol. Dat moet eens uitgeprobeerd worden. Voor Golfer www.la-belle.nl Heb je een menukaart. Heb al een aantal postieve verhalen gehoord.
![]()
He jesses!quote:Op zaterdag 14 november 2009 00:49 schreef Bluezz het volgende:
Ik las uitgestorven
Nee, we stinken naar frituur/olie... het is minder erg dan de vorige keer dat ik er was maar toch....
Maar de knof is ook rijkelijk aanwezig, geen last van vampiers de komende 48 uur
niet, volgens mijquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:09 schreef Duderella het volgende:
Welterusten DE! Fijn dat je zo genoten hebt.
Dat zou ik ook wel missen Mirjam, een wijntje. Wat jammer dat het zo slecht valt. Ik zou ook niet weten hoe je dat kan vervangen door een goed alternatief.
Ik las het. Wat een ellende joh.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:18 schreef Mirjam het volgende:
[..]
niet, volgens mij
ik had ook niet anders verwacht dan dat het slecht valt hoor, ik slik vrij heftige medicijnen
Geen verkeerde afleidingen (het eten althans, van nagels lakken weet ik dan weer niets).quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:31 schreef Mirjam het volgende:
ach
wat zullen we ervan zeggen
ik stort me maar op nagels lakken, en lekker eten
Maar je geniet dan wel van lekker eten toch, begrijp ik? Laat je man lekker voor je koken. En je kan ook 'meekoken' zonder fysiek bij te dragen. Recept zoeken samen, kookplan maken, meekijken en af en toe kritische opmerkingen schreeuwen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 01:37 schreef Mirjam het volgende:
niet echt, koken is moeilijk door de pijn
lang staan kan niet.
en dat houdt dus ook al in een afwasje van 10 minuten.
dus echt koken is er al heel lang niet meer bij ook helaas.
probeer soms wel eens wat hoor, als ik daarna maar in de kreukels op de bank kan liggen.
quote:Op zaterdag 14 november 2009 03:08 schreef Duderella het volgende:
Nou goed, jammer, dat er nav uit Mrjam weinig was.![]()
Volgens mij hebben we het over all prima gedaan wat bezoekers betreft.
dat welquote:Op zaterdag 14 november 2009 01:54 schreef Duderella het volgende:
[..]
Maar je geniet dan wel van lekker eten toch, begrijp ik? Laat je man lekker voor je koken. En je kan ook 'meekoken' zonder fysiek bij te dragen. Recept zoeken samen, kookplan maken, meekijken en af en toe kritische opmerkingen schreeuwen.![]()
Geniet van de ontsnappingsmomenten die je hebt. Je zei dat eten dat voor je is, nou, heerlijk toch?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 09:30 schreef SeaOfLove het volgende:
hier ook rotweer DE. en FC dat is idd balen van comp,ik had daar ook altijd zo'n hekel aan. oh en ene pop tegen de andere: naar school jij! andere: nee, isse weekend! en die ander van: oh vissie eten! (op zaterdag eten wij eik altijd kibbeling of garnalen op de markt)
quote:Op zaterdag 14 november 2009 11:43 schreef freecell het volgende:
En dan is het hier ineens heel stil en rustig en zit je kind héél braaf te zitten na een hele ochtend mopperen.
Na een minuut of stilte gaat er dan zo'n alarmbelletje af in je hoofd.
En ja hoor
[ afbeelding ]
En ik had hem nog expres hoog weggezetraadsel hoe hij hem gepakt (én opengekregen!!) heeft...
Ik help je hopenquote:Op zaterdag 14 november 2009 13:54 schreef Den_Haag het volgende:
Heb gewoon een reservering en akkoord dus hun probleem
Verkeerde topic. Zie ik nu pas.quote:
Zeg dat.quote:dat wellekker eten is altijd goed, toch?
oei oei een hoop studie dus.quote:Op zaterdag 14 november 2009 14:59 schreef Duderella het volgende:
[..]
Verkeerde topic. Zie ik nu pas.![]()
![]()
[..]
Zeg dat.![]()
Goedemiddag iedereen. Vandaag studeren en vanavond een feestje. Met zonder drank, want morgen weer studeren.
mmmmquote:Op zaterdag 14 november 2009 16:04 schreef DarkElf het volgende:
zo eens de keuken induiken, ga vast voor morgen eten maken: goulash
ben benieuwd, heb het in geen jááren gegeten ...
Of je hebt geen open haard en iedereen weet dat Sinterklaas sleutels heeft van alle deuren!quote:Op zaterdag 14 november 2009 18:57 schreef SeaOfLove het volgende:
nou milou heeft haar schoen gezet hoor! bij de voordeur natuurlijk, de beste man zou 'm maar eens over t hoofd zien
Lekker hoor, wat ga je eten?quote:
Die moet je ook niet opsturen dommie, hij komt gewoon door de schoorsteenpijp naar binnenquote:Op zaterdag 14 november 2009 19:28 schreef krakkemieke het volgende:
Sint is mijn sleutel kwijt dus IK ZING NIET!![]()
Lekker puh!
Die hoef je niet te sturen, die heeft hij gewoon. En ik heb geen schoorsteen.quote:Op zaterdag 14 november 2009 19:33 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Die moet je ook niet opsturen dommie, hij komt gewoon door de schoorsteenpijp naar binnen
nou idd, het dak kraakte helemaalquote:
ja idd! Ga zo denk wel wat soep scoren want ik rammel flink. Kruikje erbij en een dekentje extra :-)quote:Op zaterdag 14 november 2009 21:54 schreef Mirjam het volgende:
inderdaad, heeft iedereen wel eens.
lastig, maar menselijk.
dekens over de kop trekken, en het waait wel weer over.
maar wel zonde idd
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
jij ook sterkte sunny ?:* milou net wakker en rent gelijk naar de voordeur,zwaar teleurgesteld dat er nog nix in haar schoen zitzegt ze: nou verdomme sint, wel komen hè!
ja, zekerquote:Op zondag 15 november 2009 00:17 schreef Pietverdriet het volgende:
.
Hebben jullie dat nu ook wel eens dat eten lauw of kamertemp beter smaakt dan vers en heet?
quote:Op zaterdag 14 november 2009 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
jij ook sterkte sunny ?:* milou net wakker en rent gelijk naar de voordeur,zwaar teleurgesteld dat er nog nix in haar schoen zitzegt ze: nou verdomme sint, wel komen hè!
why? is t studeren nog een beetje gelukt? en hoe was t feestje? @ sunny, schiet ook allemaal niet op dus. milou had btw haar zoveelste magnetisch tekenbord gekregen. ze doet er nooit langer dan 2 maanden mee ofzo.quote:Op zondag 15 november 2009 18:03 schreef Duderella het volgende:
Dit is de herfste zondag die ik in tijden heb meegemaakt.
Regen,wind, donker, unheimisch gevoel, niet gestudeerd, rondgehangen, ontevreden, naar, naar.quote:Op zondag 15 november 2009 21:05 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
why? is t studeren nog een beetje gelukt? en hoe was t feestje? @ sunny, schiet ook allemaal niet op dus. milou had btw haar zoveelste magnetisch tekenbord gekregen. ze doet er nooit langer dan 2 maanden mee ofzo.
bah niet leuk voor je. is t zo'n gevoel waar je ff in blijft hangen of morgen weer fris en fruitig aan de slag?quote:Op zondag 15 november 2009 21:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Regen,wind, donker, unheimisch gevoel, niet gestudeerd, rondgehangen, ontevreden, naar, naar.
Dat is de samenvatting.
Dat laatste mogen we hopen, wil ik woensdagavond dat tentamen halen. Studeren is echt zo fún mensen.quote:Op zondag 15 november 2009 21:29 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
bah niet leuk voor je. is t zo'n gevoel waar je ff in blijft hangen of morgen weer fris en fruitig aan de slag?
gaat echt heel traag hier dus via foon. maar gelukkig dan maarquote:Op zondag 15 november 2009 21:24 schreef Duderella het volgende:
Feestje was trouwens wél erg leuk, voor ik te depressief overkom.Leuke mensen ontmoet, inspirerend. Misschien dat daardoor vandaag ook een beetje een zwart gat was.
En de man vandaag weg met vrienden. Gewoonlijk geen probleem, maar ik miste hem echt en liep met mijn ziel onder mijn arm.
ik kan juist niet wachten om te beginnen, is wel natuurlijk op heel ander nivo dan van jou,niet te vergelijken. maar vind t wel dood eng.... ik heb zolang niet in de leerboeken gezeten. dinsdag gesprek bij soc.dienst nav t rapport van die arts van vorige week. bijzonder aangezien ik geen rapport gezien heb van hem.quote:Op zondag 15 november 2009 21:30 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat laatste mogen we hopen, wil ik woensdagavond dat tentamen halen. Studeren is echt zo fún mensen.
heel vervelend is dat idd... lekkere borrel nemen, en dan straks lekker slapen en morgen weer een nieuwe dagquote:Op zondag 15 november 2009 21:21 schreef Duderella het volgende:
[..]
Regen,wind, donker, unheimisch gevoel, niet gestudeerd, rondgehangen, ontevreden, naar, naar.
Dat is de samenvatting.
Naar hè, je vaders datum. Kus.quote:Op zondag 15 november 2009 21:48 schreef DarkElf het volgende:
[..]
heel vervelend is dat idd... lekkere borrel nemen, en dan straks lekker slapen en morgen weer een nieuwe dag![]()
hoe lang duurt je studie dude?
vandaag is achteraf voor mij een goeie dag geweest ondanks de datum. lekker geluncht, zonnetje gezien, herfstbos.. net met de mr in bad liggen mijmeren over 'eventuele' 'ooit' 'zou leuk zijn...' toekomstplannen.. geeft een heel fij gevoel.
Het viel me niet tegen hoe ze was! Elke zondag eet ze bij mijn zus (die in haar oude flat is blijven wonen, mijn moeder woont intussen in het nieuwe zorgcentrum waar Batenstein stond, mss ken je dat?) en vandaag ook weer. Ze vond het erg leuk om F&L te zien, we hebben meteen wat foto's gemaakt van ons in verschillende opstellingen, je weet maar nooit...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |