JAWUHL!quote:Op woensdag 11 november 2009 14:47 schreef Bellerophon het volgende:
+1 !! LIEK OMG WTF BBQ!@#2113einzzweihelicoptererbij
AAAAAAIGHT, en hoe is alles met de schele dakduif?quote:
Ik weet niet wat daar goed aan isquote:
Alles flex hier heur! Bietje drukquote:Op woensdag 11 november 2009 14:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
AAAAAAIGHT, en hoe is alles met de schele dakduif?
ja drukquote:Op woensdag 11 november 2009 15:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Alles flex hier heur! Bietje druk
hoest met uwes?
Godverquote:Op donderdag 12 november 2009 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
JABADABADOEEEEEEEEEEEEEE GOEDE MORGEN![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 november 2009 08:55 schreef Crazy-M het volgende:
JABADABADOEEEEEEEEEEEEEE GOEDE MORGEN![]()
![]()
![]()
QFTquote:
Bak koffie ?quote:
Flauwheid Galorequote:Op donderdag 12 november 2009 09:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat heeft quantum field theory hier nou weer mee te maken
quote:
raar plaatje (doet het niet ofzoquote:Op donderdag 12 november 2009 09:20 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Goed he, en daar zo ?
Mogguhquote:Op donderdag 12 november 2009 09:27 schreef draculettetje het volgende:
goede smorgens allen
je staat niet onder onze service he, dan krijg je datquote:Op donderdag 12 november 2009 09:34 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik ben alweer een half uur bezig met inloggen maar het lukt niet, flauw he
is dat hetquote:Op donderdag 12 november 2009 09:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
je staat niet onder onze service he, dan krijg je dat
is een foto van de moeder van smokez hoe ze gruwelijk hard op beller te keer gaatquote:Op donderdag 12 november 2009 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
raar plaatje (doet het niet ofzo)
hier ook goed. dalijk een bespreking
jahquote:
ik heb de helpdesk nog niet eens gebeld dus dat zou ik dan eigenlijk eerst nog moeten doenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
wij zorgen altijd dat iemand binnen 15 min weer kan werken
morguuh draakjequote:
moequote:Op donderdag 12 november 2009 09:43 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh tri pack!
hoest daar?
dat gevoel ken ik wel!quote:Op donderdag 12 november 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
moemaar verder wel goed
had nog wel een paar uurtjes willen slapen
Ben benieuwd hoe dat gaat als jullie datacenter affiktquote:Op donderdag 12 november 2009 09:39 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah
wij zorgen altijd dat iemand binnen 15 min weer kan werken
quote:Op donderdag 12 november 2009 09:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
is een foto van de moeder van smokez hoe ze gruwelijk hard op beller te keer gaat
Nouja zegquote:
uitproberen?quote:Op donderdag 12 november 2009 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat als jullie datacenter affikt
wel 2quote:Op donderdag 12 november 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoeveel bietsende kinderen hebben jullie gisteren aan de deur gehad trouwens?
hihi jammerquote:Op donderdag 12 november 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Haha nee, ik zal hem de ellende besparen
Gewoon selectief lezen en daar een 'samenvatting' van makenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoe doe je dat toch steeds weer
Ik had er een stuk of 8 aan de deur, allemaal tegelijkertijd toen ik net in m'n zweterige sportkleding aangereden kwam... Helaas had ik niks in huis dus ik bleef maar netjes in de auto wachten tot ze weer weg waren.. Voelde me stiekem wel een klein beetje lullig hoorquote:
een samenvatting ook ha haquote:Op donderdag 12 november 2009 09:51 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gewoon selectief lezen en daar een 'samenvatting' van maken
ik had wel wat in huis gehaald maar dat was dus dan weer niet nodig geweestquote:Op donderdag 12 november 2009 09:52 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had er een stuk of 8 aan de deur, allemaal tegelijkertijd toen ik net in m'n zweterige sportkleding aangereden kwam... Helaas had ik niks in huis dus ik bleef maar netjes in de auto wachten tot ze weer weg waren.. Voelde me stiekem wel een klein beetje lullig hoor
Wel het licht uitdoen he, anders krijg je van die spreekkoren voor de deur dat je een gierigaard bent enzoquote:Op donderdag 12 november 2009 09:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik had wel wat in huis gehaald maar dat was dus dan weer niet nodig geweest
als ik alleen thuis was geweest had ik ook mooi niet open gedaan
bij ons aan de voordeur kan je toch niet zien of er binnen licht brandquote:Op donderdag 12 november 2009 09:56 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wel het licht uitdoen he, anders krijg je van die spreekkoren voor de deur dat je een gierigaard bent enzo
brandweer is er binnen 1 minuut danquote:Op donderdag 12 november 2009 09:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat als jullie datacenter affikt
Geenquote:Op donderdag 12 november 2009 09:50 schreef Sm0keZ het volgende:
Hoeveel bietsende kinderen hebben jullie gisteren aan de deur gehad trouwens?
Oja da's ook weer zoquote:Op donderdag 12 november 2009 09:57 schreef draculettetje het volgende:
[..]
bij ons aan de voordeur kan je toch niet zien of er binnen licht brand
Ook zo mooi .. een vriendin van vroeger is van hier (noord holland) naar limburg verhuisd.quote:
o 3 koningen ...quote:Op donderdag 12 november 2009 10:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
jij moet gewoon tot 6 januari wachten
FAILquote:Op donderdag 12 november 2009 10:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ook zo mooi .. een vriendin van vroeger is van hier (noord holland) naar limburg verhuisd.
Dus had ze de hele supermarkt leeggekocht aan snoep enzo, kwam er niemand aan de deur
en het midden van het land: GEEN SINT MAARTEN en GEEN Carnavalquote:Op donderdag 12 november 2009 10:19 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
FAIL
inburgeringscursus les 1:
Zuiden van land: carnaval GEEN SINT MAARTEN
Noorden: Sint maarten GEEN Carnaval
Saaie mensenquote:Op donderdag 12 november 2009 11:25 schreef tripack het volgende:
[..]
en het midden van het land: GEEN SINT MAARTEN en GEEN Carnaval
dat is zo waar...quote:
Zuiden is feest mensenquote:
Waarover?quote:
Microsoft examen 70-646, beheren en dergelijke van active directory, file servers, WSUS,quote:
voor mij minder, vrijdag vrijquote:Op maandag 16 november 2009 08:23 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Over aftellen. Ik begin vast...
Nog 150,5 kwartiertjes werken voor het weer weekend is
Nog steeds WSUS? Inmiddels zijn SMS en SCCM er toch ook al?quote:Op maandag 16 november 2009 08:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Microsoft examen 70-646, beheren en dergelijke van active directory, file servers, WSUS,
Kloptquote:Op maandag 16 november 2009 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nog steeds WSUS? Inmiddels zijn SMS en SCCM er toch ook al?
Maar succes in elk geval!
Whehe nerdsquote:Op maandag 16 november 2009 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
sterker nog: SCCM Wordt geinstalleerd in samengang met WSUS om WSUS updates sneller uit te voerenquote:Op maandag 16 november 2009 08:28 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
ook vrijdag vrij ?quote:Op maandag 16 november 2009 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe nerds![]()
Bijna weer weekend! Morgen kan ik alweer zeggen dat ik ; "overmorgen weekend heb"
Altijd hequote:
Laten we een woordspelletje gaan spelen...quote:Op maandag 16 november 2009 08:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Whehe nerds![]()
Bijna weer weekend! Morgen kan ik alweer zeggen dat ik ; "overmorgen weekend heb"
Ik loop achterquote:Op maandag 16 november 2009 08:38 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
sterker nog: SCCM Wordt geinstalleerd in samengang met WSUS om WSUS updates sneller uit te voeren
Mag ik een hulplijn ?quote:Op maandag 16 november 2009 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laten we een woordspelletje gaan spelen...
Het begint met de 'S' en eindigt op 'terf'
Ik zet een verdubbelaar in!quote:Op maandag 16 november 2009 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Laten we een woordspelletje gaan spelen...
Het begint met de 'S' en eindigt op 'terf'
quote:
Je geeft het op?quote:Op maandag 16 november 2009 08:51 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar is, moet ook nog tanken haha
Die serie is echt geweldigquote:
wheheh echt welquote:
Niet gehaald?quote:
nopequote:
De Sloerie!!quote:Op maandag 16 november 2009 13:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nope![]()
smokez moeder had de verkeerde antwoorden
jah heb baas ook al slechte niews meedegedeeld.quote:
En nu kan je wel binnenkort voor een herkansing?quote:Op maandag 16 november 2009 13:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah heb baas ook al slechte niews meedegedeeld.
Ging ervan uit wel goed had gemaakt. waren niet al te moeilijke vragen.
maar lat licht sowieso hoog bij microsoft examens
licht eraan wanneer ik die planquote:Op maandag 16 november 2009 13:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En nu kan je wel binnenkort voor een herkansing?
why the angry face?quote:
had examen Microsoft, Niet gehaaldquote:
das wel klotequote:Op maandag 16 november 2009 13:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
had examen Microsoft, Niet gehaald
Life goes on.quote:
das waar... en volgende keer beter tochquote:
quote:Op maandag 16 november 2009 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
Godver, Smokez heeft weer liggen spuiten,
halve binnenplaats hier onder het witte plakkerige spul
betreft een nieuwe schuim systeem van de brandweerquote:
Tja, ik lag gewoon ff te genieten van het weer met een opgezette totem, komt je moeder meteen weer ff paaldansen. Dan gebeurt dat wel eensquote:Op maandag 16 november 2009 14:32 schreef Crazy-M het volgende:
Godver, Smokez heeft weer liggen spuiten,
halve binnenplaats hier onder het witte plakkerige spul
zal haar de volgende keer thuis latenquote:Op maandag 16 november 2009 14:45 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, ik lag gewoon ff te genieten van het weer met een opgezette totem, komt je moeder meteen weer ff paaldansen. Dan gebeurt dat wel eens
Ja dat zei je de vorige keer ook dat ik op kraamvisite ging, wist je nogquote:Op maandag 16 november 2009 14:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal haar de volgende keer thuis laten
Proest hahahaquote:Op maandag 16 november 2009 18:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja dat zei je de vorige keer ook dat ik op kraamvisite ging, wist je nog
[ afbeelding ]
Voor de omgeving was het nog het ergst
[ afbeelding ]
Haha relaxedquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:17 schreef Bellerophon het volgende:
Kon gewoon een uur lang niet inloggenNetwerk lag eruit
Dat zeker! Bedoel ik ga mooi wel om dezelfde tijd als normaal naar huisquote:
Whehe, ik zie je al moonwalkend te tent weer uitgaan op de gebruikelijk tijd.quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat zeker! Bedoel ik ga mooi wel om dezelfde tijd als normaal naar huis
Whehe dat is echt geweldigquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:21 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Whehe, ik zie je al moonwalkend te tent weer uitgaan op de gebruikelijk tijd.
"Alleeeee, ik was hier ook op de normale tijd toch"
Turbo turboquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:42 schreef tripack het volgende:
ik ben vandaag volgens mij niet echt vooruit te branden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer wel dan?quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:42 schreef tripack het volgende:
ik ben vandaag volgens mij niet echt vooruit te branden
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Turbo turboSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kende hem al
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
quote:Op dinsdag 17 november 2009 08:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Turbo turbowheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon em
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
int weekendquote:
Go figurequote:
WLquote:
rond?quote:
Octagon natuurlijkquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:53 schreef tripack het volgende:
[..]
WL![]()
[..]
rond?
[ afbeelding ]
vierkant
[ afbeelding ]
of liever een octagon
[ afbeelding ]
daar ging ik eerlijk gezegd zelf ook voorquote:
Preciesquote:Op dinsdag 17 november 2009 08:58 schreef tripack het volgende:
[..]
daar ging ik eerlijk gezegd zelf ook voor
klinkt als een superheld
hij ziet er niet bepaald uit als een superheldquote:
Ik zeg Supreme Bad Assquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hij ziet er niet bepaald uit als een superheld
[ afbeelding ]
dat wou ik net zeggenquote:
Iedereen moet zijn awsomeness kunnen horen?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:28 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vraag me eigelijk af waarom hij een microfoon in zn hand heeft
en hij houd er van om zo nu en dan een goeie schlagersong eruit te gooienquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iedereen moet zijn awsomeness kunnen horen?
Inderdation, daar houden de chicks vanquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:41 schreef tripack het volgende:
[..]
en hij houd er van om zo nu en dan een goeie schlagersong eruit te gooien
ala singstar ?quote:Op dinsdag 17 november 2009 09:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Iedereen moet zijn awsomeness kunnen horen?
die vallen als bosjes... die scheren hun kop net zo kaal als de dokterquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Inderdation, daar houden de chicks van
kaal = fout in 2009. kijk maar naar gerard joling en marc marie huibrechtsquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:54 schreef tripack het volgende:
[..]
die vallen als bosjes... die scheren hun kop net zo kaal als de dokter
Het staat hem beter dan zo'n dood vogel nestje op z'n hoofdquote:Op dinsdag 17 november 2009 09:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kaal = fout in 2009. kijk maar naar gerard joling en marc marie huibrechts
in beide gevallenquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het staat hem beter dan zo'n dood vogel nestje op z'n hoofd![]()
heb je die marc marie in zn programma al gezien. ? in afrika of zo ? ubergay zeg ik je hahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Het staat hem beter dan zo'n dood vogel nestje op z'n hoofd![]()
marc marie is toch ubergay?quote:Op dinsdag 17 november 2009 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je die marc marie in zn programma al gezien. ? in afrika of zo ? ubergay zeg ik je haha
Komt ook door die kudt bril van hemquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je die marc marie in zn programma al gezien. ? in afrika of zo ? ubergay zeg ik je haha
ik vind hem net zon onnozel gay jongetje van 6 hahaquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:08 schreef tripack het volgende:
[..]
marc marie is toch ubergay?![]()
kan soms wel om em lachen
Ja preciesquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik vind hem net zon onnozel gay jongetje van 6 haha![]()
en om die onnozelheid moet ik idd erg om lachen. aan de andere kant mist het nog zon figuur, en je hebt weer soort van Geer en Goor programma
dit zou hem makkelijk kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja preciesEn hij is echt onnozel ja
Of een emmer water gooien over een frituurpan die in de brand staatquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dit zou hem makkelijk kunnen zijn
[ afbeelding ]
Echte bazen gooien een emmer frituurvet wanneer de pan in brand staatquote:Op dinsdag 17 november 2009 10:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Of een emmer water gooien over een frituurpan die in de brand staat
Of een pan met emmers wanneer het frituurvet in de brand staatquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Echte bazen gooien een emmer frituurvet wanneer de pan in brand staat
Jezelf quotenquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Of een pan met emmers wanneer het frituurvet in de brand staat
vet wat in de brand staat en waarbij smokez dus met emmers pannen aan komt sjouwenquote:
Hij liever dan ikquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:23 schreef tripack het volgende:
[..]
vet wat in de brand staat en waarbij smokez dus met emmers pannen aan komt sjouwen
Terwijl ie aan het frituren isquote:Op dinsdag 17 november 2009 11:23 schreef tripack het volgende:
[..]
vet wat in de brand staat en waarbij smokez dus met emmers pannen aan komt sjouwen
oew wat frituur je?quote:
lekkerquote:
phoe lastige keuze... tis alebei lekkerquote:Op dinsdag 17 november 2009 12:49 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Een gefrituurde emmer?
Of wil je graag een emmer gefrituurde pannen?
avondquote:
altijd hequote:
WABBERDAPSIEDOPSIEDEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Hebben we er nog een bee...quote:Op woensdag 18 november 2009 06:54 schreef Crazy-M het volgende:
Mogguh sletjes![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb: GEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN ZIN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
heb ik iets gemist dan?quote:
Zelfde voor mijquote:Op woensdag 18 november 2009 07:36 schreef Bellerophon het volgende:
Morgen mijn laatste dag en dan heb ik alweer weekend![]()
BIER!!quote:
jonge dat wil ik niet wetequote:
Jonguuh, ik hoef alleen maar mijn ridder met den paarzenhelm te laten zien en ze veranderd spontaan in een druipgrot. Echt een vuig mensch, zeg ik je!quote:
ze is 24/7 een druipgrotquote:Op woensdag 18 november 2009 08:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Jonguuh, ik hoef alleen maar mijn ridder met den paarzenhelm te laten zien en ze veranderd spontaan in een druipgrot. Echt een vuig mensch, zeg ik je!
BAM!
Komt dat zien, komt dat zienquote:
Juupkes !!!!!!quote:
We maken hem Koud !!!quote:
gelukkig begint er niemand over chocomelk met slagroomquote:
Nu doe jij het toch hequote:Op woensdag 18 november 2009 09:29 schreef tripack het volgende:
[..]
gelukkig begint er niemand over chocomelk met slagroom![]()
whehe sjitquote:
quote:Op woensdag 18 november 2009 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Komt dat zien, komt dat zien
De vrouw wiens flamoes water blijft geven
You fail at failingquote:
Waarom denk je anders dat ik mijn duikuitrusting altijd meeneem?quote:
Zonder terug te lezen wíst ik alweer over wie het gingquote:Op woensdag 18 november 2009 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heuh... vertel eens?quote:Op woensdag 18 november 2009 09:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Waarom denk je anders dat ik mijn duikuitrusting altijd meeneem?
Met harpoen, het credo luidt ook immers; "Ik vrij veilig of ik vrij nietquote:
Duuuuhquote:Op woensdag 18 november 2009 09:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zonder terug te lezen wíst ik alweer over wie het ging
achjahquote:
Grammar nazi!! einz@34!!zwei#$%!quote:Op woensdag 18 november 2009 09:45 schreef tripack het volgende:
[..]
achjahden ik toch nog ergens goed in
ik zeg maar zo... ik zeg maar niksquote:Op woensdag 18 november 2009 09:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Grammar nazi!! einz@34!!zwei#$%!
ik zeg gewoon goede morgenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:00 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zeg maar zo... ik zeg maar niks
morguuuh Draakjequote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zeg gewoon goede morgen
quote:Op woensdag 18 november 2009 10:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik zeg gewoon goede morgen
Beller tochquote:Op woensdag 18 november 2009 09:07 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Topickillerquote:Op woensdag 18 november 2009 10:18 schreef tripack het volgende:
dat wil niet zeggen dat iedereen zijn bek moet houden
jah geweldig hequote:
Nee ik ook niet! Mevrouw had opeens geen trek meer in pannenkoekenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
mogguh smokez![]()
ik heb nog geen pannekoeken gezien....
jaah lekkerquote:Op woensdag 18 november 2009 10:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi tri pack!![]()
hoest ermee?
en dan nog kom je niet hierquote:Op woensdag 18 november 2009 10:36 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee ik ook niet! Mevrouw had opeens geen trek meer in pannenkoeken
ik moest gewoon zelf op mn ticker dinges kijkenquote:Op woensdag 18 november 2009 10:43 schreef tripack het volgende:
[..]
jaah lekkeren ook wel druk
nog ongeveer181 dagen toch![]()
Euh!quote:
Nee.. ome Sm0keZ kan tegenwoordig geen 3 uur zonder eten, en had al honger op dat momentquote:Op woensdag 18 november 2009 10:48 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en dan nog kom je niet hier
tis heul geen 3 uur rijden van jou naar hierquote:Op woensdag 18 november 2009 10:54 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee.. ome Sm0keZ kan tegenwoordig geen 3 uur zonder eten, en had al honger op dat moment
Rond die tijd zal het erom hangen.. Maar alsnog, ik had al honger, dan kan ik niet nog eens 3 uur wachten!quote:Op woensdag 18 november 2009 10:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
tis heul geen 3 uur rijden van jou naar hier
Dat grapje ging natuurlijk niet over jou hequote:
nou vooruit dan maarquote:Op woensdag 18 november 2009 11:00 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Rond die tijd zal het erom hangen.. Maar alsnog, ik had al honger, dan kan ik niet nog eens 3 uur wachten!
ik helemaal terug lezen want ik snapte je nietquote:Op woensdag 18 november 2009 11:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat grapje ging natuurlijk niet over jou he
Haaai
zo dat gaat dan alweer snelquote:Op woensdag 18 november 2009 10:49 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik moest gewoon zelf op mn ticker dinges kijken![]()
ja volgende week controle en vanaf nu geteld over 6 wk alweer op de helft!
Haha het is al goedquote:Op woensdag 18 november 2009 11:10 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ik helemaal terug lezen want ik snapte je niet![]()
maar alles goed met beller?
nog steeds aan het spugenquote:Op woensdag 18 november 2009 11:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha het is al goed
Ja superEn met mevrouw dan?
Hmm dat is wel vervelend...quote:Op woensdag 18 november 2009 11:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nog steeds aan het spugen
maar voor de rest wel oke!
krijg nu voor been ook weer elke week fysio da's wel weer fijn
is het al donderdag ?quote:
Bijnaquote:
Ben er wel aan toe zegquote:
ik ook, ben echt gaar,quote:
Dat mag je wel stellen jaquote:Op woensdag 18 november 2009 17:31 schreef draculettetje het volgende:
zo zijn jullie allemaal ff een middag productief geweest zeg
Nog 8, 8 uurtjes voor het weekend,quote:Op donderdag 19 november 2009 06:57 schreef Sm0keZ het volgende:
HAHAHA Beller en Crazy mogen nog maar 8 uur werken deze week, en ikke lekker 16
Hoewel ik er heel zeker van ben dat de geweldige leiders van dit land toch geen gehoor geven aan die petitie heb ik hem toch maar getekend. Net weer zoiets als 'nee' tegen de EU stemmenquote:Op donderdag 19 november 2009 06:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Nog 8, 8 uurtjes voor het weekend,
nooit gedacht dat ik dacht, strakjes even werken en dan lekker naar huis, het weekend tegemoet, het kan niet beter.
http://www.kilometerheffing-nee.nl/
helaas wel jahquote:Op donderdag 19 november 2009 07:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoewel ik er heel zeker van ben dat de geweldige leiders van dit land toch geen gehoor geven aan die petitie heb ik hem toch maar getekend. Net weer zoiets als 'nee' tegen de EU stemmen
RIj voorzichtigquote:Op donderdag 19 november 2009 07:13 schreef Crazy-M het volgende:
en nu naar mn werkvoor de laatste 8 uurtjes deze week
quote:Op donderdag 19 november 2009 06:57 schreef Sm0keZ het volgende:
HAHAHA Beller en Crazy mogen nog maar 8 uur werken deze week, en ikke lekker 16
Same here, bedoel die zakkenvullers in Den Haag geven toch geen gehoor aan de mening van het volkquote:Op donderdag 19 november 2009 07:07 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Hoewel ik er heel zeker van ben dat de geweldige leiders van dit land toch geen gehoor geven aan die petitie heb ik hem toch maar getekend. Net weer zoiets als 'nee' tegen de EU stemmen
Zat er toch bijna zo'n gaar bestel busje in mijn auto deze morgenquote:
Tja, tenzij je je eigen auto, voor je eigen huis iets te ver op de straat zet. Dan komen de heren wel in actie om 05:20 om een bekeuring te schrijvenquote:Op donderdag 19 november 2009 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, bedoel die zakkenvullers in Den Haag geven toch geen gehoor aan de mening van het volk
Heel Nederland schreeuwt bijvoorbeeld om zwaardere straffen, wat doen ze? Koekje, kopje thee, foei, nooit meer doen
Ja, ik snap dergelijke dingen echt niet hoorquote:Op donderdag 19 november 2009 07:43 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Tja, tenzij je je eigen auto, voor je eigen huis iets te ver op de straat zet. Dan komen de heren wel in actie om 05:20 om een bekeuring te schrijven!!!
In een kleine woonwijk waar je sowieso niet komt als je er niks te zoeken hebt, in een doodlopende straat nog wel
ik heb ook de 500 meter slalom moeten rijden,quote:Op donderdag 19 november 2009 07:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zat er toch bijna zo'n gaar bestel busje in mijn auto deze morgen
Haha ik zag het daarnet al op traphic.nl jaquote:Op donderdag 19 november 2009 08:24 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik heb ook de 500 meter slalom moeten rijden,
snelweg leek wel slachtveld
overal defecte autos in de berm
op andere rijbaan ook ongelukken. noem maar op
Over de EU gesproken..quote:Op donderdag 19 november 2009 07:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Same here, bedoel die zakkenvullers in Den Haag geven toch geen gehoor aan de mening van het volk
Heel Nederland schreeuwt bijvoorbeeld om zwaardere straffen, wat doen ze? Koekje, kopje thee, foei, nooit meer doen
What... the... fuckquote:Op donderdag 19 november 2009 08:40 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Over de EU gesproken..
Cookies gaan verboden worden
De harten van EU bestuur, als je het mij vraagt.quote:Op donderdag 19 november 2009 08:50 schreef Crazy-M het volgende:
eu wil Hoge privacy regeling,
NL wil zo laag mogelijk ....
wat klopt er niet
Mwah normale drukte, het was dan ook 06.30quote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef tripack het volgende:
was het bij jullie ook zo druk op de weg
wheheh tjah toen stond er op sommige plekken heulveul km filequote:Op donderdag 19 november 2009 09:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah normale drukte, het was dan ook 06.30
Rond Den Haag was het drama jaquote:Op donderdag 19 november 2009 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh tjah toen stond er op sommige plekken heulveul km file
goh net als ik daar moet zijnquote:Op donderdag 19 november 2009 09:54 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Rond Den Haag was het drama ja![]()
Whehequote:Op donderdag 19 november 2009 09:55 schreef tripack het volgende:
[..]
goh net als ik daar moet zijn
A13 stond om 7 uur al helemaal vast en door het westland (langs WL) was het net zo erg
ik ook nog wel.. als ik heel goed doortrapquote:Op donderdag 19 november 2009 09:59 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WheheIk kon tenminste nog de 150 halen
Neehoor, het was heerlijk rustig om 05:30quote:Op donderdag 19 november 2009 09:48 schreef tripack het volgende:
was het bij jullie ook zo druk op de weg
zOMG!quote:Op donderdag 19 november 2009 10:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Neehoor, het was heerlijk rustig om 05:30
mogguhquote:
pffquote:Op vrijdag 20 november 2009 09:14 schreef ch0c0mel het volgende:
[..]
mogguh![]()
ben nu in 'de kelder' van fritzl overgeplaatst, omdat ik boven altijd naar upskirt mede-fokkers zit te gluren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |