sleepliften zijn hardcore. Echte snowboarders kunnen dat. Is ook goed voor je snowboarden op 1 beenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:20 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
http://winter.husk.nl/frankrijk/massif_du_devoluy/la_joue_du_loup/residence_lhorizon_blanc.htm?view=destination&sub=region
Uhm, 33 liften, waarvan 28 sleepliften? Hoop voor je dat dat niet meer actueel is dat plaatje.
Ik heb er geen echte hekel aan, maar stap toch met meer plezier in een stoeltjeslift. Soms worden je poten zo lam van die sleepliftenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
sleepliften zijn hardcore. Echte snowboarders kunnen dat. Is ook goed voor je snowboarden op 1 been
Sleeplift vind ik niet zo erg als er zo'n knik in de stang zit, of als het onderstuk aan een touw zit.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
sleepliften zijn hardcore. Echte snowboarders kunnen dat. Is ook goed voor je snowboarden op 1 been
Hoezo 1 been? Gewoon lift klemmen tussen je arm. kost amper moeite als je het goed doet. kan je ook switchen mocht je kramp krijgen in 1 beenquote:Op donderdag 26 november 2009 13:50 schreef Komakie het volgende:
[..]
wel tikkeltje verder dan beginner. Maar ik geniet nog altijd volop van beginners pistes, aangezien je daar vaak lekker kunt jibben.quote:Op donderdag 26 november 2009 13:58 schreef JRB het volgende:
Best geinig gebied hoor, was er twee jaar geleden ook. Dat plaatje vertekent een beetje, aangezien Superdevoluy er niet op staat maar er wel bijhoort. Weet niet wat je niveau is, maar voor mijn beginnende vrienden was het ideaal.
Als je Trois Vallee of Portes de Soleil gewend bent zal het wel tegenvallen, maar ik heb het prima naar m'n zin gehad (wel dankzij veel poeder).
SuperD heeft 1 heel fijne blauwe piste, lekker breed (volgens mij bij de "Jas"lift).quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Vono het volgende:
wel tikkeltje verder dan beginner. Maar ik geniet nog altijd volop van beginners pistes, aangezien je daar vaak lekker kunt jibben.
Hoe zit het met poeder rijden daarzo?
Ok. ik zal hem zeker even checken!quote:Op donderdag 26 november 2009 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
SuperD heeft 1 heel fijne blauwe piste, lekker breed (volgens mij bij de "Jas"lift).
Hangt natuurlijk helemaal van de omstandigheden af. Wij waren half januari en kregen twee keer een verse dump. Bij de hoogste liften was het wel relaxed, kon meteen vanuit de laatste lift de tiefschnee induiken en autobahnpiste omzeilen. Boven sowieso genoeg poederopties.quote:Op donderdag 26 november 2009 14:18 schreef Vono het volgende:
[..]
wel tikkeltje verder dan beginner. Maar ik geniet nog altijd volop van beginners pistes, aangezien je daar vaak lekker kunt jibben.
Hoe zit het met poeder rijden daarzo?
* Salatrel jaloers isquote:Op donderdag 26 november 2009 15:29 schreef onearmedman het volgende:
Nog 2 week en dan naar de sneeuw.
Val thorensquote:Op donderdag 26 november 2009 15:46 schreef Salatrel het volgende:
[..]
* Salatrel jaloers is
waar gaat de reis naartoe?
quote:Mega Snowboard Sale!
Op zoek naar een nieuw snowboard? Dan is nu de tijd om naar boardstyle te komen! Alle overjarige snowboads van o.a. Burton, K2, Nitro, Salomon en Flow gaan deze week met KORTINGEN VAN 50% OF MEER de deur uit! Ook hebben wij nieuwe snowboardschoenen al vanaf ¤79,95! Kom naar de winkel om van nog meer acties te profiteren.
Snowboard onderhoud korting
Je snowboard nog niet sneeuwklaar? Breng hem deze week naar Boardstyle en betaal voor een kleine beurt slechts ¤20,00 (normaal ¤29,00) en voor een grote beurt ¤30,00 (normaal ¤39,00). Op deze manier bespaar je in Nederland al op je vakantie!
quote:Op donderdag 26 november 2009 13:54 schreef Vono het volgende:
[..]
Hoezo 1 been? Gewoon lift klemmen tussen je arm. kost amper moeite als je het goed doet. kan je ook switchen mocht je kramp krijgen in 1 been
Ligt er aan wat je er voor krijgt. Waar staat een kleine beurt voor? Waxen? of zit slijpen erbij? etc.quote:Op donderdag 26 november 2009 19:38 schreef Vanyel het volgende:
¤ 20 voor een beurt? Tering wat een geld.
Belag slijpen doe je niet zelf neem ik aanquote:Op vrijdag 27 november 2009 11:00 schreef MarcoD het volgende:
Snowboard Kleine Beurt
Belag slijpen / Kanten slijpen / Waxen ¤ 25.00,-
Snowboard Grote Beurt
Belag slijpen / Kanten slijpen / Waxen /
Belag uitvullen ¤ 35.00,-
Die grote beurt heb je dus alleen nodig als je de nodige beschadigingen heb.
Hier bij de lokale skiboer vragen ze nog hogere prijzen, daarom doe ik het zelf maar.
Nee dat niet nee maar de rest wel, belag kun je wel apart laten slijpen (volgens mij).quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:13 schreef Komakie het volgende:
[..]
Belag slijpen doe je niet zelf neem ik aan
Als ze echt het belag goed slijpen is het op zich nog wel een te verklaren prijs. Dat doen ze er niet altijd bij.
Ligt er een beetje aan wat voor winkel je hebt. Als je een stel zeikerds hebt doen ze het niet en willen ze dat je ook kanten slijpt en waxt, als ze een beetje relaxt zijn doen ze het welquote:Op vrijdag 27 november 2009 12:50 schreef MarcoD het volgende:
[..]
Nee dat niet nee maar de rest wel, belag kun je wel apart laten slijpen (volgens mij).
Slijpen van belag staat er niet bij maar ze doen het wel (voorzover ik kon herinneren als je een "grote beurt" doe), is ook wel meer op ski gericht niet echt op snowboard.quote:Onderhoud snowboards
Slijpen/waxen 39,95
Slijpen/waxen, zelf binding demont. 29,95
Reparaties v.a. 12,50
Ze slijpen een structuur in het belag, betere afvoer van water en beter waxopname.quote:Op vrijdag 27 november 2009 12:18 schreef Vanyel het volgende:
Wat doen ze dan eigenlijk? Gewoon met de kaasschaaf eroverheen of gebeurt er toch iets mooiers met je board?
Ik heb twee winters geleden mijn board dik in de wax gezet en niet geschraapt omdat ik afgelopen jaar toch niet ging boarden, leek me dan fijn voor de bescherming.
Nu zit ik tegen het schrapen aan te hikken, helemaaaaaal geen zin in
Vriend van me heeft het een keer thuis gedaan op de vloerbedekkingquote:Op vrijdag 27 november 2009 13:14 schreef MarcoD het volgende:
Even prijslijst opgezocht:
[..]
Slijpen van belag staat er niet bij maar ze doen het wel (voorzover ik kon herinneren als je een "grote beurt" doe), is ook wel meer op ski gericht niet echt op snowboard.
Maar voor dat geld heb ik nu alle spullen en al wat euro's bespaard en ik hoef geen week te wachten.
[..]
Ze slijpen een structuur in het belag, betere afvoer van water en beter waxopname.
Goed dat je hem in een dikke laag wax heb opgeborgen, als je het er af gaat schrapen zou ik het wel in de schuur of buiten doen (het geeft een rotzooi).
Whahahaha, wat een kloteactiequote:Op vrijdag 27 november 2009 14:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
Vriend van me heeft het een keer thuis gedaan op de vloerbedekking
Daarnaast paar keer er lekker overheen lopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |