Dat heb ik ook nooit gesnapt. Op de een of andere manier krijgt NS het altijd voor elkaar om in de spits een te korte trein en buiten de spits een te lange trein in te zetten. Zouden ze iemand hebben die dat verzint?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:16 schreef wise het volgende:
eens met veel punten. Maar goed, ga gelukkig nooit met de trein. Op die 1 a 2 keer in het jaar misschien.
Teven tip voor de ns. (waar ik vroeger last van had)
ZET IN DE SPITS LIEVER EEN 30 WAGONTREIN IN IPV EEN 3 WAGON WAAR DE HALVE STAD IN MOET![]()
![]()
ĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦĦ1
Ik ging streekproefgewijs lezen. Maar dit slaat natuurlijk he-le-maal nergens op. Ik neem aan dat dit ik het niet hoef toe te lichten, kost moeite. En dat verspil ik liever niet aan domooren zoals you.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:11 schreef Dennis_enzo het volgende:
Zo ik heb al mijn trein ergernissen maar eens op een rijtje gezetMisschien moet ik hem uitprinten en in Nee - Nee brievenbussen gaan proppen. Ziehier:
Als je een trein instapt die druk is, zullen de meeste zitplaatsen bezet zijn. Dus je hoef echt niet alle cabines door te lopen in de hoop dat er ergens een zitplaats is die iedereen over het hoofd gezien heeft.
Als iedereen zich hieraan zou houden zou het een stuk prettiger worden in de trein.
Het slaat wel ergens op. Hoe vaak zie je geen mensen die van voor naar achter door een trein lopen en zich overal door heen persen in de hoop nog een plaatsje te vinden dat er nooit is natuurlijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:18 schreef lighted het volgende:
[..]
Ik ging streekproefgewijs lezen. Maar dit slaat natuurlijk he-le-maal nergens op. Ik neem aan dat dit ik het niet hoef toe te lichten, kost moeite. En dat verspil ik liever niet aan domooren zoals you.
Dat kan ook te maken hebben met het aankoppelen van nieuwe treinstellen op stations. Soms loont het de moeite om over te stappen naar het andere deel.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gesnapt. Op de een of andere manier krijgt NS het altijd voor elkaar om in de spits een te korte trein en buiten de spits een te lange trein in te zetten. Zouden ze iemand hebben die dat verzint?
die mensen hebben dan ook grote tassen bij zich die dan tegen iedereen aanslingeren.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op. Hoe vaak zie je geen mensen die van voor naar achter door een trein lopen en zich overal door heen persen in de hoop nog een plaatsje te vinden dat er nooit is natuurlijk.
Inderdaad, als je de mensen op de trappen in de gang ziet zitten moet je je gewoon realiseren dat er geen plaatsen meer zijn en je pech hebt gehad.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het slaat wel ergens op. Hoe vaak zie je geen mensen die van voor naar achter door een trein lopen en zich overal door heen persen in de hoop nog een plaatsje te vinden dat er nooit is natuurlijk.
Ok.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Penisbaard! Welkom terug jong.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:15 schreef Penisbaard het volgende:
Bedankt, ik maak mij dagelijks zorgen dat ik niet aan je ideaalbeeld van fatsoenlijk mens voldoe. Dankzij dit topic is dat nu verleden tijd, ik hoef mij nooit meer in het openbaar te schamen.
Vast wel, maar dat is nog steeds geen reden om dwars door de hele trein te lopen op zoek naar een plaats daarbij zoveel mogelijk mensen storend en aanstotend.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:22 schreef lighted het volgende:
[..]
Ok.
Trein stopt, er stappen mensen in en uit. Aangezien niet iedereen die in de trein staat direct naar een plekje rent is er dus kans dat er op het moment bij instappen, met drukte, er toch nog plekken zijn. Sommige mensen blijven staan, omdat dat stoer is.
Peace.
Dat is idd irritantquote:Op woensdag 11 november 2009 15:22 schreef karr-1 het volgende:
Voor de kenners. Tussen Den Haag HS en Den Haag Centraal zit misschien een paar 100 meter. Toch zijn er mensen die voor dat stukje perse moeten zitten en zich overal tussen wringen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |