AND YOUR FAMILY!!!!!quote:
I knowquote:Op donderdag 19 november 2009 19:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Shame on you!
Hoe komt het?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef babette21 het volgende:
mag ik ter verdeding nog wel uitleggen dat ik de laatste weken niet meer helemaal van deze wereld ben of word ik nu sowieso aan de haaien gevoerd?!
Huh watte? Je bent de laatste tijd meer van Mars?quote:Op donderdag 19 november 2009 20:15 schreef babette21 het volgende:
[..]
I know(Ik haat mezelf er zelfs 'n beetje om....
)
mag ik ter verdeding nog wel uitleggen dat ik de laatste weken niet meer helemaal van deze wereld ben of word ik nu sowieso aan de haaien gevoerd?!
Je koopt een mitrailleur en schiet die hele afdeling overhoopquote:Op donderdag 19 november 2009 20:34 schreef babette21 het volgende:
Ja maar... maar... Nou!!!![]()
Ik weet het zelf eigenlijk niet zo goed... Ik voel me wel 'n beetje klote ja. Ik vrees dat ik mezelf weer eens over de kop aan het werken ben, terwijl 1 burnout in de 10 jaar toch genoeg zou moeten zijn...
En burnouts zijn stom dus ik loop heel braaf m'n grenzen aan te geven en op mijn eigen subtiele manier signalen af te geven dat 't allemaal teveel is (je weet wel, heel stoer doen maar ondertussen... want tja, ik blijf toch Babette he - vooral niet te kwetsbaar worden) maar dat werkt niet: hoppekee, nog 3 klussen erbij. Dus zet ik me over m'n eigen stoerheid hen en leg ik het letterijk op tafel: mensen, het gaat níet goed met me.... Wat denk je: nada!!
Tja wat doe je dan?!?!
Ja, want dan kun je een geheim geluid afspreken voordat je gaat schieten, bijvoorbeeld "Koekeloeroe!" en dan bukken ze allemaal en ga jij van "takketakketakketakketakketakketakke..." enz. Tof!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:39 schreef babette21 het volgende:
Fuck die lijst, ik vind het een goed idee!!
(behalve dat er ook heel veel leuke mensen rondlopen, denk je dat ik die van te voren mag waarschuwen?!)
Én dan zien ze meteen dat 'n beetje beveiliging bij ons geen kwaad zou kunnen!! Echt een prima plan!quote:Op donderdag 19 november 2009 20:44 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ja, want dan kun je een geheim geluid afspreken voordat je gaat schieten, bijvoorbeeld "Koekeloeroe!" en dan bukken ze allemaal en ga jij van "takketakketakketakketakketakketakke..." enz. Tof!
Hm, dan wordt het wel lastig ja. Misschien dan een dagje lekker bitchy doen? En dan de volgende dag weer heel aardig zijn, maar wel even uitleggen dat het je gewoon allemaal even teveel is en je je moest afreageren. Misschien dat men dan wat meer aandacht aan je sores gaat gevenquote:Op donderdag 19 november 2009 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
Én dan zien ze meteen dat 'n beetje beveiliging bij ons geen kwaad zou kunnen!! Echt een prima plan!
Ik heb alleen geen geweer.... en ik ben eigenlijk ook niet zo van geweld..... *zucht* KUT MAN
Fuck die mag ik niet meer vanwege m'n lenzen.... moet ik even zoeken of ik daar nog ergens 'n oudje van heb rondslingeren. he wat een gedoequote:Op donderdag 19 november 2009 22:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Dan moet je maar goede waterproof mascara kopen. Of juist niet en voor het all-in dramatische werk gaan.
Idd; kom maar op met je breakdown!quote:Op donderdag 19 november 2009 22:58 schreef babette21 het volgende:
en wat 'n posts weer! je ziet: een beetje ellende kan nog niet zoveel kwaad!
Nee, ik lieg ook. Ik was niet in slaap gevallen, maar ik werd halverwege gebeld en toen heb ik een lang telefoongesprek gehad en toen ging ik even Fokken ofzo en ik heb de film niet afgekekenquote:
quote:
Wonen daar mensen danquote:Op maandag 23 november 2009 20:39 schreef Steve het volgende:
Geen treinen tussen Eindhoven en Weert.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |