quote:Op woensdag 25 november 2009 13:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het gaat om de mensen, en vooral een paar in het bijzonder. *kuch* zoals Dizer *kuch*.
quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
De toffe Fok!kers wonen in EHV. Tha_Erik, Steve & Ang3l!
Ik zou ook pijn in m'n harses krijgen als ik in Eindhoven zou wonen. Ik had het al van één nacht in een hotel daar.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:03 schreef Dizer het volgende:
Maar goed, ik ben er weer vandoor... na 5 dagen met een migraine wil ik nu even een luchtje scheppen.
Insgelijks!quote:Wel leuk om even XcUZ_Me & Duvel hier te hebben gezien.
Welk hotel zat je dan?quote:Op woensdag 25 november 2009 14:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zou ook pijn in m'n harses krijgen als ik in Eindhoven zou wonen. Ik had het al van één nacht in een hotel daar.
[..]
Insgelijks!
Ja en dan is het best kut want op donderdagavond is het studenten avond en helemaal druk!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:04 schreef Duvel het volgende:
Luxe kamer hoor, maar wel aan de Markt op donderdagavond.
Heb je weer zitten huilen?quote:
Weekend van 12/13 Dec?quote:Op woensdag 25 november 2009 23:12 schreef Tha_Erik het volgende:
Volgend weekend (dus na dit weekend) is sinterklaasweekend. Dus dan niet, misschien het weekend daarna
?
Je hebt al gedronken?quote:
's Goed.quote:
Alle ShowChatters zijn tof.quote:Op woensdag 25 november 2009 14:00 schreef Dizer het volgende:
De toffe Fok!kers wonen in EHV. Tha_Erik, Steve & Ang3l!
Ow.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je hebt al gedronken?.
[..]
's Goed..
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:16 schreef Dizer het volgende:
dop van mijn cvkes wijn zat er nog op de fles dus kon niet inscgenkenI_)_
Ik kom ff dippen!!!!!!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:17 schreef Dizer het volgende:
Hmmmmmmmmmmmmmmm bololognesze sauce chips!
jah je weetz ik bedoel dus die smaak chipz. niet de sauce!!!quote:
Ja ik kom ook nog met een definitieve ja dan wel neen. En anders schuiven we het wel weer naar achterquote:Op woensdag 25 november 2009 23:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ow.
12-13 dec optreden bij Drum for Life festival op Strijp S.
Maaaaaaar..... dat is vast niet de hele dag! Als 't 's middags is dan kan het gewoon daarna.
Ik moet de tijden nog doorkrijgen van Bruce. Laat het zsm weten!
ja maar novemeber is bijna aflegbelobnquote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik kom ook nog met een definitieve ja dan wel neen. En anders schuiven we het wel weer naar achter("We doen het zéker in november!" Jajaja
).
Niet zo getreurd zijn, december komt.quote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef Dizer het volgende:
ja maar novemeber is bijna aflegbelobn
OH NOES! Ik maak er maar een eind aan danquote:Op woensdag 25 november 2009 23:21 schreef Dizer het volgende:
[..]
ja maar novemeber is bijna aflegbelobn
jas maar dat is wweer zo iets van doe gewoon even niet zo moeiljk kut wereled!! Waarom moet het nou zoquote:Op woensdag 25 november 2009 23:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet zo getreurd zijn, december komt.![]()
Ja erg hequote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja ik kom ook nog met een definitieve ja dan wel neen. En anders schuiven we het wel weer naar achter("We doen het zéker in november!" Jajaja
).
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:27 schreef Dizer het volgende:
qat moet ik nu?
volgens mi jheb ikl nog wel war wiksi!
quote:
Mja... heeeeeel schattigquote:Op woensdag 25 november 2009 23:20 schreef Dizer het volgende:
ik snao het iet, waarom moeten we nou leven? Wat heeft het voor zin... allemaal ellende en gekut en waarvoor? om weer dood te gaabn...??
Volgens mij wel goed eigenlijkquote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja erg he
Hey hoe zit je vrijdag 4 dec? Want mijn training gaat dan niet door!
biouuhou!! ik ben moe.1!. maa jk moert nog op iemand wachten totdat die van toneel terugkomet,. saks slape doen!quote:Op woensdag 25 november 2009 23:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja doe maar wat wiksi ja.
Suksi en wiksi!
Maar het is zo herkenbaar!quote:
quote:Op woensdag 25 november 2009 23:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed eigenlijk! Dat zou zomaar kunnen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |