Dit gebeurt bij jou ook altijd...quote:Op woensdag 11 november 2009 19:31 schreef Stekelbees het volgende:
"Gelukkig", denk je dan meestal, omdat je toch eigenlijk helemaal geen interesse hebt wat diegene te zeggen heeft.
Maar dan.. TOCH het hele verhaal doen! Met natuurlijk extra veel onnodige en vervelende details die mogelijk nog minder interessant zijn en toch niets toevoegen aan het uiteindelijke verhaal.
Dit gebeurd ook altijd op momenten waarop je gewoon geen zin hebt om een verhaal aan te horen. Je zit lekker een serie te kijken bijv, of je zit aandachtig iets te lezen, etc.
Klacht: mensen die lange verhalen beloven kort te vertellen maar dat toch niet doen.
Ik weet niet waar je mod van bent maar een jurisdictie-overschrijdend-slotje is op zijn plaats hierquote:
Ik post gewoon atlijd: 'Samenvatting?'quote:Op woensdag 11 november 2009 20:06 schreef IHVK het volgende:
Herkenbaar.
Zelfs de extra aanmaning 'maar hou het wel kort dan' lijkt niet te helpen.
Enquote:Op woensdag 11 november 2009 20:06 schreef Markster het volgende:
mijn vriendi nis ook zo een verhalenverteller, allemaal namen, details enzo waar ik niet op zit te wachten, en dan boos worden als ik niet meer luister
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |