psies ik zat ook helemaal trots tegen B. ooooh ze zei Koe tegen me!!quote:Op maandag 16 november 2009 17:44 schreef Poppedein het volgende:
ahhhh...hahahha, en dan te bedenken dat dat vanaf nu t liefste is wat iemand ooit tegen je gezegd heeft...koe
Ze bedoelde vast Coo-le mama! wedden!
Ik zit nog steeds volkomen in een roes. Ik heb 2,5 dagen lang bijna non-stop met hem in een ziekenhuisbed gelegen en elke keer dat ik wegkijk en hem weer zie denk ik: 'Verdomd, een baby! Ik heb een baby!' Hij is zo lief en ik vind ik het geweldig om al zijn maniertjes te leren kennen en te leren zo goed mogelijk voor hem te zorgen. Het is volstrekt vanzelfsprekend en ongeloofwaardig voor me tegelijkertijd.quote:Op maandag 16 november 2009 19:04 schreef huuphuup het volgende:
Hoe gaat het nu met jullie? Al een beetje gewend aan je nieuwe rol?
quote:Op maandag 16 november 2009 19:05 schreef TheFrankey het volgende:
Wat zijn zijn specs? Flink dat wel
Over beren gesproken, dit is zijn berenpak (en daar verzuipt hij nog wel in):quote:Op maandag 16 november 2009 19:12 schreef Brighteyes het volgende:
Claudia!
Ze zeiden bij ons in het ziekenhuis dat de naam zo goed paste, Oscar bij een 9-ponder, dat dat echt goed paste ipv bij een 5 ponder ofzo. En in jouw geval gaat dat ook helemaal op.![]()
Ivan is goeie naam voor zo'n heerlijke beer!
![]()
Ja! Dat was een van de redenen dat we samen nog wat langer moesten blijven. Hij had ook verhoging net na de bevalling en hij ziet een beetje geel. Maar alle gemeten waardes waren telkens prima.quote:Hebben ze Ivan's suikerwaarden ook in de gaten gehouden in het ziekenhuis?
Eerst wel, maar Oscar zijn waardes waren niet goed en hij moest aan een glucose-infuusje. En dan worden ze dus opgenomen op de kinderafdeling terwijl ik op de kraamafdeling bleef.quote:Op maandag 16 november 2009 19:26 schreef Claudia_x het volgende:
Jij mocht indertijd niet bij Oscar blijven, toch? Of herinner ik me dat verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |