De intercity op spoor 2 vertrekt over 8 minuten. Als je nu gaat lopen kan je er nog precies voor springenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef Bomil het volgende:
[..]
NEE NATUURLIJK NIET, WANT ANDERS HAD HIJ GEEN HONGER ROFLOLR!11![]()
LOLR11lO!L1
mensen die dit zeggen moeten optyfen naar afrika en daar gaan helpenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:36 schreef buitenbeentje het volgende:
In Afrika hebben ze pas honger.
Misschien moest ie al heel vroeg ontbijten? En heeft ie nu weer trek?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:37 schreef Bomil het volgende:
[..]
NEE NATUURLIJK NIET, WANT ANDERS HAD HIJ GEEN HONGER ROFLOLR!11![]()
LOLR11lO!L1
misschien zit er nog wat voedsel in je neus?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:34 schreef Jimbo het volgende:
Meh,ik heb honger
maar ik kan niet weg want ik zit op een klant te wachten
elke minuut die voorbij gaaT (inmiddels een uur) zit ik me te bedenken dat als ik naar de winkels geweest was dat ik allang op tijd weer terug was geweest voordat mr klant dr was
halp
Er gaat niks boven een stevig ontbijt!quote:Op woensdag 11 november 2009 10:41 schreef jslavenburg het volgende:
Over iets langer dan een uur zuurkool
niet vergetenquote:Op woensdag 11 november 2009 10:46 schreef 2NutZ het volgende:
ik dacht dat dit weer zo'n topic van een faler was die zijn brood was vergeten naar werk en daar niks kon kopen.
Mijn moeder zei altijd: 'In afrika zouden ze er een moord voor doen die boterham van jou!' Tot dat we terugriepen: 'Zie je nou wel dat 't allemaal criminelen zijn daar!'quote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die dit zeggen moeten optyfen naar afrika en daar gaan helpen
Ik doe dit gewoon tegelijk.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
niet vergeten
Ik heb ondervonden dan die 5 min die je er over doet om je brood sochtends te smeren ook doorgeslapen kunnen worden..
dus ik slaap liever dan dat ik wat eet
hier ook zo iemand, ja dat is hartstikke zonde als je dat niet opeet, in afrika kan iemand daar 2 dagen van eten, ik heb een envelop gepakt, het eten erin geflikkerd en gezegd, hier stuur maar opquote:Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: 'In afrika zouden ze er een moord voor doen die boterham van jou!' Tot dat we terugriepen: 'Zie je nou wel dat 't allemaal criminelen zijn daar!'
Toen was het gauw afgelopen...
ik heb ooit een enveloppe met eten gepost toen ik jong wasquote:Op woensdag 11 november 2009 10:50 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Mijn moeder zei altijd: 'In afrika zouden ze er een moord voor doen die boterham van jou!' Tot dat we terugriepen: 'Zie je nou wel dat 't allemaal criminelen zijn daar!'
Toen was het gauw afgelopen...
quote:Op woensdag 11 november 2009 10:36 schreef buitenbeentje het volgende:
gelul... heb je niet gezien wat een bolle buikjes die negertjes allemaal hebben?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:36 schreef buitenbeentje het volgende:
Ja, stelletje alcoholistenquote:Op woensdag 11 november 2009 11:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
gelul... heb je niet gezien wat een bolle buikjes die negertjes allemaal hebben?
Oh wacht laat me raden, jij bent een fatso?quote:Op woensdag 11 november 2009 10:36 schreef buitenbeentje het volgende:
In Nederland hebben we gewoon trek en mijn ticket naar Afrika is geboekt.quote:Op woensdag 11 november 2009 10:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
mensen die dit zeggen moeten optyfen naar afrika en daar gaan helpen
Top. Voer ze je lever svp.quote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef error_404 het volgende:
[..]
In Nederland hebben we gewoon trek en mijn ticket naar Afrika is geboekt.
quote:Op woensdag 11 november 2009 11:07 schreef error_404 het volgende:
[..]
In Nederland hebben we gewoon trek en mijn ticket naar Afrika is geboekt.
Afrikaquote:Op woensdag 11 november 2009 10:36 schreef buitenbeentje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |