abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74753778
ohoooooo die had je een dreun moeten verkopen zeg
wat verschrikkelijk lomp en onterecht dat die arts dat zo zegt. Of borstvoeding nou wel of niet beter is daar gaat het helemaal niet om, het is iets lichamelijks, iets wat jij zelf nauwelijks in de hand hebt. Je kunt als verloskundige de theorie vast wel begrijpen (niet-verloskundigen kunnen dat net zo goed over t algemeen ) maar als je lichaam niet meewerkt dan houdt het gewoon op. Kun jij met je hele wezen wel verloskundige gaan zitten zijn in plaats van gewoon moeder maar wat schiet je daarmee op? Je hebt je portie lichamelijk borstvoedleed wel ruimschoots gehad geloof ik en niemand kan zeggen dat je het zonder slag of stoot hebt laten varen, en dat je die 3 maanden vol hebt gemaakt (ok bijna) is al heel wat en prijzenswaardig als ik alle spruw verhalen zo wel eens gehoord heb.
Boh ik ben er gewoon plaatsvervangend boos over

in de categorie *gnorf*
mn meiske zei net "koe" tegen me haha

en ik moest aanvankelijk ook even heel hard nadenken over wat voor pm dat ging
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74754028
ahhhh...hahahha, en dan te bedenken dat dat vanaf nu t liefste is wat iemand ooit tegen je gezegd heeft... koe Ze bedoelde vast Coo-le mama! wedden!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_74754347
quote:
Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Poppedein het volgende:
ahhhh...hahahha, en dan te bedenken dat dat vanaf nu t liefste is wat iemand ooit tegen je gezegd heeft... koe Ze bedoelde vast Coo-le mama! wedden!
psies ik zat ook helemaal trots tegen B. ooooh ze zei Koe tegen me!!
hij -->
ik -->

haha
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  maandag 16 november 2009 @ 18:00:48 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74754616
Poppedein! Wat een trut zeg!
Vals om het op je vk zijn te gooien! Idd zoals jij zegt, jij bent in het geval van Lena gewoon mama, niks vk. Je hebt toch ook niet je eigen bevalling gedaan.

En koeien zijn lief!
pi_74755384
Ooh, ik was van plan om te typen dat ik er plaatsvervangend boos van werd, toen ik zag dat Huup dat al gedaan had.

Maar dat dus!

Ik krijg er gewoon een kronkel van in m'n buik. Wat een kutwijf zeg, die CB-arts!
  maandag 16 november 2009 @ 18:48:07 #256
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_74756054
Poppedein. wat een raar mens op je CB! Laat maar lekker lullen En idd 3 maand is knap! Helemaal als je eigenlijk wel graag langer zou willen maar het gewoon niet lekker gaat vind ik dat als je zo'n beslissing nemen kunt dat hartstikke goed!

BE, mag ik? Ik ga er ook meerdere bestellen ivm babyboom om me heen
(en bah wat een vies poesie heb jij! )
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_74756384
Mag Ivan gelijk door naar Het grote babietjestopic of zal ik hem toch maar hier registreren?

13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x

Op de achtergrond zie je nog dat een prematuurtje verschoond wordt. Die beentjes!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74756436
Welkom Claudia en grote baby Ivan! Wow wat een mooie reus
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_74756473
Poppedein, wat een opmerking van die CB doos...

Welkom Claudia en Ivan
Fake it till you make it...
pi_74756592
welkom Claudia!
wat is Ivan een mooierd zeg dunne beentjes op de achtergrond idd, zo klein.

Hoe gaat het nu met jullie? Al een beetje gewend aan je nieuwe rol?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74756618
Wat zijn zijn specs? Flink dat wel

Welkom, alhoewel, ik ben hier maar heel heel soms

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2009 19:05:28 ]
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 19:06:20 #262
5428 crew  miss_sly
pi_74756657
Poppedein wat een vreselijk mens! Laat je niets aanpraten, hoor. Je hebt het toch meer dan goed gedaan, so far? En wat niet kan, dat kan niet, hoe graag je ook zou willen. Zo'n mens zou je moeten steunen, ipv zulke opmerkingen maken.

huup, wat rot dat het zo moeizaam gaat met de voorkeurshouding van Amélie. En niet raar hoor, dat ze nog niet omrolt, toch? Senna is 17 weken en die kan het met wat hulp wel, maar doet het ook nog niet zelf.

Senna is snotverkouden het arme kind niest enorme snottebellen en tijdens het drinken hoor je haar constant snotteren en naar adem happen. En regelmatig hoest ze heel erg. Haar neusje is helemaal rood van poetsen. En dan kijkt ze je aan, met die waterige oogjes, en dan lacht ze heel lief
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_74756664
Thnx voor jullie lieve reacties, ik weet t ook best met mn hoofd, maar de opmerking blijft toch langer hangen dan gewenst... dikke pech voor t CB dat ik net dit keer een evaluatie formulier meegekregen heb

Claudia, wat is hij Ivan de Verschrikkelijk Mooi!! En hij is gewoon maar 500 gram lichter dan mijn meiske van 11 weken
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 19:07:26 #264
5428 crew  miss_sly
pi_74756690
Welkom Claudia en Ivan. Wat een heerlijk kereltje
En doe maar nog hier hoor, hij is nog steeds een klein ventje
  maandag 16 november 2009 @ 19:12:30 #265
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74756857
Claudia!
Ze zeiden bij ons in het ziekenhuis dat de naam zo goed paste, Oscar bij een 9-ponder, dat dat echt goed paste ipv bij een 5 ponder ofzo. En in jouw geval gaat dat ook helemaal op. Ivan is goeie naam voor zo'n heerlijke beer!
En dat prematuurtje idd!
Hebben ze Ivan's suikerwaarden ook in de gaten gehouden in het ziekenhuis?
  maandag 16 november 2009 @ 19:14:30 #266
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74756929
miss_sly, bij de apotheek en drogist kan je mini-flesjes kant-en-klare zoutoplossing krijgen waarmee je heel makkelijk het neusje een beetje kan druppelen. Dat gaf hier altijd wel goeie verlichting bij Oscar.
Ik vind het zelf prettiger dan zo'n spray die ineens best heel heftig aan komt bij zo'n kleintje.
Beterschap voor Senna iig!
  maandag 16 november 2009 @ 19:16:45 #267
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74757002
Jullie staan erbij Claudia!
  Moderator maandag 16 november 2009 @ 19:17:24 #268
5428 crew  miss_sly
pi_74757022
Ow BE, dat is misschien wel wat. Ik wil idd eigenlijk zo min mogelijk onnodige dingen aan haar geven, maar dit klinkt zo zielig en ze begint er echt last van te krijgen. Ik zal morgen eens kijken hier bij de apotheek. Al is het maar verlichting voor 's nachts of tijdens het drinken.

Dank je!
  maandag 16 november 2009 @ 19:22:41 #269
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74757231
Je kan het ook zelf maken, zo'n zoutoplossing, maar juist omdat het in een klein knijpflesje zit met een mooie smalle opening kan je het goed een beetje druppelen.
Idd raadde de ha het aan voor een voeding om het neusje vrij te maken zodat ze wat makkelijker kunnen ademen.

BV erin druppelen kan trouwens ook las ik van de week ergens.
  maandag 16 november 2009 @ 19:23:39 #270
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_74757276
Ah wat een heerlijke knul Claudia .

En dat pakje, übercute, waarvandaan ?
pi_74757279
Welkom Claudia en Ivan! Wat een mooierd!

Stomme arts, Popedein. Wat een flapdrol. Wees trots op wat je bereikt hebt, en het beste voor jullie twee, dat is het belangrijkste!

BE, wat een kat heb jij! Eentje met kappersallures.

Arme Senna, zo verkouden.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_74757414
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:04 schreef huuphuup het volgende:

Hoe gaat het nu met jullie? Al een beetje gewend aan je nieuwe rol?
Ik zit nog steeds volkomen in een roes. Ik heb 2,5 dagen lang bijna non-stop met hem in een ziekenhuisbed gelegen en elke keer dat ik wegkijk en hem weer zie denk ik: 'Verdomd, een baby! Ik heb een baby!' Hij is zo lief en ik vind ik het geweldig om al zijn maniertjes te leren kennen en te leren zo goed mogelijk voor hem te zorgen. Het is volstrekt vanzelfsprekend en ongeloofwaardig voor me tegelijkertijd.
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:05 schreef TheFrankey het volgende:
Wat zijn zijn specs? Flink dat wel

4900 gram en bescheiden geschat op een lengte van 55 cm (ik wist niet dat ze niet meer aan lengte opmeten bij baby's doen!).
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia!
Ze zeiden bij ons in het ziekenhuis dat de naam zo goed paste, Oscar bij een 9-ponder, dat dat echt goed paste ipv bij een 5 ponder ofzo. En in jouw geval gaat dat ook helemaal op. Ivan is goeie naam voor zo'n heerlijke beer!
Over beren gesproken, dit is zijn berenpak (en daar verzuipt hij nog wel in):

quote:
Hebben ze Ivan's suikerwaarden ook in de gaten gehouden in het ziekenhuis?
Ja! Dat was een van de redenen dat we samen nog wat langer moesten blijven. Hij had ook verhoging net na de bevalling en hij ziet een beetje geel. Maar alle gemeten waardes waren telkens prima.

Jij mocht indertijd niet bij Oscar blijven, toch? Of herinner ik me dat verkeerd?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_74757640
ahw die foto wat drollig
die enorme voeten aan dat pakje ook!!

fijn dat het zo goed gaat!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_74757719
Poppedein, dat is gewoon gemeen om het dan op je vk zijn te gooien! En tis toch heel goed dat je zolang hebt volgehouden. Ik kan dat echt niet hebben als mensen daar over zeuren. Nou heb ik persoonlijk een verkleining als excuus, maar dat excuus wil ik ook niet zo maar tegen jan en allemaal vertellen. Die blikken die je krijgt als je verteld dat je 'maar' 3 weken volledige bv gegeven hebt
Claudia, dat is een stevig kereltje! Die is gewoon net zo zwaar als onze D
riekus ongeveer (maar wel korter dan Driekus, geeft toch een heel ander gezicht). Welkom hier.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  maandag 16 november 2009 @ 20:59:53 #275
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74761410
Aggos, die foto in dat mooie pakje!
quote:
Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Claudia_x het volgende:
Jij mocht indertijd niet bij Oscar blijven, toch? Of herinner ik me dat verkeerd?
Eerst wel, maar Oscar zijn waardes waren niet goed en hij moest aan een glucose-infuusje. En dan worden ze dus opgenomen op de kinderafdeling terwijl ik op de kraamafdeling bleef.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')