Momentje! zal vast wel iets op youtube staan. Brbquote:Op woensdag 11 november 2009 23:20 schreef n0ir het volgende:
Nog nooit gezien en ik kijk heel vaak MTV, series en films.
Beter voorbeeld?
quote:
Nee u heeft een fraaie naam!quote:Op woensdag 11 november 2009 23:21 schreef JuiceJuice het volgende:
[..]
Pollewoppie
achterlijke namen![]()
Klinkt stoerder dan die van jou.quote:Op woensdag 11 november 2009 23:30 schreef Pollewoppie het volgende:
[..]
Nee u heeft een fraaie naam!
Wat is dat nou weer???quote:Op donderdag 12 november 2009 00:49 schreef SameOldGrind het volgende:
wrom heeft 99% van de amerikanen een clamshell telefoon????
Het zijn vooral mensen die op tv komen en het gesprek ook verstaanbaar willen maken voor de kijkerquote:Op donderdag 12 november 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
Het zijn doorgaans gewoon mensen die zichzelf erg belangrijk vinden.
In de US zijn dat doorgaans types die in bijna iedere zin de woordjes "oh my gaww" of "like" gooien.
Oh my gosh! That's like SUCH bullshit! You just cant stand that we like, have better phones and everything!quote:Op donderdag 12 november 2009 00:45 schreef cerror het volgende:
Het zijn doorgaans gewoon mensen die zichzelf erg belangrijk vinden.
In de US zijn dat doorgaans types die in bijna iedere zin de woordjes "oh my gaww" of "like" gooien.
serieus die yanks hebben echt verotte gsm's, lopen nog steeds met samsung clamshell's met 4096 kleuren scherm en polyphone ringtones.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:55 schreef Mriya het volgende:
[..]
Oh my gosh! That's like SUCH bullshit! You just cant stand that we like, have better phones and everything!
Zal bij ons ook wel weer opkomen.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:42 schreef Vetklep het volgende:
Amerikanen met hun koelkast toestellen![]()
Europa loopt dik voor qua telefonie.
ja dat is het best verkochte toestel ooit in de states, heb m zelf ook maar hij heeft het deze maand begeven na 5 jaarquote:Op donderdag 12 november 2009 10:54 schreef Toempf het volgende:
Ik was dus een tijdje geleden in Amerika (wie wil me aanraken?) en het viel me op dat er hele volksstammen rondliepen met zo'n gare Motorola Razr van 5 jaar geleden
Hogan knows best? enzquote:Op woensdag 11 november 2009 23:20 schreef n0ir het volgende:
Nog nooit gezien en ik kijk heel vaak MTV, series en films.
Beter voorbeeld?
Finland (die tussen Zweden en Rusland) bedoel je.quote:Op donderdag 12 november 2009 00:42 schreef Vetklep het volgende:
Amerikanen met hun koelkast toestellen![]()
Europa loopt dik voor qua telefonie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |