quote:
Uitzieken en resistent wordenquote:
Mag toch hopen dat Bartje ook kloten heeft.quote:
Ik heb het niet gecontroleerd.. dus ik hoop met je meequote:Op vrijdag 13 november 2009 23:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag toch hopen dat Bartje ook kloten heeft.
En dan een lesbische draagmoederquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou voor reproductie lijken ze me niet nodig. Of wel natuurlijk, en dat is dan zo heel hip en helemaal van nu. Een homo met kinderen.
Ja, zo krijgen homo's dus nooit adoptierechtenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou volgens mij is dat al dood, want ze hebben het best verwaarloosd.
gezellig!quote:
Nee hoor! Jip huppelde hier vanmiddag nog gezellig rond...quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou volgens mij is dat al dood, want ze hebben het best verwaarloosd.
Nja boodschappen en zo morgen... bleegh...quote:Op vrijdag 13 november 2009 22:42 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uh oh... doe maar binnen blijven dan
Nja heb laatst wel gedroomd dat ik een kind had, dat me 's nachts wakker maakte omdat hij niet kon slapenquote:Op vrijdag 13 november 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou voor reproductie lijken ze me niet nodig. Of wel natuurlijk, en dat is dan zo heel hip en helemaal van nu. Een homo met kinderen.
O ja, de intocht!!quote:Op vrijdag 13 november 2009 23:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja boodschappen en zo morgen... bleegh...
Wel sinterklaas kijken op tv
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |