Dank u, scheelt weer teruglezenquote:Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef Disana het volgende:
Ik zie niet zo goed waarom dit 'persoonlijk is'. Hij is ermee in de media gekomen en heeft die Mandy aan de media gepresenteerd. Dus het was bekend.
Gelukkig, ik hou t ook niet meer bij zouquote:Op woensdag 11 november 2009 20:28 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik smokkel deze met edit even mee voor het geval hij op pagina één is blijven hangen
Je gaat gewoon te snelquote:Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Lul gerust om me heen hoor, ik hak wel even door.
Ik ben het gewoon met je eens, ik snap niet waarom dit een privékwestie zou zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dank u, scheelt weer teruglezen
Ik verkracht oude wijven enkel en alleen in de veilige omgeving van mijn eigen garage box in amsterdam zuid. Dat heeft niets met media stunts of televee te maken. Maar lees maar even rustig terug.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:32 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Gelukkig, ik hou t ook niet meer bij zou![]()
Kan me niet schelen dat ik zooi over me heenkrijg, dan heb ik het in elk geval zelf gedaan. Als iemand gaat lopen ouwehoeren en geloofwaardig maakt dat jij een oud vrouwtje hebt verkracht en ik zou beter weten, zou ik precies hetzelfde doen. Ook al hoeft dat misschien niet en zou ik de schijn tegen hebben.
Het was NIET bekend waarom die reis nooit gemaakt is. En zonder eerst te vragen waarom dat is iemand uitmaken voor leugenaar en bedrieger, dat is persoonlijk ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:31 schreef Disana het volgende:
Ik zie niet zo goed waarom dit 'persoonlijk is'. Hij is ermee in de media gekomen en heeft die Mandy aan de media gepresenteerd. Dus het was bekend.
Ja maar die reis was onderdeel van zijn hype van Mandy, dus dat was wel bekend. De rest is gewoon Giels stijl, kende Johan Giel nog niet?quote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het was NIET bekend waarom die reis nooit gemaakt is. En zonder eerst te vragen waarom dat is iemand uitmaken voor leugenaar en bedrieger, dat is persoonlijk ja.
De rest van je post had ik naar mijn mening in de rest van de tekst beantwoord danwel genoemd. Ga mezelf niet continu herhalen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
De rest van de post was verder ook irrelevant begrijp ik uit je selectieve quoten?
Daar zijn we het over eensch. Wat ik (en volgens mij Disana, maar ik kan niet voor haar spreken) bedoelen is dat het bekend was dat hij die reis had beloofd en dat deze niet is gemaakt. Wat óók bekend is is dat hij daar dus op de radio op aan werd gesproken en vervolgens met een warrig verhaal komt, duidelijk ongemakkelijk zich in bochten wringt en NIETS zegt over dat de reis wel is aangeboden maar niet is aangenomen.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Het was NIET bekend waarom die reis nooit gemaakt is. En zonder eerst te vragen waarom dat is iemand uitmaken voor leugenaar en bedrieger, dat is persoonlijk ja.
Hij is er vaak zat geweest, dus denk het wel. Giels stijl is bashen, ja. Maar dit ging toch veel te ver, zeg nou zelf. Je kunt gerust roepen dat de muziek bagger is en dat het nergens over gaat, blabla, maar dit is gewoon iemands imago om zeep helpen. Dat gaat echt te ver vind ik.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar die reis was onderdeel van zijn hype van Mandy, dus dat was wel bekend. De rest is gewoon Giels stijl, kende Johan Giel nog niet?
Van Johan ben ik er van overtuigd dat hij geen kwaad in zich heeft.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef Marrije het volgende:
Het gezicht van Johan raakte me meer dan de beschuliging van Giel dat ie een leugenaar en een bedrieger is. Kom op, GielMaar ja. Kom op, Johan
t Zullen beiden wel aardige kerels zijn.
Je vergeet dear Mandy .. Die is zwaar benadeeld na al die super sexy foto shoots en weet ik veel meer ...quote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef Marrije het volgende:
Het gezicht van Johan raakte me meer dan de beschuliging van Giel dat ie een leugenaar en een bedrieger is. Kom op, GielMaar ja. Kom op, Johan
t Zullen beiden wel aardige kerels zijn.
Mera, ik denk dat je het te zwaar opneemt. Feit is gewoon dat de reis nooit is gegeven, en dat Johan geen verklaring had toen Giel ermee kwam; Johan heeft het dus zelf wat zwarter gemaakt dan het misschien is.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is er vaak zat geweest, dus denk het wel. Giels stijl is bashen, ja. Maar dit ging toch veel te ver, zeg nou zelf. Je kunt gerust roepen dat de muziek bagger is en dat het nergens over gaat, blabla, maar dit is gewoon iemands imago om zeep helpen. Dat gaat echt te ver vind ik.
Mooie samenvattingquote:Op woensdag 11 november 2009 20:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Daar zijn we het over eensch. Wat ik (en volgens mij Disana, maar ik kan niet voor haar spreken) bedoelen is dat het bekend was dat hij die reis had beloofd en dat deze niet is gemaakt. Wat óók bekend is is dat hij daar dus op de radio op aan werd gesproken en vervolgens met een warrig verhaal komt, duidelijk ongemakkelijk zich in bochten wringt en NIETS zegt over dat de reis wel is aangeboden maar niet is aangenomen.
Dat was een KANS om bekend te maken WAAROM de reis nooit gemaakt is. Dat wij dat niet wisten voordat jij hier met een versie van het verhaal kwam ontkent niemand.
Mag jij ook over de rode loperquote:Op woensdag 11 november 2009 20:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mooie samenvattingMaar nogmaals... Is het zo raar dan dat je in de war raakt als je tégelijk:
- moet bedenken waar dit in vredesnaam vandaan komt na zo'n lange tijd
- je af moet vragen of dit serieus bedoeld is ja of nee
- je afvraagt of je over je heen moet laten lopen of dat het te ver gaat
- moet verzinnen hoe je in de 5 seconden die je krijgt (als je geluk hebt, want het is tenslotte Giel) alle feiten op een logisch rijtje zet zodat je weerwoord duidelijk is.
Dat is toch ook totaal onrealistisch?
Meraaaa, zó erg is het nou allemaal ook weer niet. 'leuk' om op te hakken, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Hij is er vaak zat geweest, dus denk het wel. Giels stijl is bashen, ja. Maar dit ging toch veel te ver, zeg nou zelf. Je kunt gerust roepen dat de muziek bagger is en dat het nergens over gaat, blabla, maar dit is gewoon iemands imago om zeep helpen. Dat gaat echt te ver vind ik.
Helemaal mee eens. Johan vind ik aandoenlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Van Johan ben ik er van overtuigd dat hij geen kwaad in zich heeft.
Giel is gewoon een arrogante lul.
Ik neem het zwaar op omdat ik zie in dat filmpje dat het heel erg hard aankomt. Het is gewoon een kutstreek. En daar word ik boos van. En als ik denk dat aan te kunnen vechten doe ik dat.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Mera, ik denk dat je het te zwaar opneemt. Feit is gewoon dat de reis nooit is gegeven, en dat Johan geen verklaring had toen Giel ermee kwam; Johan heeft het dus zelf wat zwarter gemaakt dan het misschien is.
Giel hakt geregeld mensen in mootjes, ikzelf zou er nooit vrijwillig gaan zitten.
Wat ben je mild als ik de DJ was had ik die plaat niet voor een secconde gedraaid. Zoeffff weg ermeeeeequote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meraaaa, zó erg is het nou allemaal ook weer niet. 'leuk' om op te hakken, maar meer ook niet.
Ik vind het wél erg.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Meraaaa, zó erg is het nou allemaal ook weer niet. 'leuk' om op te hakken, maar meer ook niet.
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je mild als ik de DJ was had ik die plaat niet voor een secconde gedraaid. Zoeffff weg ermeeeee
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ben je mild als ik de DJ was had ik die plaat niet voor een secconde gedraaid. Zoeffff weg ermeeeee
Mandyquote:Op woensdag 11 november 2009 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
ik zit ff in mn mellow modes denk ik
Ik begrijp dat het je raakt hoor, je bent met Johan begaan en hij zal wel aangeslagen zijn door het gebeuren. Maar probeer er ook van een afstand naar te kijken, kijk óók naar wie het zegt, niet alleen naar wat het doet met Johan.quote:
Okee. Maar weet je, Giel zal het worst zijn, die zag gewoon een mooi item, die is helemaal nooit bezig met fatsoen en integriteit en dat soort zaken. Mijn ding is het ook niet.quote:Op woensdag 11 november 2009 20:44 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik neem het zwaar op omdat ik zie in dat filmpje dat het heel erg hard aankomt. Het is gewoon een kutstreek. En daar word ik boos van. En als ik denk dat aan te kunnen vechten doe ik dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |