Tuurlijk wel pollewopsje!quote:
Niet voor mij. Ik word van drank heel aanhankelijk, knuffelig en zoenerig. Niet melancholisch.quote:
En vooral ook over de zin van het leven, na al de deprifilms die we gaan kijkenquote:Op woensdag 25 november 2009 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Want da's nog geen sint. En ik heb gene training geloof ik dat op de site stond.
En dan kunnen we 't 's avonds doen met films en drank en dan gaan we daarna hier typen over wiksi en zo!
Je gaat me niet uitlachen he. Ik kan echt HEEL hard huilen bij zaken als The Fountain!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En vooral ook over de zin van het leven, na al de deprifilms die we gaan kijken.
*verbergt de flessen rosé*quote:
Ik zal je niet uitlachen. Misschien doe ik wel mee, maar huilen in gezelschap is niet mijn sterkste punt, alhoewel, als er drank in zit kom alles wel goedquote:Op woensdag 25 november 2009 23:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat me niet uitlachen he. Ik kan echt HEEL hard huilen bij zaken als The Fountain!
nouuubghoiyu ik wil min zorgen wegdrinken!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*verbergt de flessen rosé*
Goh. Hier ook. Ik denk dat Eindhoven droog staat!
dit is de waarheid!! ik ken sc al sinds 2002 of zo dus jullie zijn voor echtie!quote:
Oh. Het spijt me.quote:
Ik heb nog wijn, kom maar langsquote:Op woensdag 25 november 2009 @ 23:43 schreef Dizer het volgende:
dodver is minn alciohol nouiop?
aaaaaaaaaaaah jij je? ik hou zooooooooooooooo eeeeeeeeeeeeeeeeeel van jo!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
Dizer! Step away from the keyboard!
Anders moet je morgen zoveel editten
Alsof dit serieus isquote:Op woensdag 25 november 2009 23:43 schreef MissBliss het volgende:
Dizer! Step away from the keyboard!
Anders moet je morgen zoveel editten
Ik zou hem bijna in mn signature doen!quote:Op woensdag 25 november 2009 @ 23:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
aaaaaaaaaaaah jij je? ik hou zooooooooooooooo eeeeeeeeeeeeeeeeeel van jo!!!!!!!!!!!!!!!MO+NO+N I+
I+BI
K+ ji beny de allerliftse!!!!!!!!!!! ik hou echt van jek ,.÷
weet he, jij ent gewoon geoowmnquote:Op woensdag 25 november 2009 23:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik zou hem bijna in mn signature doen!
Ik ook van jou hoor
Nee ik huil ook het hardste als ik alleen film kijken. Bij samen kijken valt er stiekem ene traan maar is het niet het hartverscheurende gierende grienen wat ik ooit zo heerlijk dramatisch kanquote:Op woensdag 25 november 2009 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zal je niet uitlachen. Misschien doe ik wel mee, maar huilen in gezelschap is niet mijn sterkste punt, alhoewel, als er drank in zit kom alles wel goed.
Mens ik zit pas net aan blauwe maandag bij showchat!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
dit is de waarheid!! ik ken sc al sinds 2002 of zo dus jullie zijn voor echtie!
Ja, daar heb ik Erik al op aangesproken.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:47 schreef Steve het volgende:
[..]
Moet je zien hoe snel ShowChat ineens gaat.
quote:
Wie?quote:Op woensdag 25 november 2009 @ 23:48 schreef Dizer het volgende:
nouhj doengtje is eindelijk thius!!! ik ga weven klefiie doen!:
doeiiiie eoeieWWW
Is Dizer onze Pappie?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:48 schreef Steve het volgende:
Dizer heeft ons allemaal bij elkaar gebracht.
Vooral als om 2.00u de kroegen uit gaan.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja en dan is het best kut want op donderdagavond is het studenten avond en helemaal druk!!!
Hello pookyquote:
quote:Op donderdag 26 november 2009 10:29 schreef Dizer het volgende:
Mijn excuses naar iedereen voor mijn gedrag van gisteravond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |