abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 maart 2000 @ 18:39:00 #1
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_251359
Tessa is misschien wel het gehaaist van allemaal. Ze is heel erg camerabewust. Het lijkt alsof ze het allemaal heel goed kan door heeft wanneer ze iets goeds kan zeggen en wanneer niet. Meestal zegt ze niks. Bij alle discussies houdt ze zich aan de zijlijn maar ondertussen meen ik toch langzaam maar zeker steeds beter op te vangen dat deze meid de grootste stookster is van allemaal. Met name in het meidengroepje. Terwijl de mannen buiten een flink partijtje wie-is-de-baas lopen uit te vechten, is Tes lekker puntjes aan het scoren bij de meisjes (inclusief Iwan) in de bus. Let op, Tessa is de aanleiding, het leidend voorwerp en het vermeende slachtoffer van de volgende ruzie.

Groet,

Lafayette

pi_251360
ik vind die tessa een echte kanjer hoor.
Ik ben best wel blij nu
pi_251361
Tessa is niet zo lief als ze lijkt hoor. Ik heb haar nu twee keer in Burgers' Bush gezien ook bij de weg. Wat kan die chagerijnig kijken.
Fotografie, omdat het leuk is
Roodpetje
Bas Fotografie
pi_251362
quote:
op 03-08-2000 om 08:16 PM schreef bagwan het volgende:
Tessa is niet zo lief als ze lijkt hoor. Ik heb haar nu twee keer in Burgers' Bush gezien ook bij de weg. Wat kan die chagerijnig kijken.

En vloeken.


dat ik dit nog mag meemaken!
  woensdag 8 maart 2000 @ 21:10:00 #5
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_251363
Ben het met je eens, Tessa is echt niet zo'n schatje. Maar ik kan nergens vinden waar uit moet blijken dat ze een stookster is.

pi_251364
Dan draag ik eens een reden aan weaarom ze stookt.
Kijk vanavond eens naar de herhaling:

Jop en Tessa aan het werk. Onderwerp Bullent en het wegstemmen van Bart: Luister goed naar wat Tessa zegt: "Het is wek heel vreemd, wel avances en geen gevoelens". Jop gaat daar op door en luister hoe Tessa het met hem eens is, en zelfs het standpunt aanwakkert !!

Kijk vervolgens eens naar het akkefietje over de sjek. En dan haar argument over snoepen.

Als laatste: Let eens op wat ze in de uitzending van morgen zegt over het onderwerp Bullent/Bart: Ze trekt haar mond niet open als Seki vraagt wie dat nog meer zo ziet. Ze trok gisteren haat mond ook niet open toen Jop zei dat hij het straight van Seki vond, dat die er voor uit kwam....

Tessa wil wel roddelbladen en snoep... Maar geen sjek voor de mannen...

Stoken, en zonder argumenten. !!

Blijft zich verbazen
  woensdag 8 maart 2000 @ 23:28:00 #7
1489 Super Snackman
Is weer verliefd
pi_251365
Tessa = een snoepie, laat die toch lekker snoepies eten!!
Groot gelijk, het weinige geld wat ze hebben
gaat toch echt sneller op aan snoep(wat geen hond kost), dan aan vrij dure sigaretten...

En dat ze mediageil is, tja dat zijn ze volgens mij allemaal... En een beetje sensatie kan ook geen kwaad.

Kortom: GO GO GO TESSA

-Greetz Super Snackman (Official Member Tessa Fanclub) -

It's a bird NO It's a plane NO It's SUPER SNACKMAN!! [br] Om er maar bij te horen: Fotoboek van Super Snackman
  donderdag 9 maart 2000 @ 00:55:00 #8
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_251366
okay.
Ik zit er waarschijnlijk langs.

Lafayette

  donderdag 9 maart 2000 @ 01:17:00 #9
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_251367
men rookt shag

en Tessa wil: Merkpindakaas, Roomboter, Chips, Trekdrop, Chocolade, Privé, Story, weekend, mijn vriendin,bouquetreeks, de telegraaf etc...
(tenminste dat zijn de bladen waar ze continu uit voorleest.....

  donderdag 9 maart 2000 @ 01:19:00 #10
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_251368
Ben blij! De serie is grote nep. Door dat gestook gebeurt er nog eens wat. Maar of Tessa de schuldige is aan de woordenwisselingen???????
You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!


  vrijdag 10 maart 2000 @ 04:09:00 #11
525 Roache
troika hier, troika daar
pi_251369
Ik woon vlak bij Burgers en moet inderdaad bekennen al verschillende malen rooksignalen te hebben gezien vanaf het terrein. Heb ze laten interpreteren door een Inuit-indiaan die in het openluchtmuseum woont, bij de Tipi's, en die zei dat de rooksignalen betekenden dat Tessa nog weleens voor veel vuur zou kunnen zorgen in de bus. Maar vooral daarbuiten. In de tuin. Daar verbrand (lees=stookt) zij regelmatig Beha's, als uiting van internationale vrouwendag. Dus wat je zegt kan wel kloppen. Tessa is een stookster.

(Na een avond serieus reageren op allerlei stellingen in verschillende topics moest dit gewoon even, sorry!)

Ben te zaai voor een signature
pi_251370
Tessa als stookster is nog mild uitgedrukt, zij is samen met willeke de meest humorloze en zeikerigste busmuts! Wat een zielig gezeur over de grap van de mannen laatst. "ik heb bevroren tenen van de kou, hoe konden jullie ons een uur buiten laten staan" Wat een stomme doos. Een uur geen aandacht gekregen en dan zit ze te zeiken als een olifant met een blaasontsteking. En die huilbuien daar wordt ik ook niet goed van, maar het ergste van allemaal...Het enorm stiekem (zoals alleen de meest vinnige vrouwen dat kunnen doen) proberen de groep op negatieve gedachten te brengen over Seki. Ik hoop dat Seki er op tijd achter komt, dan zien we 'm terug bij het Joegoslavië tribunaal.
gratis en voor niet
pi_251371
Lafayette schrijft:.

Terwijl de mannen buiten een flink partijtje wie-is-de-baas lopen uit te vechten, is Tes lekker puntjes aan het scoren bij de meisjes (inclusief Iwan) in de bus.

Déja vue, déja vue.

Heeft Iwan ook een kut dan.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')