In welke gemeente woon jij? Het lijkt me toch dat een gemeente toch hoort te weten hoe hun eigen organisatie is opgebouwd.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef Niekeuh het volgende:
Ik heb de gemeente al gebeld, maar die kunnen er geen duidelijk antwoord op geven.
Dit lijkt me meer een huiswerkvraag, om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef Niekeuh het volgende:
Hallo,
Bij welke afdeling van de gemeente kan je terecht met klachten over verkeersdrukte?
En bij welke afdeling over subsidie voor een sport vereniging?
Ik heb de gemeente al gebeld, maar die kunnen er geen duidelijk antwoord op geven.
Groet, Niek
Gezien de spontane registratie, lijkt mij dat ook ja.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dit lijkt me meer een huiswerkvraag, om eerlijk te zijn.
Afdeling verkeerszaken tav het hoofd Planning.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef Niekeuh het volgende:
Bij welke afdeling van de gemeente kan je terecht met klachten over verkeersdrukte?
Afdeling sport en welzijn.quote:En bij welke afdeling over subsidie voor een sport vereniging?
Dat hangt van de gemeente af, hoe die hun afdelingen georganiseerd hebben.quote:Op woensdag 11 november 2009 14:30 schreef Niekeuh het volgende:
Hallo,
En bij welke afdeling over subsidie voor een sport vereniging?
Groet, Niek
Bedankt voor je antwoord! Daar heb ik iets aan.quote:Op woensdag 11 november 2009 15:31 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat hangt van de gemeente af, hoe die hun afdelingen georganiseerd hebben.
Voor het eerste bij verkeer, die zitten vaak ondergebracht bij Ruimtelijke Ontwikkeling/Ordening (of een soortgelijke afdeling), maar soms ook bij Gemeentewerken/Openbare Werken/Realisatie en Beheer (of een soortgelijke afdeling)
De tweede meestal bij Welzijn.
De site van de gemeente kan meestal ook duidelijkheid geven.
Meld je ook ff welk cijfer je gekregen hebt?quote:Op woensdag 11 november 2009 15:51 schreef Niekeuh het volgende:
@Bastoenie Vertel?
[..]
Bedankt voor je antwoord! Daar heb ik iets aan.
Zou ik doen, wijsneus!quote:Op woensdag 11 november 2009 16:10 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Meld je ook ff welk cijfer je gekregen hebt?
Tenzij hij van plan was om het gisteren te doen en daar nu vanaf ziet vanwege die wijsneusquote:
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
Tenzij hij van plan was om het gisteren te doen en daar nu vanaf ziet vanwege die wijsneus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |