De sbs6 pm???quote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef deepart het volgende:
Nu krijg ik een pm ban omdat ik niet wist dat ik de sbs6 pm niet door mocht sturen, die waarschuwing stond in een pm en die heb ik natuurlijk niet gelezen omdat dat er één van de 30 was
![]()
![]()
![]()
![]()
Jij staat niet in die lijst want je hoort er niet bij!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:10 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
en terecht, debiele kinderachtige shit.
goed werk mods.
Overigens... Bans bespreken op t forum... 't Kan zijn dat je binnenkort nog wat meer knopjes kwijt bent als je ingelogd bentquote:Op woensdag 11 november 2009 20:09 schreef deepart het volgende:
Nu krijg ik een pm ban omdat ik niet wist dat ik de sbs6 pm niet door mocht sturen, die waarschuwing stond in een pm en die heb ik natuurlijk niet gelezen omdat dat er één van de 30 was
![]()
![]()
![]()
![]()
OHHH BANAANVRAAG MAG HEUL NIET!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Overigens... Bans bespreken op t forum... 't Kan zijn dat je binnenkort nog wat meer knopjes kwijt bent als je ingelogd bent
ik sta wel in de lijst, ik heb namelijk 3 forwards van je gekregen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:11 schreef deepart het volgende:
[..]
Jij staat niet in die lijst want je hoort er niet bij!
jaloers kreng
Was 't niet. t was meer een subtiele hint voor de modsquote:Op woensdag 11 november 2009 20:12 schreef deepart het volgende:
[..]
OHHH BANAANVRAAG MAG HEUL NIET!!!
Tof man! jeeeejquote:Op woensdag 11 november 2009 20:12 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik sta wel in de lijst, ik heb namelijk 3 forwards van je gekregen.
Banaan, pl0x?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:12 schreef deepart het volgende:
[..]
OHHH BANAANVRAAG MAG HEUL NIET!!!
Verraad!quote:Op woensdag 11 november 2009 20:13 schreef xxiessiexx het volgende:
Terecht!
Een pm over de sbs6 reeks van elke zondag, voor insidersquote:Op woensdag 11 november 2009 20:14 schreef CaptainCookie het volgende:
TS, verklaar eens 'SBS6-PM'
oké meneerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |