Hi Erikquote:Op woensdag 11 november 2009 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, ik was er ook nog en niemand zegt "hallo" tegen me!!!!
zoent erikquote:Op woensdag 11 november 2009 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo, ik was er ook nog en niemand zegt "hallo" tegen me!!!!
Daar zag ik Stephen voor het eerstquote:Op woensdag 11 november 2009 23:02 schreef Stroekie het volgende:
[..]
keb zitten soppen om de heren van het ensemblewat een lekkere lijven
hadden ze daar toen ook zulke strakke sexy outfits aan ?quote:Op woensdag 11 november 2009 23:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar zag ik Stephen voor het eerst
en gelukt ?quote:Op donderdag 12 november 2009 00:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ga maar proberen te slapen.
Whish me luck.
Mijn trein had vertraging toen ik vertrok, maar ben gewoon op tijd in Leiden.quote:Op donderdag 12 november 2009 08:12 schreef Baltar het volgende:
Iedereen nog in de file, treinvertragingen???
Zullen we dan de hand schuddenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mijn trein had vertraging toen ik vertrok, maar ben gewoon op tijd in Leiden.
Niet dat ik zin heb trouwens
Nope ik was om 7.10 uur al op kantoor en druk om te patchen en up te graden van de verschillende systemenquote:Op donderdag 12 november 2009 08:12 schreef Baltar het volgende:
Iedereen nog in de file, treinvertragingen???
*knopje zin aanmaken ingedrukt*quote:
Nou dan doe jij vandaan je werk gewoon zonder zin en ben jij een dagje obstinaat en recalcitrantquote:Op donderdag 12 november 2009 08:51 schreef Baltar het volgende:
[..]
*knopje zin aanmaken ingedrukt*
.......
Wacht op zin
.........
Nee, mislukt
Dan ben ik de hele week alquote:Op donderdag 12 november 2009 09:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nou dan doe jij vandaan je werk gewoon zonder zin en ben jij een dagje obstinaat en recalcitrant
Werk jij ook voor mijn bedrijf?quote:Op donderdag 12 november 2009 11:40 schreef Baltar het volgende:
![]()
Puinruimen/problemen oplossen die je leidinggevende heeft veroorzaakt!!![]()
![]()
Dat doet m'n zin ook niet ten goede komen
Nee, dat weet je tochquote:Op donderdag 12 november 2009 12:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Werk jij ook voor mijn bedrijf?
je omschrijft hier precies mijn issues vanaf begin oktober
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |