ken je ?quote:Op woensdag 11 november 2009 21:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb wel eens een sms gestuurd naar degene over wie het ging...![]()
en het was geen lief smsje...
t is ook nooit meer goedgekomen tussen ons...quote:
hahaha, hij zingt over mij!!!quote:Op woensdag 11 november 2009 21:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ken je ?
hij is echt briljant soms
quote:Op woensdag 11 november 2009 21:42 schreef Muis006 het volgende:
Hoezo 'berichtje van SS'? Moeten we ons lootjespersoon nu al een berichtje sturen?
hij mag toch wel zelf weten of hij op zijn stroopwafel poept!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
omdat de stroopwafel groter is dan napoleon, en hij voor dat hij er klaar mee is vast wel weer op gaat poepen ofzo
Doe mij je naam en adres maar stuur ik er morgen eentje naar je op......quote:Op woensdag 11 november 2009 21:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik kruip onder mn dekbed op de bank en ga X-Files kijken want dr is niks op tv en ik heb geen brute sexboekjes om te lezen![]()
dit is echt zo'n quote die vraagtekens oproept als hij uit zijn context gehaald wordtquote:Op woensdag 11 november 2009 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij mag toch wel zelf weten of hij op zijn stroopwafel poept!
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dit is echt zo'n quote die vraagtekens oproept als hij uit zijn context gehaald wordt![]()
I
I
I
I
v
Ik wou zeggenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:13 schreef tombolafan het volgende:
boh, t is nog lang geen morgen hoor!
quote:Op woensdag 11 november 2009 19:45 schreef Pagan het volgende:
Er was een onheilige op het Groninger platteland
Die stak al die lampionnen het liefst in brand
Hij kon geen gefrobel meer zien
Overgoot ze met benzien
En nam toen de snoeppot in eigen hand
is t dan niet handig om er een paar rond te sturen ( dus bv ook halverwege de lijst iemand eentjes versturen)quote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef tombolafan het volgende:
niet heel lastig hoor; (volgens mij)
greys leest het boekje, highlight wat ze leuk lekker vindt, stuurt m door naar de volgende en die doet hetzelfde
de laatste krijgt het boekje in de natste doos, om zo te zeggen...
en dan is sint maarten over...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:18 schreef DeZwabber het volgende:
nou, nog minder dan twee uur te gaan, dus we zitten op nog een procent of 8
geen idee... t is niet mijn idee...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t dan niet handig om er een paar rond te sturen ( dus bv ook halverwege de lijst iemand eentjes versturen)
Da's ook de bedoelingquote:Op woensdag 11 november 2009 22:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
is t dan niet handig om er een paar rond te sturen ( dus bv ook halverwege de lijst iemand eentjes versturen)
Ok dat had ik niet meegekregenquote:Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook de bedoeling
- Er zijn/komen drie of vier boekjes in omloop (Bamba heeft er ook eentje gekocht, ik krijg er morgen nog twee, Maes heeft er ook eentje) en we gaan die lezen en highlighten en bekrabbelen.
- Ik stuur de mijne naar oh-oh en die stuurt hem daarna naar Subtle.
- Bamba stuurt hem daarna naar....?
- Maes stuurt hem daarna naar...?
Ik zal morgenmiddag wel eens even een mooilijstje
voor de volgorde maken!
Ik heb vandaag speciaal hiervoor neonmarkers gekochtquote:Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook de bedoeling
- Er zijn/komen drie of vier boekjes in omloop (Bamba heeft er ook eentje gekocht, ik krijg er morgen nog twee, Maes heeft er ook eentje) en we gaan die lezen en highlighten en bekrabbelen.
voor de volgorde maken!
Ik zag ze ook liggen en heb er even over getwijfeld om er een mee te nemen. Maar ik wist niet zeker of die ranzig genoeg zou zijn. Het was een soort bouquetreeks, maar dan net anders. Het moety natuurlijk wel vies genoeg zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:25 schreef Ml-etje het volgende:
liep vanmiddag de zeeman binnen en wat lag daar
bouquet reeks
Schat ik had vanmiddag ergens drie topics geleden ook al een boekje voorgesteld compleet met spoiler en al. Ik heb zo´n historisch Candlelight geval.quote:Op woensdag 11 november 2009 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook de bedoeling
voor de volgorde maken!
Ik ook, ik zat eropquote:Op woensdag 11 november 2009 22:33 schreef Ynske het volgende:
*zucht* ben mn afstandsbediening van de tv kwijt
gevondenquote:
Slaap even goed lekker!quote:Op woensdag 11 november 2009 22:42 schreef Qwea het volgende:
ik ga ook naar bed. Ik ben dood moe, maar toch ook weer niet
tot morgen
ben jij dat???quote:
quote:Op woensdag 11 november 2009 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
dit is het zevende topic van vandaag, dit loopt uit de hand
wat voor dan?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:47 schreef DeZwabber het volgende:
oh nee echt niet![]()
zo goed kan ik niet spelen / drummen / zingen![]()
ben wel eens gevraagd voor een band though, maar das hele andere muziek
vandaag? 7?quote:Op woensdag 11 november 2009 22:46 schreef DeZwabber het volgende:
dit is het zevende topic van vandaag, dit loopt uit de hand
ik zit nu bij mn ouders, dus ik durf niet te klikken...quote:Op woensdag 11 november 2009 22:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik hou van heel veel soorten muziek, waarvan dit toch wel de extreemste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |