volgens mij heeft Murphy hier 3 kwart van het personeelsbestand vervangenquote:Op donderdag 12 november 2009 12:06 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nee, dat weet je toch![]()
Denk eerder dat het een universeel probleem is
Ja, en had gisteren al even gekekenquote:Op donderdag 12 november 2009 13:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wist jij dat jij een PM had staan ?
schieuwnierig aagjequote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, en had gisteren al even gekeken
en had je de puzzel met namen en rugnummers gemakkelijk kunnen maken ?quote:Op donderdag 12 november 2009 13:55 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, en had gisteren al even gekeken
redelijk makkelijk jaquote:Op donderdag 12 november 2009 14:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en had je de puzzel met namen en rugnummers gemakkelijk kunnen maken ?
En dat is bijzonder vervelendquote:Op donderdag 12 november 2009 15:29 schreef wonderer het volgende:
Wonder boven wonder toch redelijk geslapen aangezien ik wel door mijn linkerneusgat kon ademen.
Dat ik toch kon ademen??quote:
ohquote:Op donderdag 12 november 2009 15:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
![]()
Nee, het ademhalen door een neusgat, gekkie
Waar, maar ik wordt dan altijd een beetje iebelig.quote:Op donderdag 12 november 2009 16:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
ohNou ja, beter dan geen open neusgaten.
Ja, dat was het punt dus juist. De eerste paar uur kon ik alleen door mijn mond ademen, dus ik wakker worden met een droge muil, erg smerig, maar toen merkte ik dat mijn ene neusgat ver genoeg open was en de rest van de nacht heb ik met mijn mond dicht kunnen slapenquote:Op donderdag 12 november 2009 16:20 schreef Baltar het volgende:
[..]
Waar, maar ik wordt dan altijd een beetje iebelig.
Dan gaat mij bij mij de mond open met gevolg snurken en droge mond
Ik denk steeds dat dat het volkskrant magazine isquote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Wel een beetje flauw![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)aecoloog_nooit_doet/
quote:Op donderdag 12 november 2009 16:31 schreef mike_hunt het volgende:
Wel een beetje flauw![]()
http://www.vkmag.com/maga(...)aecoloog_nooit_doet/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |