quote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat om de mensen, en vooral een paar in het bijzonder. *kuch* zoals Dizer *kuch*.
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
De toffe Fok!kers wonen in EHV. Tha_Erik, Steve & Ang3l!
Ik zou ook pijn in m'n harses krijgen als ik in Eindhoven zou wonen. Ik had het al van één nacht in een hotel daar.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, ik ben er weer vandoor... na 5 dagen met een migraine wil ik nu even een luchtje scheppen.
Insgelijks!quote:Wel leuk om even XcUZ_Me & Duvel hier te hebben gezien.
Welk hotel zat je dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou ook pijn in m'n harses krijgen als ik in Eindhoven zou wonen. Ik had het al van één nacht in een hotel daar.
[..]
Insgelijks!
Ja en dan is het best kut want op donderdagavond is het studenten avond en helemaal druk!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Duvel het volgende:
Luxe kamer hoor, maar wel aan de Markt op donderdagavond.
Heb je weer zitten huilen?quote:
Weekend van 12/13 Dec?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgend weekend (dus na dit weekend) is sinterklaasweekend. Dus dan niet, misschien het weekend daarna
?
Je hebt al gedronken?quote:
's Goed.quote:
Alle ShowChatters zijn tof.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Dizer het volgende:
De toffe Fok!kers wonen in EHV. Tha_Erik, Steve & Ang3l!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |