Mijne liggen echt in alle manden gewoon opgerold of uitgestrekt, net hoe ze willen liggen, dat staat helemaal los van de vorm van de mand hier...quote:Op donderdag 12 november 2009 09:30 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Omdat als ze zo opgevouwen ligt (en dat merk ik zelf ook) dan komen haar longen meer in het gedrang dan wanneer ze gestrekt ligt (dat kan/doet ze niet in een ronde mand).
Whut, niks gaat boven Wite de With, of in mindere mate Stadhuispleinquote:Op donderdag 12 november 2009 09:29 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
deventer is een hele mooie stad om te wonen, maar er missen gewoon wat dingen die rotterdam wel heeft. de makkelijkheid van openbaar vervoer bv. inplaats van 1 keer in t half uur een bus gewoon elke 10 minuten en in de spits 4 minuten of zo. de gezelligheid van de brink met de kroegjes kan ook geen ene stad overtreffen, vooral in de zomer niet. vind het daarom ook heerlijk om soms naar mijn ouders te gaan en daar een weekeindje te zijn, om het deventerse gevoel in te ademen. maar zodra ik dan op weg terug ben naar rotterdam ben ik ook wel blij.
en dat rotterdam zo slecht is, ik voel me persoonlijk 10 keer veiliger in rotterdam dan in deventer. maar dat is vooral omdat je hier weet dat je op bepaald plekken gewoon niet moet komen, terwijl in deventer de ruzies overal kunnen zijn.
Ja dat dacht ik ook maar ze ligt in een grotere mand toch anders.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijne liggen echt in alle manden gewoon opgerold of uitgestrekt, net hoe ze willen liggen, dat staat helemaal los van de vorm van de mand hier...
Leuk!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik ga inmiddels wss Mister Max adopteren samen met een collega
Niet verkeerd bedoeld hoor, je weet een beetje over de verhoudingen tussen de blauwvingers (Zwollenaren) en de Deventernaren?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:29 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
deventer is een hele mooie stad om te wonen, maar er missen gewoon wat dingen die rotterdam wel heeft. de makkelijkheid van openbaar vervoer bv. inplaats van 1 keer in t half uur een bus gewoon elke 10 minuten en in de spits 4 minuten of zo. de gezelligheid van de brink met de kroegjes kan ook geen ene stad overtreffen, vooral in de zomer niet. vind het daarom ook heerlijk om soms naar mijn ouders te gaan en daar een weekeindje te zijn, om het deventerse gevoel in te ademen. maar zodra ik dan op weg terug ben naar rotterdam ben ik ook wel blij.
en dat rotterdam zo slecht is, ik voel me persoonlijk 10 keer veiliger in rotterdam dan in deventer. maar dat is vooral omdat je hier weet dat je op bepaald plekken gewoon niet moet komen, terwijl in deventer de ruzies overal kunnen zijn.
Ja dan zal ie idd te klein geweest zijn denk ik.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar ze ligt in een grotere mand toch anders.
Kan ook zijn dat die manden te klein zijn ofzo? Heb echt geen idee maarja joh 1 mand van 100 euro zal me de kop niet kosten.
Wij gaan m dan Mr. Max noemen en het werk om extra sponsoring vragenquote:
jawel, maar ik vind dat een voetbalvoorkeur niet een stad moet afkraken (ok ik doe het ook met amsterdamquote:Op donderdag 12 november 2009 09:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet verkeerd bedoeld hoor, je weet een beetje over de verhoudingen tussen de blauwvingers (Zwollenaren) en de Deventernaren?
nou ga ik je heel eerlijk zeggen dat de witte de with ik nog niet echt ben geweest, maar euhm stadhuisplein kan je geen plein noemenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Whut, niks gaat boven Wite de With, of in mindere mate Stadhuisplein
dat klinkt goedquote:Op donderdag 12 november 2009 09:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wij gaan m dan Mr. Max noemen en het werk om extra sponsoring vragen
Dan vind je Witte de With wel leuker denk ik. Stadhuisplein is inderdaad niet heel sfeervol en vrij sjonnie zelfsquote:Op donderdag 12 november 2009 09:42 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
jawel, maar ik vind dat een voetbalvoorkeur niet een stad moet afkraken (ok ik doe het ook met amsterdam) maar zwolle heeft net zulke mooie dingen
[..]
nou ga ik je heel eerlijk zeggen dat de witte de with ik nog niet echt ben geweest, maar euhm stadhuisplein kan je geen plein noemenvergeleken met de brink dan vooral als je afbeeldingen ziet, denk dat de brink euhm 10 keer groter is, zo niet meer, met alleen maar terrasjes en nog steeds veel ruimte om erlangs te 'paraderen' . zelfs mijn vriend, een geboren en getogen rotterdammer geeft me daarin gelijk, stadhuisplein geeft niet echt sfeer vergeleken met de brink
*Op de ikea site gaat kijken*quote:Op donderdag 12 november 2009 09:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja dan zal ie idd te klein geweest zijn denk ik.
Bil en Chico liggen hier nu samen in een mand te knorren![]()
Dat was een mand van 20 euro of zo, dies dik , warm en grooooot ( en hip, panterprint!).
Daar passen ze alle 4 samen in als het moet.
Thuis heb ik een Ikea mand waar ik zelf in pas
ben ik t denk wel wel mee eens, vooral het stadhuisplein gedeelte, ook al kan soms een avondje skihut of cafe plein best gezellig zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 09:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan vind je Witte de With wel leuker denk ik. Stadhuisplein is inderdaad niet heel sfeervol en vrij sjonnie zelfs![]()
of dan moet je naar Delft -> Beestenmarkt
Zie je nou wat je gedaan hebt Ll?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:50 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
ben ik t denk wel wel mee eens, vooral het stadhuisplein gedeelte, ook al kan soms een avondje skihut of cafe plein best gezellig zijn
* gothic-blackie duikt trouwens weer in het lurk hoekje en laat grote zus weer alleen posten als ze er is
Nu blijkbaar.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef tombolafan het volgende:
wanneer ging het hier ook al weer over diens?
net 2,5 uur gedaan over de treinreis die normaal 0,5 uur duurt...
onovertroffenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef JJH het volgende:
Qua terrassen op pleinen vind ik het kerkplein in Meppel op een zonnige dag nog steeds overtroffen. Afgeladen met terrasjes dan. En ook nog ruimte om mooi te lopen doen. En gezellige mensen
Ik geloof dat ze die niet meer hebben.quote:Op donderdag 12 november 2009 09:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
*Op de ikea site gaat kijken*
Enne hij kan goedkoper hoor maar vind zo'n riviera maison achtige mand zo mooi (niet van RM zelf das wel erg duur).
gister ook hoor...quote:
die vin ik wel erg leukquote:Op donderdag 12 november 2009 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik geloof dat ze die niet meer hebben.
Ik heb m es gekregen van een vriendin omdat haar honden dr steeds mee door de kamer sleurden![]()
[ afbeelding ]
Kostte 80 euro of zo, de bekleding kan je dr afhalen en wassen.
da's ook nie aardigquote:Op donderdag 12 november 2009 10:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
gister ook hoor...
en t stomme was dat ik 2 stations voor mn eindbestemming hoorde dat ik terug moest naar het beginpunt om via de andere kant te gaan... en dat wisten ze al toen ik de trein instapte, maar "dat waren ze vergeten om te roepen op t beginpunt..."
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m es gekregen van een vriendin omdat haar honden dr steeds mee door de kamer sleurden![]()
[ afbeelding ]
Muggen? Die heb ik echt al 2 maanden niet meer gezien ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 09:58 schreef Enfermera het volgende:
Mogguuhhh![]()
Positief: ben zowat pijnvrij wakker geworden!![]()
Negatief: heb er 4 nieuwe muggenbulten bij, waarvan 2 in mn nekVampiermuggen?
![]()
![]()
Ja maar, ja maar!quote:
Een mand met pootjes.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:58 schreef Enfermera het volgende:
Mogguuhhh![]()
Positief: ben zowat pijnvrij wakker geworden!![]()
Negatief: heb er 4 nieuwe muggenbulten bij, waarvan 2 in mn nekVampiermuggen?
![]()
![]()
Ik heb helemaal een vrijwel mugloze zomer achter de rug.quote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Muggen? Die heb ik echt al 2 maanden niet meer gezien ofzo
Betere foto, liggen alleen bezoekhonden in, niet de mijnesquote:
Ik ook, en laatst, toen het al gevroren had, toen had ik dr ineens een op mn slaapkamerquote:Op donderdag 12 november 2009 10:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb helemaal een vrijwel mugloze zomer achter de rug.
quote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Betere foto, liggen alleen bezoekhonden in, niet de mijnes![]()
[ afbeelding ]
I know, ik hoor er ook niemand meer over. Ik zie ze overdag in mn huis en 's nachts weten ze me toch altijd weer te vinden, godverquote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Muggen? Die heb ik echt al 2 maanden niet meer gezien ofzo
Bij mij dus nietquote:Op donderdag 12 november 2009 10:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]muggen?! ik dacht dat die al in winterslaap ofzo waren...
![]()
misschien gewoon vampiers
Dan wil je toch ook hondje worden als je dat ziet?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Betere foto, liggen alleen bezoekhonden in, niet de mijnes![]()
[ afbeelding ]
Haha ja he?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan wil je toch ook hondje worden als je dat ziet?
Wat cute zo relaxt!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:17 schreef oh-oh het volgende:
Ik zat foto's van mn andere manden te zoeken.
Ze zijn ook zo dankbaar voor al hun manden, ze hebben liever cheape tweedehands babydekens eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
Sowieso, hond of kat zijnquote:Op donderdag 12 november 2009 10:19 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Dan wil je toch ook hondje worden als je dat ziet?
Oeh die is sjiek Greys!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
Bink doet aan strak en appeltjesgroen, qua mand
[ afbeelding ]
Misschien houd ie wel niet van appeltjesgroen?quote:Op donderdag 12 november 2009 10:28 schreef Greys het volgende:
Bink doet aan strak en appeltjesgroen, qua mand
[ afbeelding ]
ja, die hadden wij ook ooit gekocht voor de katten die altij zo dicht mogelijk bij de kachel zaten... en ze hebben er 1 dag in gelegen (en ruzie gemaakt over wie er in mocht) en daarna nooit meer!quote:Op donderdag 12 november 2009 10:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Binkie![]()
Mijn freggel is helemaal happy dat we nu eindelijk radiatoren in huis hebben...
[ afbeelding ]
Echt? Hier issie hip ende favoriet. Ik ga er dus nog eentje bij kopen. Hoewel de andere freggel ook content is met deze plek:quote:Op donderdag 12 november 2009 10:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die hadden wij ook ooit gekocht voor de katten die altij zo dicht mogelijk bij de kachel zaten... en ze hebben er 1 dag in gelegen (en ruzie gemaakt over wie er in mocht) en daarna nooit meer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |